Varsinkin, kun ajoi Hondan pyynnöstä varoen, ettei särje laitetta. Myöhemmin on myöntänyt, että tämä oli virhe. Kuvitteli, että nöyrästi Hondan museotaksia WSBK:ssa podiumille hilaamalla, ja GP-pyörää käskystä varoen ajamalla näytönpaikka lohkeaa.
Kannattaa muistaa, mihin Rea pystyi ajaessaa Hondaa WSBK:ssa vs. muut kuskit samalla vessalla.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
En mä haluaisi ottaa kantaa Haydeniin kun ovat niin vanhoja juttuja ettei ole selkeää kuvaa voimasuhteista. Vähän sama Stonerin osalta ja ajoi satelliittifillarillla joista on sitten paha sanoa juuta ja jaata, siihen vielä bonarina tuon ajan rengasallokaatiosysteemit joissa oli A-ryhmän porukat jotka saivat parhaat gummit, B-ryhmän, ja C-ryhmän porukat - esimerkkinä Eliaksen voitto Estorilissa 2006, kun sai renkaat jotka Pedrosa oli hylännyt. Voiko tuossa sitten vertailla? Ennemmin vertailisin siihen, mikä on se minimi - että on nopeampi kuin tavallaan luokkaa alemmat CRT-vehkeet, mutta siinäkin ollaan enemmän häpeän välttämisen puolella kuin hirvittävässä sukseessa.
Tämäkin on varmaan ihan totta. Siitä on sitten mahdotonta sanoa, olisiko voinut vetää sellaisen shown kuin Zarco 2017 Qatarissa. Paalupaikka ja viisi kierrosta, jotka jäivät kaikkien mieleen, eikä Argentiinan vitossija ollut heikkouden osoitus sekään. Emme vaan taida koskaan saada tietää, mitä olisi tapahtunut jos Rea olisi laittanut munan pöydälle ja todennut että nyt sitten lähtee. Olihan se Bladen hinaaminen WSBK:ssa aika uskomatonta suorittamista kerta toisensa jälkeen, ja sittemmin Kawalla näkynyt ukon taso, mutta 1:1 vertaaminen luokkien yli on todella nihkeätä.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Nyt tulee isommat teipit. https://www.kawasaki.eu/en/racing/ro...E48Bg2DI5-GLPk
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Ten Kate ajattaa Yamahaa. Sittenpä sieltä pian saa kilpureita ja osaa:
https://www.asphaltandrubber.com/wsb...ezrLEcvk_8ohhk
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Bautistalla taas vauhti päällä. Aragonin harkoissa pohjat 1.1 sekunnin turvin
Ai ne on taas.... piti eilen väijyä kalenteria, mut unohtui.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
FP2
Alvaro 1:49:607 & 314 km/h
Lowes: 1:50:126 & 308,6 km/h
Rea: 1:50:149 & 303.4
Sykes: 1:50.226 & 300,0 km/h
Eritoten Sykesin kierrosaika sykähdyttää, kun kone ei ole WSBK virissä, vaan on jossain puimurin kaupasta ostettavalla viriasteella huhujen mukaan.
Datan perusteella mm. Lowes häviää 0.25 sekuntia pelkällä takasuoralla, väitti hän.
Hondat on kolme viimeistä ja huipuissakin 15 km/h jäljessä, tai enemmän. HRC:n jälki näkyy. Kohta Ten Kate tulee ja nylkee noi paskat.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ei ole edes hirveä häviö jos suora on pitkä että häviää vain 0.25s kun suorahuiput nipistää sen 5,5km/h ... jos se hyytyminen suhteessa ducatiin alkaa jo 250+ vauhdissa, ni käytännössä otat turpaan tasaista kyytiä puolet suorasta, pikkuhiljaa kasvaen vielä suoran loppua kohti.
Esmes C7 prototyypit Daytonassa ku huiputti pääsuoralle 307 vs kilpailijan 300, ni siinä tuli 0,4 sekkaa eroa pelkällä pääsuoralla.
Mutta kuten sanoin, se riippuu todella paljon siitä missä kohdassa se hyytyminen alkaa. Olettaisin että se alkaa siinä 250 paikkeilla jossa voima alkaa puhumaan.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Bautista taas paalulle..yllätys..ei...yllätys ( minun mielestä) cortese 2 ja Rea 10...huhhuh..Sykes hienosti 3... Davies sumussa edelleen...rinaldi ja laverty hienosti top 6:ssa.. forza ducati!
Viimeksi muokannut: jules; 06.04.2019 klo 13:41.
Viva la figa & Panigale V4R
Sykes näytti olevan lähellä paaluvauhtia jopa, oli 3. Sektorin jälkeen selkeästi kärjessä. Missas takasuoran jarrun ja viimeinen mutka leveäksi. Otti siinä viimeisellä sektorilla yhteensä varmaan 8-10 kymmenystä takkiin.
Ei toi bautista pärjääminen suorasta ole kiinni. Se nyt vaan yksinkertaisesti näyttää ajavan kaikilta osin paremmin kuin muut. Pyörä pystyyn, torvi auki ja myöhään jarrutus näyttää antavan 5-10km/h kovemman huippumittauksen muihin verrattuna. Laverty ja rinaldi viitsinyt näköjään katsoa Bautistan dataa, kun aika-ajossa saivat 15 mutkan ja siten suoranopeuden lähemmäs bautistan suoranopeutta.
Kisaa odotellessa. Bautista sanoi haastattelussa, että pyörä ei aamulla eikä aika-ajoissakaan ollut vielä KYLMÄN KELIN takia oikein kunnon iskussa.
Mächlerin mukaan WSBKssa käytetty ensimmäinen koneversio antoi 218-219hp, filtterillä ja kokorännillä muuten stock kone. Sitä ymmärtääkseni käytettiin Australiassa ja Thaimaassa. Tähän kisaan toivat ilmeisesti jotain pientä, suppiloita jne. Bemarit on kyllä yllättävän hyvässä kyydissä miettien pyörän tuoreutta ja koneen kisaversioita.
Kisa näyttää telkkarista katsottuna pääpiirteissään samalta kuin edellisinäkin kausina. Rea vääntää chazia ja yammuja vastaan, voittaen yleensä lopussa jonkinlaisella marginaalilla.
Erona tällä kaudella on Bautista, joka ajaa sekunnin muita nopeammin kärjessä. Dominointia tänäänkin ja ei paljon telkkarissa näkynyt kyseistä suoritusta.
Nyt uskaltaa sanoa, Bautista vie aivan pystyyn tän kauden jos pysyy pystyssä eikä loukkaannu.
Ja näyttää siltä, että todennäköisesti tekis samoin myös jos alla olis vihreä tai sininen pyörä.
Hyvää vääntöä oli ( 2 tilasta), vähän niinkuin parilla edellisellä kaudella..rea vs davies..ja samalla lailla päättyikin kuin yleensä eli rean ”voittoon”.. sääli Lavertya, oli hyvä mahdollisuus jopa podiumille...
Viva la figa & Panigale V4R
SSP:ssä Kallion pyörä paalulle ja toinenkin oli viides, kolmas taisi olla 17.
Eli Gradinger, Vinales ja Cresson.
Superbikessä Bautistan takana kovaa vääntöä ja useampi mukana. Alvaron meno ihan omaa luokkaansa.
Ninja H2 2020
CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
ZZR 1400 2008
Oli Ducatille jo kolmoisvoitto lähellä. Varmaan sellainenkin tällä kaudella nähdään, kun alkaa kaverit tajuta, miten tuota viedään. Kovaa suorittamista Ducatilta ja Bautista ajeli kirsikkana kakun päälle omilla sekuntiluvuillaan.
Ihan hyvää kähyä kakkospaikasta. Rea Kawoista jotenkin sinnitteli, mutta Haslamilla oli toisella Kawalla isoja ongelmia. Mitäköhän?
Sykesilta hyvä kisa, ja Davieskin vähän heräilee.
Edit: Eiku ei varmaan kolmoisvoittoa nähdä... kohta iskee Dornan säännöt, ja Ducateilta leikataan pallit.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sykesiltä taas hyvä kisa. Oikea kisakone kun saadaan pyörään, saattaa olla usein podiumilla.
Pistetäänpä muistutuksena kaikille, Niki Tuuli ajaa FIM CEV Repsol Moto 2 sarjaa ja kisat on nähtävissä suorana ja heti perään videona CEVn youtube sivulla. Lähetykset siis ilmaisia ja englanninkielisellä selostuksella.
FIM CEV Repsol
Oli se Rean nopeus mitä vain, mutta nyt on miehen ja pyörän limitti löytynyt.
Kisan lopulla kuluneilla renkailla kampeaa vielä kakkoseksi, mutta siinä menee maksimi.
Meno näyttää siltä, että voi olla pian katollaan.
Voittajan suhteen sama menohan jatkuu ensi kisoissa. Yhdistelmä Bautista-Ducati on tarvittaessa sekunnin kierros muita nopeampi. Murskaus.
Tarvitaanko sadetta tuomaan mielenkiintoa voittajan suhteen?
Edit: kuulinko nyt kisan jälkeisessä osuudessa oikein, että Ducatissa on vapaa pohjalla? Ja tollasen sais siis kaupasta? Hurjaa.
Mitenhän se vapaan saa sit päälle, ettei mee vahingossa?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olisko sama kun Aprilian systeemi..?
Mielenkiintoista on se, että vaihteiston vapaa sijaitsee nyt ykkösvaihteen alapuolella. Tämän pitäisi lyhentää ykköseltä kakkoselle ja päinvastoin vaihtamiseen kuluvaa aikaa. Samalla vahinkovapaiden mahdollisuus pienenee. Valmistaja nimittää järjestystä ANN:ksi (Aprilia No Neutral).
Viva la figa & Panigale V4R
Josta tulikin mieleen että kukakohan täys idiootti inssi on aikoinaan keksiny että vapaa pitää olla ykkösen ja kakkosen välissä?
Ja miksi kaikki muut inssit on niin idiootteja että ne on kopioineet kyseisen inssin aivopierun?
Ja miksi vakio kaavio on väärin päin?
Mitenhän se vapaan saa sit päälle sun nykyisessä, ettei mee vahingossa?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Aprilian lootan vaapata ei saa päälle vahingossa. Sen saa päälle kieli keskellä suuta.
Mut luulis nyt olevan eroa askeilla, jos paukuttaa kutoselta voimalla alaspäin. Toinen aski pyssää ykköseen, toinen vapaaseen. Vai onko tällaisella merkitystä?
Edit: sen siis tiesin, että geepeemopoissa aski ollut noin pitkään, ettei tuu vapaan yli vaihtamista.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Epäilen fiksummin muotoiltua rummunlukitustähteä. Olen Kotarista harkinnut muotoilevani sitä uusiksi kun kaikenlaiset metsänosaset onnistuu ärsyttävän usein tiputtamaan pykälän vapaalle. Fiiatista löytyy kyllä vapaa, muistaakseni myös liikkeessä mutta ei sitä vahingossa saanut päälle.
Bmw k1200rs k5, rsv1000rr
Mitähän osaa Melandri mahtaa tarkoittaa?
marco.JPG
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Niinpä tietysti....
https://www.bikesportnews.com/news/n...uccess-penalty
Viva la figa & Panigale V4R
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.