Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 277:sta
  1. #121
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Erittäin hyvä pointti, ei tietenkään eri vuosien suorituksia voi verrata suoraan toisiinsa. Mutta jos tarkistellaan kahden muun Repsol Hondalle voittajatiimiin ja parhaan kaluston sarviin tulleen, myöhemmin motoGP maailman mestaruuden voittaneiden rookieiden ekoja kisoja:
    Nicky Hayden 7. ja 7.
    Casey Stoner 6. ja 5.
    Näiden valossa Rean 8. Ja 7. ovat edelleen ihan päteviä suorituksia keikka kuskille, vai?
    Varsinkin, kun ajoi Hondan pyynnöstä varoen, ettei särje laitetta. Myöhemmin on myöntänyt, että tämä oli virhe. Kuvitteli, että nöyrästi Hondan museotaksia WSBK:ssa podiumille hilaamalla, ja GP-pyörää käskystä varoen ajamalla näytönpaikka lohkeaa.

    Kannattaa muistaa, mihin Rea pystyi ajaessaa Hondaa WSBK:ssa vs. muut kuskit samalla vessalla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #122
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Mutta jos tarkistellaan kahden muun Repsol Hondalle voittajatiimiin ja parhaan kaluston sarviin tulleen, myöhemmin motoGP maailman mestaruuden voittaneiden rookieiden ekoja kisoja:
    Nicky Hayden 7. ja 7.
    Casey Stoner 6. ja 5.
    Näiden valossa Rean 8. Ja 7. ovat edelleen ihan päteviä suorituksia keikka kuskille, vai?
    En mä haluaisi ottaa kantaa Haydeniin kun ovat niin vanhoja juttuja ettei ole selkeää kuvaa voimasuhteista. Vähän sama Stonerin osalta ja ajoi satelliittifillarillla joista on sitten paha sanoa juuta ja jaata, siihen vielä bonarina tuon ajan rengasallokaatiosysteemit joissa oli A-ryhmän porukat jotka saivat parhaat gummit, B-ryhmän, ja C-ryhmän porukat - esimerkkinä Eliaksen voitto Estorilissa 2006, kun sai renkaat jotka Pedrosa oli hylännyt. Voiko tuossa sitten vertailla? Ennemmin vertailisin siihen, mikä on se minimi - että on nopeampi kuin tavallaan luokkaa alemmat CRT-vehkeet, mutta siinäkin ollaan enemmän häpeän välttämisen puolella kuin hirvittävässä sukseessa.

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Varsinkin, kun ajoi Hondan pyynnöstä varoen, ettei särje laitetta. Myöhemmin on myöntänyt, että tämä oli virhe. Kuvitteli, että nöyrästi Hondan museotaksia WSBK:ssa podiumille hilaamalla, ja GP-pyörää käskystä varoen ajamalla näytönpaikka lohkeaa.

    Kannattaa muistaa, mihin Rea pystyi ajaessaa Hondaa WSBK:ssa vs. muut kuskit samalla vessalla.
    Tämäkin on varmaan ihan totta. Siitä on sitten mahdotonta sanoa, olisiko voinut vetää sellaisen shown kuin Zarco 2017 Qatarissa. Paalupaikka ja viisi kierrosta, jotka jäivät kaikkien mieleen, eikä Argentiinan vitossija ollut heikkouden osoitus sekään. Emme vaan taida koskaan saada tietää, mitä olisi tapahtunut jos Rea olisi laittanut munan pöydälle ja todennut että nyt sitten lähtee. Olihan se Bladen hinaaminen WSBK:ssa aika uskomatonta suorittamista kerta toisensa jälkeen, ja sittemmin Kawalla näkynyt ukon taso, mutta 1:1 vertaaminen luokkien yli on todella nihkeätä.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  3. #123
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Ei niissä ole showaa ku teipit...
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jotain faktaa tän tueksi?
    Nyt tulee isommat teipit. https://www.kawasaki.eu/en/racing/ro...E48Bg2DI5-GLPk
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  4. #124
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ten Kate ajattaa Yamahaa. Sittenpä sieltä pian saa kilpureita ja osaa:

    https://www.asphaltandrubber.com/wsb...ezrLEcvk_8ohhk
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #125
    Bautistalla taas vauhti päällä. Aragonin harkoissa pohjat 1.1 sekunnin turvin
  6. #126
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ai ne on taas.... piti eilen väijyä kalenteria, mut unohtui.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #127
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    FP2

    Alvaro 1:49:607 & 314 km/h
    Lowes: 1:50:126 & 308,6 km/h
    Rea: 1:50:149 & 303.4
    Sykes: 1:50.226 & 300,0 km/h


    Eritoten Sykesin kierrosaika sykähdyttää, kun kone ei ole WSBK virissä, vaan on jossain puimurin kaupasta ostettavalla viriasteella huhujen mukaan.

    Datan perusteella mm. Lowes häviää 0.25 sekuntia pelkällä takasuoralla, väitti hän.

    Hondat on kolme viimeistä ja huipuissakin 15 km/h jäljessä, tai enemmän. HRC:n jälki näkyy. Kohta Ten Kate tulee ja nylkee noi paskat.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #128
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Alvaro 1:49:607 & 314 km/h
    Lowes: 1:50:126 & 308,6 km/h

    Datan perusteella mm. Lowes häviää 0.25 sekuntia pelkällä takasuoralla, väitti hän.
    Ei ole edes hirveä häviö jos suora on pitkä että häviää vain 0.25s kun suorahuiput nipistää sen 5,5km/h ... jos se hyytyminen suhteessa ducatiin alkaa jo 250+ vauhdissa, ni käytännössä otat turpaan tasaista kyytiä puolet suorasta, pikkuhiljaa kasvaen vielä suoran loppua kohti.

    Esmes C7 prototyypit Daytonassa ku huiputti pääsuoralle 307 vs kilpailijan 300, ni siinä tuli 0,4 sekkaa eroa pelkällä pääsuoralla.

    Mutta kuten sanoin, se riippuu todella paljon siitä missä kohdassa se hyytyminen alkaa. Olettaisin että se alkaa siinä 250 paikkeilla jossa voima alkaa puhumaan.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #129
    Bautista taas paalulle..yllätys..ei...yllätys ( minun mielestä) cortese 2 ja Rea 10...huhhuh..Sykes hienosti 3... Davies sumussa edelleen...rinaldi ja laverty hienosti top 6:ssa.. forza ducati!
    Viimeksi muokannut: jules; 06.04.2019 klo 13:41.
    Viva la figa & Panigale V4R
  10. #130
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Bautista taas paalulle..yllätys..ei...yllätys ( minun mielestä) cortese 2 ja Rea 10...huhhuh..Sykes hienosti 3... Davies sumussa edelleen...rinaldi ja laverty hienosti top 6:ssa.. forza ducati!
    Sykes näytti olevan lähellä paaluvauhtia jopa, oli 3. Sektorin jälkeen selkeästi kärjessä. Missas takasuoran jarrun ja viimeinen mutka leveäksi. Otti siinä viimeisellä sektorilla yhteensä varmaan 8-10 kymmenystä takkiin.

    Ei toi bautista pärjääminen suorasta ole kiinni. Se nyt vaan yksinkertaisesti näyttää ajavan kaikilta osin paremmin kuin muut. Pyörä pystyyn, torvi auki ja myöhään jarrutus näyttää antavan 5-10km/h kovemman huippumittauksen muihin verrattuna. Laverty ja rinaldi viitsinyt näköjään katsoa Bautistan dataa, kun aika-ajossa saivat 15 mutkan ja siten suoranopeuden lähemmäs bautistan suoranopeutta.

    Kisaa odotellessa. Bautista sanoi haastattelussa, että pyörä ei aamulla eikä aika-ajoissakaan ollut vielä KYLMÄN KELIN takia oikein kunnon iskussa.
  11. #131
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    FP2
    Eritoten Sykesin kierrosaika sykähdyttää, kun kone ei ole WSBK virissä, vaan on jossain puimurin kaupasta ostettavalla viriasteella huhujen mukaan.
    Mächlerin mukaan WSBKssa käytetty ensimmäinen koneversio antoi 218-219hp, filtterillä ja kokorännillä muuten stock kone. Sitä ymmärtääkseni käytettiin Australiassa ja Thaimaassa. Tähän kisaan toivat ilmeisesti jotain pientä, suppiloita jne. Bemarit on kyllä yllättävän hyvässä kyydissä miettien pyörän tuoreutta ja koneen kisaversioita.
  12. #132
    Kisa näyttää telkkarista katsottuna pääpiirteissään samalta kuin edellisinäkin kausina. Rea vääntää chazia ja yammuja vastaan, voittaen yleensä lopussa jonkinlaisella marginaalilla.

    Erona tällä kaudella on Bautista, joka ajaa sekunnin muita nopeammin kärjessä. Dominointia tänäänkin ja ei paljon telkkarissa näkynyt kyseistä suoritusta.

    Nyt uskaltaa sanoa, Bautista vie aivan pystyyn tän kauden jos pysyy pystyssä eikä loukkaannu.

    Ja näyttää siltä, että todennäköisesti tekis samoin myös jos alla olis vihreä tai sininen pyörä.
  13. #133
    Hyvää vääntöä oli ( 2 tilasta), vähän niinkuin parilla edellisellä kaudella..rea vs davies..ja samalla lailla päättyikin kuin yleensä eli rean ”voittoon”.. sääli Lavertya, oli hyvä mahdollisuus jopa podiumille...
    Viva la figa & Panigale V4R
  14. #134
    SSP:ssä Kallion pyörä paalulle ja toinenkin oli viides, kolmas taisi olla 17.
    Eli Gradinger, Vinales ja Cresson.

    Superbikessä Bautistan takana kovaa vääntöä ja useampi mukana. Alvaron meno ihan omaa luokkaansa.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  15. #135
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oli Ducatille jo kolmoisvoitto lähellä. Varmaan sellainenkin tällä kaudella nähdään, kun alkaa kaverit tajuta, miten tuota viedään. Kovaa suorittamista Ducatilta ja Bautista ajeli kirsikkana kakun päälle omilla sekuntiluvuillaan.

    Ihan hyvää kähyä kakkospaikasta. Rea Kawoista jotenkin sinnitteli, mutta Haslamilla oli toisella Kawalla isoja ongelmia. Mitäköhän?

    Sykesilta hyvä kisa, ja Davieskin vähän heräilee.

    Edit: Eiku ei varmaan kolmoisvoittoa nähdä... kohta iskee Dornan säännöt, ja Ducateilta leikataan pallit.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #136
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oli Ducatille jo kolmoisvoitto lähellä. Varmaan sellainenkin tällä kaudella nähdään, kun alkaa kaverit tajuta, miten tuota viedään. Kovaa suorittamista Ducatilta ja Bautista ajeli kirsikkana kakun päälle omilla sekuntiluvuillaan.

    Ihan hyvää kähyä kakkospaikasta. Rea Kawoista jotenkin sinnitteli, mutta Haslamilla oli toisella Kawalla isoja ongelmia. Mitäköhän?

    Sykesilta hyvä kisa, ja Davieskin vähän heräilee.

    Edit: Eiku ei varmaan kolmoisvoittoa nähdä... kohta iskee Dornan säännöt, ja Ducateilta leikataan pallit.
    Mielenkiinnolla odotan huomista vääntöä superpole kisassa...
    Viimeksi muokannut: jules; 07.04.2019 klo 05:18.
    Viva la figa & Panigale V4R
  17. #137
    Sykesiltä taas hyvä kisa. Oikea kisakone kun saadaan pyörään, saattaa olla usein podiumilla.

    Pistetäänpä muistutuksena kaikille, Niki Tuuli ajaa FIM CEV Repsol Moto 2 sarjaa ja kisat on nähtävissä suorana ja heti perään videona CEVn youtube sivulla. Lähetykset siis ilmaisia ja englanninkielisellä selostuksella.
    FIM CEV Repsol
  18. #138
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oli se Rean nopeus mitä vain, mutta nyt on miehen ja pyörän limitti löytynyt.

    Kisan lopulla kuluneilla renkailla kampeaa vielä kakkoseksi, mutta siinä menee maksimi.

    Meno näyttää siltä, että voi olla pian katollaan.

    Voittajan suhteen sama menohan jatkuu ensi kisoissa. Yhdistelmä Bautista-Ducati on tarvittaessa sekunnin kierros muita nopeampi. Murskaus.

    Tarvitaanko sadetta tuomaan mielenkiintoa voittajan suhteen?

    Edit: kuulinko nyt kisan jälkeisessä osuudessa oikein, että Ducatissa on vapaa pohjalla? Ja tollasen sais siis kaupasta? Hurjaa.

    Mitenhän se vapaan saa sit päälle, ettei mee vahingossa?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #139
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oli se Rean nopeus mitä vain, mutta nyt on miehen ja pyörän limitti löytynyt.

    Kisan lopulla kuluneilla renkailla kampeaa vielä kakkoseksi, mutta siinä menee maksimi.

    Meno näyttää siltä, että voi olla pian katollaan.

    Voittajan suhteen sama menohan jatkuu ensi kisoissa. Yhdistelmä Bautista-Ducati on tarvittaessa sekunnin kierros muita nopeampi. Murskaus.

    Tarvitaanko sadetta tuomaan mielenkiintoa voittajan suhteen?

    Edit: kuulinko nyt kisan jälkeisessä osuudessa oikein, että Ducatissa on vapaa pohjalla? Ja tollasen sais siis kaupasta? Hurjaa.

    Mitenhän se vapaan saa sit päälle, ettei mee vahingossa?
    Olisko sama kun Aprilian systeemi..?

    Mielenkiintoista on se, että vaihteiston vapaa sijaitsee nyt ykkösvaihteen alapuolella. Tämän pitäisi lyhentää ykköseltä kakkoselle ja päinvastoin vaihtamiseen kuluvaa aikaa. Samalla vahinkovapaiden mahdollisuus pienenee. Valmistaja nimittää järjestystä ANN:ksi (Aprilia No Neutral).
    Viva la figa & Panigale V4R
  20. #140
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Edit: kuulinko nyt kisan jälkeisessä osuudessa oikein, että Ducatissa on vapaa pohjalla? Ja tollasen sais siis kaupasta? Hurjaa.

    Mitenhän se vapaan saa sit päälle, ettei mee vahingossa?
    Josta tulikin mieleen että kukakohan täys idiootti inssi on aikoinaan keksiny että vapaa pitää olla ykkösen ja kakkosen välissä?
    Ja miksi kaikki muut inssit on niin idiootteja että ne on kopioineet kyseisen inssin aivopierun?
    Ja miksi vakio kaavio on väärin päin?

    Mitenhän se vapaan saa sit päälle sun nykyisessä, ettei mee vahingossa?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #141
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Josta tulikin mieleen että kukakohan täys idiootti inssi on aikoinaan keksiny että vapaa pitää olla ykkösen ja kakkosen välissä?
    Ja miksi kaikki muut inssit on niin idiootteja että ne on kopioineet kyseisen inssin aivopierun?
    Ja miksi vakio kaavio on väärin päin?

    Mitenhän se vapaan saa sit päälle sun nykyisessä, ettei mee vahingossa?
    Aprilian lootan vaapata ei saa päälle vahingossa. Sen saa päälle kieli keskellä suuta.

    Mut luulis nyt olevan eroa askeilla, jos paukuttaa kutoselta voimalla alaspäin. Toinen aski pyssää ykköseen, toinen vapaaseen. Vai onko tällaisella merkitystä?

    Edit: sen siis tiesin, että geepeemopoissa aski ollut noin pitkään, ettei tuu vapaan yli vaihtamista.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #142
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Josta tulikin mieleen että kukakohan täys idiootti inssi on aikoinaan keksiny että vapaa pitää olla ykkösen ja kakkosen välissä?
    Ja miksi kaikki muut inssit on niin idiootteja että ne on kopioineet kyseisen inssin aivopierun?
    Ja miksi vakio kaavio on väärin päin?

    Mitenhän se vapaan saa sit päälle sun nykyisessä, ettei mee vahingossa?
    Aikanaan oli Kawan pikkukoneissa (65-80-90) jossakin noista ympäri menevä vaihteisto jossa ei tarvinnut palata alspäin vaan se alkoi ikäänkuin uudestaan ykköseltä. En muista vuosimalleja mutta siellä -60-70 lukujen taitteessa.
  23. #143
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Aprilian lootan vaapata ei saa päälle vahingossa. Sen saa päälle kieli keskellä suuta.

    Mut luulis nyt olevan eroa askeilla, jos paukuttaa kutoselta voimalla alaspäin. Toinen aski pyssää ykköseen, toinen vapaaseen. Vai onko tällaisella merkitystä?

    Edit: sen siis tiesin, että geepeemopoissa aski ollut noin pitkään, ettei tuu vapaan yli vaihtamista.
    Joku keskipakokuulasysteemi, joka estää vapaan päälle menon silloin kun vetoakseli pyörii?
    Superbike #7
  24. #144
    Epäilen fiksummin muotoiltua rummunlukitustähteä. Olen Kotarista harkinnut muotoilevani sitä uusiksi kun kaikenlaiset metsänosaset onnistuu ärsyttävän usein tiputtamaan pykälän vapaalle. Fiiatista löytyy kyllä vapaa, muistaakseni myös liikkeessä mutta ei sitä vahingossa saanut päälle.
  25. #145
    Bmw k1200rs k5, rsv1000rr
  26. #146
    Mitähän osaa Melandri mahtaa tarkoittaa?
    marco.JPG
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  27. #147
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Aikanaan oli Kawan pikkukoneissa (65-80-90) jossakin noista ympäri menevä vaihteisto jossa ei tarvinnut palata alspäin vaan se alkoi ikäänkuin uudestaan ykköseltä. En muista vuosimalleja mutta siellä -60-70 lukujen taitteessa.
    Mulla oli -80 luvulla kx 125. On sellainen muistikuva et vapaa olis ollu "pohjalla" tai sit ylhäällä ja loput alhaalla, pettääkö muisti?
    K8-1000
  28. #148
  29. #149
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    siitä ett tekee kotiläksynsä & voittamisesta rangaistaan nykyään moottoriurheilussa...
    Viva la figa & Panigale V4R
  30.  
  31. #150
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    siitä ett tekee kotiläksynsä & voittamisesta rangaistaan nykyään moottoriurheilussa...
    Joo tää on vähän huono... kawaa raipattu samalla tavalla menneinä vuosina.

    Perusteenahan on kustannusten kurissa pitäminen ja sarjan vetovoiman ylläpitäminen valmistajille.

    Hyvin kaksiteräinen miekka.

    Hondaa tämä ei auta mitenkään.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen