Olen mukana
Olen mukana ja yövyn pe-la
Olen mukana ja yövyn la-su
Kiinnostaa mutta en uskalla vielä luvata
Aivan varmasti saan ainakin itse lisäsykettä kuusesta. Just tuijottelin chronosta Tuonon mailin vedon varttimailiaikaa...12.2 ja 0-100 4.7 oli tallentunut. Hurraa! Itse maili osu aika nappiin, kun mittasivat 250.
Paskoja aikoja mopon potentiaalin verrattuna, mutta hyvinhän se meni, ottaen huomioon, että ekaa (ja toistaiseksi ainoaa) kertaa lähettämällä lähetettiin paikaltaan. Ei ollu kengurua tai muutakaan polkkaa. Aika nopsaa muistaakseni työnsin kakkosta ja sit saikin mennä lähes tuppi nurin.
Sekunti varttimailista Millellä pois. Menisköhän rallikronomittauksella, jolloin ei tartteis miettiä reaktioita (retorinen kysymys)? Virallinen aika sais olla sitten mitä on. Kunhan olis jotain rekoordia Esson baariin.
Pitäisköhön tiistaina kaivaa mopo tallista ja etsiä joku rauhallinen suoranpätkä... ei tuossa pölypaskassa mutkiakaan voi ajaa![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Saamme kiihdytysajoihimme virallisen ajanoton!![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Jep.
Eli ajanoton varttimailin kiihdyttelyyn tulee suorittamaan Riverside Timers:in ajanottotiimi, jonka kalusto kuuluu ehdottomasti Suomen parhaimmistoon.
Laitteistoon kuuluu tarpeelliset kennot ym. laitteet aikojen ja loppunopeuksien mittaamista varten. Lisäksi paikalle tulee kookkaat näyttötaulut, joten myös katsojat saa menosta hyvän käsityksen.
Osallistujat saavat luonnollisesti aikakortit, joista löytyy reaktiot ja ajat välimatkoille 60, 330, 660 ja 990 ft.
Ihan ilmaista tämä ei ole, mutta voin luvata että Motorg ry:n jäsenille hinta on vähintäänkin kohtuullinen jos ei suorastaan puoli-ilmainenJos et ole vielä jäsen, mutta virallinen aikakortti kiinnostaa, niin nyt kannattaa liittyä ja hyödyntää tämäkin etu.
Tarkemmat hinnoittelut ja muut asiaan liittyvät ohjeistukset julkaistaan myöhemmin.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Veri nais! Minkähänlainen äänipolitiikka tuolla pätee, killereillä vai ilman? Nyt vaan toivon että olis kuivaa ja Panigale ilmestyy v/kiihdyttämään.
Ei arvailla mitään vaan selvitetään ja tiedotetaan sitten![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Ei Räyskälässä ole melurajaa, toki järki pitää olla mukana.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Onhan kaikki muistanut merkata nämä kekkerit kalenteriin. Nyt ei ainakaan varttimailin ajot ole ajanotosta kiinni
Riverside Timers
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
On merkattu. Nyt vaan katon saisko mökin täyteen jos sellasen tiiä vaikka sais varattua. Mut en mää raaski mun kultaa lähtä suoralle kiusaan se kun tykkää vaan mutkista.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Juu mukana, näillä näkymin koko viikonlopun. Mutta saas nähä kehtaako tällä mopolla edes alkaa ottaa aikaa.![]()
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Kehtaa kehtaa. Kehtaahan sitä vaikka potkulaudalla.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Harjoittelin. Huomattavasti normaalia ripeämpi paikaltaan lähtö kolmoselle vaihtaen antoi Chronoon 7.5s sataseen. Karkeasti hiukan nopeampi lähtö, kuin vaikka portilta radalle liittyminen.
Aikasemmin tein vastaavan autolla, lähes rääkkäävä lähtö toi n. 16s ajan, kun autolle luvataan 9s sataseen.
Oma tavoite yhdellätoista alkavasta lienee jo ihan kova suoritus.![]()
Testi
Ihmetyttää aina lukea näitä juttuja missä ihmiset kirjoittaa että kehtaako lähteä ajamaan varttia tällaisella pyörällä ja että ei tällä pyörällä kuitenkaan saa kunnon aikaa aikaiseksi. Turhaa touhua tuollainen ihmettely ja häpeily, koska jokainen veto vartilla tulee olemaan erilainen ja kaikki näissä kadunmiehen tilaisuuksissa kilpailee vain itseään vastaan. Yhdessäkään kiihdytystapahtumassa en koskaan ole kuullut kenenkään sanoneen pahaa toisen ajasta tai suorituksesta. Ensin ajetaan se päivän ekaveto ja sitä lähdetään parantamaan seuraavilla vedoilla. Kaikki ketkä kyseisessä tapahtumassa ajaa alle 10 sekunnin ajan voi todeta olevansa kohtuullisen hyvä vartilla. Aika harvalla pyörällä tuo 10 sek alitus on edes ammattimiehen alla mahdollista.
Itsellä on sellainen pyörä käytössä jolla alitus pitäisi olla lasten leikkiä mutta eipä ole vielä alittunut mutta tieto siitä että alitus voi olla reilukin kaiken natsatessa saa aina vaan yrittämään uudelleen.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Muistutellaanpas tästäkin tapahtumasta. Virallisempaa infoa ym. luvassa lähiaikoina![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Pakkohan tänne on ilmestyä. Kokeillaan millaisia aikoja sillä jatketulla R1:llä irtoaa.
Onko mitään tietoa kuinka paljon/vähän vedot maksaa?
Yamaha R1 -08
Honda CB 1000 R -10 (ex)
Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
No se on juurikin näin. Foorumeillahan sitä huudellaan kaikenlaista, mutta sitten kun ollaan f2f homma pelaa asiallisesti. Itselläni tarkoitus lähteä kokeilemaan tuota varttia itseäni vastaan - ni tietää sitten vähän enämpi,
jossei työnantaja tuota skippaa - niinkuin monasti on skipannut.
OT, hyvää Jussia for everybody.
<p>.</p>
Jos halutaan voi yhdeksi ohjelmanumeroksi tuoda
Suomen huippuja hieman demoamaan isojen RC helikoptereiden 3 D lentoa ja FAI lento näytöksiä
Koput noin 1.5 metriä ja nopeudet jotain parisataa ...
Www.heliflyfinland.fi
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
yyveellä jo vastasinkin...
Loistava idea joka ehdottomasti toteutetaan.
Pitää muistaa sopia asiasta "lennonjohdon" kanssa jotta ilmailijat eivät säiky.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Jatketaanpa keskustelua täällä
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650