Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Tervehdys! Ensipyörä näin kolmikymppisenä olisi kiikarissa,olisiko tälläinen 34t ajettuna paha ostos? Jostain syystä noita saa pikkurahalla ihan kohtuullisilla kilsoilla. Alkaa mietityttämään että mättääkö tuossa mallissa jokin..
  2. #2
    Lainaa pikantti kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys! Ensipyörä näin kolmikymppisenä olisi kiikarissa,olisiko tälläinen 34t ajettuna paha ostos? Jostain syystä noita saa pikkurahalla ihan kohtuullisilla kilsoilla. Alkaa mietityttämään että mättääkö tuossa mallissa jokin..
    Siinä on laiska moottori, halpa jousitus ja huonot jarrut. Todella tylsä vehje kaikinpuolin. Tosin toimii kyllä maailman tappiin asti.
  3. #3
    Jos itseä miellyttää niin mikä jottei. Toki täällä tulee välittömästi vastaan ettei moista mopoa kannata ostaa kun vuoden päästä pitää vaihtaa viimeistään isompaan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Siitä puuttuu seksi, mutta laitteella ajelee seuraavaan atomisotaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Eli ihan mun pyörä 😂 15 vuotta mopoajoista ja sekin oli Street Magic mikä variaattorilla. Enkä nyt ikinä oo mikään pahin hurjapää ollu niin luulen että piisaa mulle alkuun. Jos noissa vaan tekniikka pelaa ettei tarvi koko ajan pajottaa.
  6. #6
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pikantti kirjoitti Katso viesti
    Eli ihan mun pyörä  15 vuotta mopoajoista ja sekin oli Street Magic mikä variaattorilla. Enkä nyt ikinä oo mikään pahin hurjapää ollu niin luulen että piisaa mulle alkuun. Jos noissa vaan tekniikka pelaa ettei tarvi koko ajan pajottaa.
    Kyllä kyllä. Perus kuluvat osat tietty. Sitten ajoa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #7
    Itse ottaisin suoraan sen 750 version. Vähän saisi väännöllä paikattua huvinpuutetta. Vai keksiikö muu raati miinuksia? (Paino)
  8. #8
    Kaveri osti tuollaisen 750 version vaimolleen että saisi siitä ajoseuraa. Ajoi varmaan tonnin ja rupesi haluamaan lapsia. Kävin kerran koeajolla, alkoi itsekkin tehdä mieli tiineeksi. Kestävä se varmasti on, vieläkin seisoo pihassa ja tapahtuneesta on vajaa vuosikymmen.
  9. #9
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    ^

    Ei näitä pyöriä järjellä osteta, vaan etuveijarin keulimiskulman perusteella.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  10. #10
    Jos haluaa toimivan ja kestävän pyörän, jossa on kohtuullisesti tehoa ja joka on vielä edullinen, niin eipä siellä hirveästi vaihtoehtoja ole gsx600/750 äffän lisäksi.
    Melko yleinen perusmalli, mutta kyl mä ton otan ennemmin kun vaikkapa semmosen sähkömopon tai lähemmäs sata tonnia ajetun kuussatkun ärräpyörän.
  11. #11
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Jos haluaa toimivan ja kestävän pyörän, jossa on kohtuullisesti tehoa ja joka on vielä edullinen, niin eipä siellä hirveästi vaihtoehtoja ole gsx600/750 äffän lisäksi.
    Melko yleinen perusmalli, mutta kyl mä ton otan ennemmin kun vaikkapa semmosen sähkömopon tai lähemmäs sata tonnia ajetun kuussatkun ärräpyörän.
    Joo joo... tällasella ajelee ihan varmaan, ja pitkään. Menee oma hetkensä, kunnes tajuaa, mikä olisi oma pyörä.

    Itsellä meni yli 10 vuotta tajuta, että jokin 90-luvun lopun ZX6R, 7R, GSX-R 750 tai vastaava puolentoista tonnin vessa on katupyörien kunkku ja hallitsija.

    Onneksi on sentään kurapyörien vastaava, LC4.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #12
    älä osta. osoittaa huonoa makua. automaailmassa ihan sama kuin kysyisi forumilta, että onko hyvä ostos ostaa joku mazda 323.

    Osta ruisku ja ABS:ät.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #13
    Koitan vielä pukea tämän raskaushaaveni sanoiksi.
    Äffä on peruslaadukkaasti tehty johdonmukaisesti käyttäytyvä ja mukava pyörä joka huollettuna kestää isältä pojalle. Se on niin järkevä ja tarkoituksenmukainen että useimmille tuntemilleni ihmisille suosittelisin tuohon tarpeeseen autoa.
    Minulla on pyöränkuljettimena 2.5tdi Caravelle, T4, lyhyt korimalli. Olen katkonut siitä toisen jarrupoljinanturin piuhan koska se yliohjaa tyhjänä kivasti joten on mukava jarrutella vasurilla ramppeihin pikku lintassa työmatkalla. Sillä on myös kiva kiusata teiniautoja liikennevaloissa.
    Kuten edellisestä käy ilmi, dieselpaku riittää siihen että innostun kikkailemaan ja käyttäytymään lapsellisesti liikenteessä. Äffä ei. Sijoitan sen pitkäkorisen 2.4D vaparin kanssa samaan kategoriaan.
  14. #14
    Siinäpä on yllä koko joukko näkemyksiä Äffästä.
    Olen salaa kadehtinut niitä, joille pyöränvalinta on iisiä - tyyliin " bigger is better".

    Minä en erityisesti rakasta rautaa. Voin viehättyä erilaisista pyöristä ( huom nimimerkkini!). Etsin moottoripyöräilystä tunnekokemusta. Experience. Niinkuin toi Jimi Hendrixkin.
    Tärkeintä ei ole mielestäni se, millä menee. Tärkeintä on, että menee. Kenen kanssa ja mihin.
    Kaiken kukkuraksi kärsimyskin jalostuu mielessä nautinnoksi. Muistan muinaisen nihkeänmärän reissun vanhalla Jäämerentiellä Norjassa. Lämpöä hädin tuskin 10 astetta. Pyörässä 26 hevosvoimaa. Kuitenkin se oli Elämää Suurempi Seikkailu.

    Elämän mutkat ovat tuoneet talliini peräti kaksi vanhaa Äffää. Sekä tuon 600-kuutioisen että 750:n.
    Kumpi parempi?
    Useimmille suosittelisin seiskapuolikasta. Siinä on pitempi välityssuhde ja matka-ajossa pienemmät kierrokset. Seiskapuolikkaassa on tietty myös parempi alavääntö. Kuussatanen toisaalta käy kauniimmin ja värisee vähemmän. Jos ajelee yksin ilman raskasta kuormaa, kuussatanen on minusta silti ihan riittävän hyväkulkuinen. Sillä tosin saattaa joskus huomata kovan vastatuulen kulkuhaluissa, seiskapuolikas on tuollaisille asioille tunteeton.

    Seiskapuolikkaassa on myös pari senttiä korkeammat sarvet. Tämä tekee ajoasennon yllättävän paljon rennommaksi. Molemmissa on tiukka polvikulma.

    Minulle molemmat versiot Äffästä kelpaavat mainiosti ajoreissuilleni. Kuutioilla ei minulle ole paljon merkitystä. Mutta seiskapuolikas on varmempi valinta, myös jälleenmyyntiä ajatellen.
    Sitten löytyy myös edullisesti vaikkapa Kawasakilta ZR7-S. Joskus sellaisellakin olen muutaman sadan kilometrin reissun tehnyt. Hieman leppeämpi peli kuin Äffä. Äffässä on alkujaan Ärrän kone, joka tekee moottorin luonteesta hieman äkkiväärän.
  15. #15
    Sen verran lisään väärinkäsitysten välttämiseksi että minulla on ollut yksi pyörä jossa on on tehoa enemmän kuin 750 Äffässä. Nykyisessäkin on vähemmän. Eli tehosta ei ole kysymys. Mutta kuten todettu, makuasioita.
    Anteeksi jatkan vielä. Äffä näköjään inspiroi kirjoittamaan.
    Edelleenkään en sitä huonoksi sano, moottoripyörä edustaa harrastuvälineenä kovin eri asioita eri ihmisille. Mikään niistä ei ole väärin. Maisemat, hajut, itse matkaan keskittyminen, miksi ei Äffää?
    Noita itsellä pyöriviä ja pyörineitä leluja ei oikein voi maisemien katseluun suositella, mopon kun saa säädettyä rakastettavan herkäksi kääntymään, se meinaa olla siellä maisemassa heti kun sinne katsoo.
    Äffä on niinkuin se turvallinen isoisä joka selvisi ilman PTSD:tä sodista ja on nähnyt suurinpiirtein kaiken.
    Aina kun pojat rupeaa touhottamaan, vaari tuumaa: mitä työ nyt, tointaako tuota ja kaivaa jääkaapista jäätelöt. Sitten katsotaan telkkaria.
    Mutta jos pojat tykkää touhottaa, ei vaarin seuraa jaksa kovin kauaa.
    Taidankin lähteä tästä Sipooseen hiekkalaatikolle touhottamaan.
    Viimeksi muokannut: skuikka; 13.04.2019 klo 12:51.
  16. #16
    Ostin ensipyöräksi 750F:n piikin jälkeen. On ihan tarpeeksi ruutia siinäkin. Jossain määrin samaa mieltä siitä, että se on kyllä moottoripyörien Toyota Corolla (ei siis Mazda 323).

    Tuollainen on hinnaltaan mielettömän edullinen siihen nähden, että rahalla saa kuitenkin kunnollisen kokoisen ja moneen käyttöön sopivan pelin joka kestää, ja kestää, ja kestää... Eli kauppa on kyllä edullinen. Se että noiden pyörien arvo on ihan maan raossa vaikuttaa kyllä myös siihen, että pyörissä voi olla siellä sun täällä juttuja hieman rempallaan. Kun ihmisillä ei ole hankkeessa rahaa kiinni, niin huoltaminenkin voi olla vähän niin ja näin. Mutta tuo tietenkin tapauskohtaisesti.

    Omallani ajoin töihin, matkailin ja kävin myös moottoriradalla kurvailemassa useamman kymmenen tuhatta kilometriä. Kun myin pyörän muodostui pääomakuluksi 1000€, sillä se meni vaihdossa uuteen. Jos olisi jaksanut kaupata yksityiselle, niin varmaankin olisi paremman hinnan saanut. Liikkeessä näkyi olevan myynnissä kovempaan hintaan kuin itse olin vuosia aiemmin pyörästä maksanut. Mutta tuskin tuota halvemmalla on mahdollista prätkäillä.

    Ei noissa voi oikein virhettä tehdä.
  17. #17
    Kestävän maineessahan noi Äffät on. Varsinaisia tyyppivikoja ei ole.

    Kaasareiden kanssa joutuu silloin tällöin askartelemaan. Tukkeutuvat helposti, jos jättää vanhat bensat seisomaan uimurikammioihin talveksi.
    Venttiilit on ruuvisäätöiset, helppo laittaa välykset kohilleen itsekin.
    Kaikkia huoltotoimenoiteitä varten tosin joutuu irrottamaan kymmeniä ruuveja, että saa katteet irti.

    Jos ap liikku täällä Turun seudulla, voipi käydä tallissani tutustumassa molempiin versioihin 600/750 rinnan. Jos kelit on kohdillaan, niin pikku lenkillekin saattaa päästä.

    Kyllä ne aika samanlaiset kuitenkin ovat.
  18. #18
    Hyvin pidetty 90-luvun vaihteen hatchback Mazda 323 on kyllä oikein mukava auto ajaa, harmillisesti alkavat olla jo paalattuina lie valtaosa.

    Joka tapauksessa olen aina ollut siinä uskossa ja käsityksessä, että Suzukiin (ja muihin japanilaisiin merkkeihin) saa hyvin varaosia myös vähän vanhempiin malleihin. Katsoin huvikseni -03 GSX 750 F:n osalta varaosatilanteen ja löytyiköhän noin näppituntumalta yli ~90% osista vielä suoraan valmistajalta ja siihen eBay yms. NOS päälle. Osien saatavuudesta ei siis homma ainakaan jää kiinni.

    Olen samaa mieltä tuosta 10v säännöstä, että siinä on vinha perä (omat pyöräni ovat aina olleet tuota ikäluokkaa). Jos jotain purkaa, ja purkamisen tieltä täytyy jokin pienehkö kumitiiviste tai osa poistaa, niin lähtökohtaisesti ei kannata kuvitella laittavansa sitä samaa enää paikalleen. Ei sillä, että huoltokirja näin neuvoisi, vaan sillä, että se osa yksinkertaisesti murenee käsiin. Huolto ja osathan valittavasti maksavat saman verran, oli kyseessä vanha tai uusi potilas.
  19. #19
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    Ikää 16 v. Joku alan huoltohommissa työtään tekevä neuvoskeli ettei kannata ostaa yli 10 vuotta vanhaa ja ehkä siinä onkin hiukan itua... Kai noihin osia saa silti vielä? Mutta aika helposti vanhaan tonnin parin pyörään hupsahtaa se toimintatonni vaikka renkaat, akku, ketjut ja normi huollot olisi jo tehtykkin.
    Mulla on ollut kolme kappaletta noita tonnin parin pyöriä.
    Ajomäärät ei ihan mahdottomia noilla olleet (15tkm yhteensä), mutta eipä noiden korjailuun tai huoltamiseen ole mennyt edes tonnia yhteensä.. No onhan ne sentään Suzukeja
    Toki tuurilla on aina osuutta asiaan.

    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    Sanon vaan että jos katselee 2018-mallisia myytäviä jotain mt-07 tai kawan 650 twiniä niin niitä alkaa jo saamaan seiskalla alkavalla tonnihinnalla... Vissiin.
    Saahan noita, mutta toisaalta 7 tonnilla saa kyllä aika paljon muutakin, kun A2-mopoja


    Tuo äffä on kyllä siitä hyvä pyörä, että oikeestaan kaikki kulut on ihan mininmaaliset. Moposta saa ihan saman verran kun ostaessa, korjaamokeikkoja tuskin tiedossa ja vakuutukset on halvat.
    Kuinkahan paljon tälläkin hetkellä makaa talleissa pyöriä, joilla ajetaan joitain satoja tai tuhat kilsaa vuodessa, eikä niitä viitsitä myydä, kun ajatellaan että "kyllä sitten seuraavana kesänä.."
    Jos äffä päätyy sinne talliin vähälle käytölle, niin eipähän ainakaan ole paljoa siinä rahaa kiinni.
    Jos taas käyttöä löytyy ja kiinnostusta panostaa enemmän rahallisesti, niin sitten vaan seuraavaa tilalle
  20. #20
    Itse olen omistanut 500-600 kuutioisia suzukeja, 600 kuutioisen Honda maxiskoden, 50-125 skoottereita, 1100 matkakawaa näin äkkiseltään muisteltuna. Perheen myötä nyt kolme vuotta ollut taukoa pyöräilystä, mutta pientä poltetta kuitenkin ollut koko ajan. Paikkakunnalla tuli myyntiin siistin näköinen 600F ja hintaa hieman reilut tonnin. Hain sen itselle ajatuksella että pidän pidempään ja ajelen sen mitä ehtii. Tälle kevättä olen ajanut jo 300km. Ajoasento aavistuksen ahdas, mutta kyllä tähän tottuu. Moottori on mukava, ei karkaa käsistä mutta kierrättämällä ihan riittävästi potkua. Ilmajäähynä yksi huoltokohdekin vähemmän (nesteet). Aiemmin oli bandiitti samalla koneella, joten luonne ja helppo huollettavuus yms. tiedossa. Pyöränä 600/750F on kyllä kaunis ja varsin halpa omistaa ja helppo huoltaa. Keulan otin juuri omastani osiksi ja tarkoitus vaihtaa stefat ja liukuholkit. Helppo homma tuokin ja mm. venasäädöt yms. nätti tehdä. Toki katteita joutuu tässä riisumaan, bandiitissa ei ollut sitä hidastetta.

    Jos haluaa kestävän, kauniin, helposti itsekin huollettavan ja edukkaasti pidettävän pyörän niin tuskin löytää montaa hinta-laatusuhteeltaan parempaa. Varsin vakaasti kulkeekin omasta mielestäni. Jos paljon ajaa ja"harrastaa tosissaan", niin varmaan kannattaa hakea jotain uudempaa ruiskupyörää
    Viimeksi muokannut: Smy; 13.04.2019 klo 18:33.
    Suzuki GSX 600F
  21. #21
    kaunis

    ". Etsin moottoripyöräilystä tunnekokemusta. Experience. Niinkuin toi Jimi Hendrixkin."

    Jimi ei olisi ikinä näyttäytynyt F:n päällä, ei edes kuolleena.


    F on esimerkki pahimman pulkkamuovilla vuoraamisen huippupisteestä.

    Olen pahoillani, mutta olen odottanut jo 10 vuotta, että edes aika jättäisi noista ja ihmiset vihdoin lopettaisivat F:stä puhumisen ja niiden ostamisen. Mutta joka ikinen kevät joku taas on silmät kiiluen ostamassa sellaista.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  22. #22
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti

    Olen pahoillani, mutta olen odottanut jo 10 vuotta, että edes aika jättäisi noista ja ihmiset vihdoin lopettaisivat F:stä puhumisen ja niiden ostamisen. Mutta joka ikinen kevät joku taas on silmät kiiluen ostamassa sellaista.
    Todistaa vaan sen että tuo kampe käy ja kukkuu.....ja luultavasti kulkee vielä senkin jälkeen kun kaikki muu on jo kuopattu

    Muttä joo, onhan se pikkasen hajuton ja mauton, mutta halpa tapa etsiytyä lajin pariin.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  23. #23
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Olen pahoillani, mutta olen odottanut jo 10 vuotta, että edes aika jättäisi noista ja ihmiset vihdoin lopettaisivat F:stä puhumisen ja niiden ostamisen. Mutta joka ikinen kevät joku taas on silmät kiiluen ostamassa sellaista.
    Periaatteessa olen samaa mieltä. F on masentava pyörä, mutta tiedän useammankin sellaisella aloittaneen, jotka tykkää kovasti. Itselleni se ei tarjoa yhtään mitään, vanhat putkirunko-GSX:t ovat hauskempia, ja mulle F-suiza (huom, ei 650!) on sellainen pyörä, että jos sillä olisin itse aloittanut, tuskin olisin jatkanut harrastusta.
    Mutta for each his own. Ajaahan jotku rautaperseitäkin.

    Edittiä vielä sen verran, että jos vaihtoehtoja kaipaa, niin esim CBR600F tai ekan mallin R6 on huomattavasti enemmän mua puhuttelevia pyöriä, ja niiden hinnat on about samoilla hoodeilla.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  24. #24
    Itse asiassa saman ikäiset eli f4 ja f4i cbr:t karkaavat hinnan puolesta yllättävän kauas prosentuaalisesti. Thundercatit samoissa hinnoissa kuin gsxf mutta se vaihdelaatikon maine kyllä taitaa tehokkaasti karkoittaa ostajia. Olisi kyllä varmasti hajuisampi maukkaampi
  25. #25
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pikantti kirjoitti Katso viesti
    Eli ihan mun pyörä  15 vuotta mopoajoista ja sekin oli Street Magic mikä variaattorilla. Enkä nyt ikinä oo mikään pahin hurjapää ollu niin luulen että piisaa mulle alkuun. Jos noissa vaan tekniikka pelaa ettei tarvi koko ajan pajottaa.
    Noin mullakin, haaveilin jopa Royal Enfieldistä joskus ennen korttia ja jostain kustomista. Nykyään menee jo puolet tai enemmän moottorradalla kyykyn kanssa.

    Tosin nykyään sitä haaveilen mankista. Ja ehkä parista muustakin jutusta.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #26
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    ... ja mulle F-suiza (huom, ei 650!) on sellainen pyörä, että jos sillä olisin itse aloittanut, tuskin olisin jatkanut harrastusta.
    Tästäkin voi olla montaa mieltä. Jälkikäteen on helppo sanoa noin, kun varmaan sullakin on ollut monenlaista pyörää ja monta äffää parempaa mopoa.

    Harvoin se harrastus nyt on kuitenkaan ihan oikeasti varusteista kiinni. Jos olisi, niin tuskin maailmassa olisi yhtäkään mopolla tai kevarilla aloittanutta moottoripyörilijää, niissä kun moottorin koko aiheuttaa automaattisesti aneemisen kulkupuolen kadulle. Ja jos pitäs valita, niin kyllä varmaan kuka tahansa ajais äffällä mielummin kun <125cc kakspyöräisellä.

    Tulee vähän semmonen kuva, että aloita "kunnon pyörällä" tai sit et ollenkaan.
    Tehokkaammin se thundercatin lootan hajoaminen tappa mielenkiinnon kaksipyöräisiin, kun perusvarma F.
  27.  
  28. #27
    Ryövään tunteella rosvo ketjua.

    Vaimo on korttia ajamassa ja löydettiin läheltä 2002 siistikuntoinen pikku rosvo. Hyvä huoltohistoria jne. Ainoa mitä jäin miettimään, että onko tuo vääntö/kiihtymis käyttäytyminen ihan normaalisti tuommonen hitaasti alhaalta ja sitten lähtee kiihtymään? Kun itse ei ole oikein näillä pienillä ajanut ja tottunut XJR yammun tasaiseen vääntöön. Toki minulla on mittaa sen 190cm ja 115kg, että onko tuo pikku pyörän ominaisuus vai pääseeekö heti säätöhommiin?

    Sinällään vaimolle riittää ihan varmasti alkuun, mutta jäin vaan koeajon jälkeen miettimään. Tänään kotiutuu niin pitää hieman lisää testaillessa
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma