Sivu: 12 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1245:sta
  1. #331
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Aika härskin näkönen fotoshoppaus:

    https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/...8f&oe=54AC7235
    Kyllä, mut meneepä härskisti hukkaan pyörän potentiaalikin tuommosella setupilla... Kaikki yli 160km/h kun on nakupyörällä täyttä helevettiä. Totta sitä nyt 5 sek. ajan vetäis vaikka 3 markkaa lasiin jos olis kioskilla tarpeeksi silakkaa katsomassa... Mutta mutta.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #332
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Paljon on ovh ?

    Uskoisin, että monia muitakin kiinnostaa hinta.
    Ei taida tietää kun ei kerro. Kolme pyörää on tullut tilattua ilman tietoa hinnasta, ei se ole ongelma jos tietää kuinka hienoa on tulossa niinkuin Superduke 1290. Mutta tämä on Kawasaki... arviot liikkuu 23 ja 40 välillä katupelillä Suomessa toistaiseksi.

    Tänäänkin tuntui auf der Autobahn ettei HP4 kiihdy mihinkään, kulkee kyllä lopulta mutta voimaa tarvitaan. Turbo busa on vaan liian ruma mun makuun.
    Viimeksi muokannut: mikkoyli; 16.10.2014 klo 01:13.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  3. #333
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Ohi aiheen pikkasen mutta kun välijäähdyttimen sijoittelusta oli keskustelua niin olen nähnyt eräässä vapariteinivirvilä-Corollassa coolerin ennen kaasari/ruiskua, siis imupuolella. On tainnut amiskundi kuvitella että se ilma siinä kennossa jotenkin jäähtyisi. Eipä taida jäähtyä mutta yritys on ollut kaverilla kova.
    No ei mitään ikinä saavuta, jos ei ees yritä

    Ahtoilman jäähdyttimen tarve riippuu vähän ahtopaineistakin. Jos tuossa kasavikassa on tehokas peruskone, ei tarvitse kummoistakaan painetta ja ilma ei paljoa lämpene puristuksesta. Moottoripyörään taas ei mahdu kunnollinen jäähdytin ja pienessä kuulerissa virtausvastus (->enemmän ahtopainetta kompuran jälkeen->enemmän lämpöä) kumoaa jäähdytyksestä saatavan hyödyn.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4. #334
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, mut meneepä härskisti hukkaan pyörän potentiaalikin tuommosella setupilla... Kaikki yli 160km/h kun on nakupyörällä täyttä helevettiä. Totta sitä nyt 5 sek. ajan vetäis vaikka 3 markkaa lasiin jos olis kioskilla tarpeeksi silakkaa katsomassa... Mutta mutta.
    Tuon 160 pitää suhteellisen kivuttomasti matkavauhtina motarilla nakullakin. Alkuun toki niskat hannaa vastaan, mutta äkkiä nekin tottuu. Jotkut hurjat kertoo painelleensa nakuillakin 250 vauhteja pitkää siivua saksan baanoilla.
    Superbike #7
  5. #335
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuon 160 pitää suhteellisen kivuttomasti matkavauhtina motarilla nakullakin. Alkuun toki niskat hannaa vastaan, mutta äkkiä nekin tottuu. Jotkut hurjat kertoo painelleensa nakuillakin 250 vauhteja pitkää siivua saksan baanoilla.
    Kyllä, omallekkin kohdalle on nakuilla sattunu muutama tuollanen päivä 11 harrastusvuoden aikana: +20 C, täysin tuuletonta tai myötäinen, sopivan tiukka 1 tai 2 osanen nahkapuku... Kyllä toi silloin onnistuu.

    Käytännössä homma kyllä menee enemmän niin, että naku kun on alla niin motareillekkaan ei tee mieli mennä. Tietty jos olis aina ollu alla pelkkiä nakuja > ei tietäis miltä se 160-200 markkaa tuntuu katteen takana > niin sitten. Tyytyväisenä sitä tietty painelis menemään, luujauhon valuessa suupielistä.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #336
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuon 160 pitää suhteellisen kivuttomasti matkavauhtina motarilla nakullakin. Alkuun toki niskat hannaa vastaan, mutta äkkiä nekin tottuu. Jotkut hurjat kertoo painelleensa nakuillakin 250 vauhteja pitkää siivua saksan baanoilla.
    Eipä tuo mahdotonta ole mutta aika masokististä, vähän kun soutuveneeseen nelikymppinen perämoottori ja keulapaino
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  7. #337
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Ei taida tietää kun ei kerro. Kolme pyörää on tullut tilattua ilman tietoa hinnasta, ei se ole ongelma jos tietää kuinka hienoa on tulossa niinkuin Superduke 1290. Mutta tämä on Kawasaki... arviot liikkuu 23 ja 40 välillä katupelillä Suomessa toistaiseksi.

    Tänäänkin tuntui auf der Autobahn ettei HP4 kiihdy mihinkään, kulkee kyllä lopulta mutta voimaa tarvitaan. Turbo busa on vaan liian ruma mun makuun.
    No miten jos laiskaa mutta komeaa HP4:ää vähän piristäisi, vaikka näin:
    http://alpha-bmw.com/collections/eng...lete-turbo-kit
  8. #338
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    No miten jos laiskaa mutta komeaa HP4:ää vähän piristäisi, vaikka näin:
    http://alpha-bmw.com/collections/eng...lete-turbo-kit
    Kiitos linkistä, jotain tuommoista pitää miettiä mutta ajattelin paljon vähempää tehoa ja semmoista 0.4 bar. Meinasin Proboostille soittaa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  9. #339
    Poistettu
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    No miten jos laiskaa mutta komeaa HP4:ää vähän piristäisi, vaikka näin:
    http://alpha-bmw.com/collections/eng...lete-turbo-kit
    Heh, särähti mikkoylin kommentti laiskasta vaparista hiukan korvaan. Mutta tottahan se on että paineistamattomissa kattiloissa noi männät vähän niinkuin huvikseen heiluvat.

    Avasin linkin ja ekana silmään pomppasi kuvasta solmun koko vs pakosarja. Ja siinähän se tekstissä seisoi, +350rwhp. Itellä on kokemusta vain 270rwhp tehoisista vehkeistä. Mutten niitäkään päässyt paineilla ajettaessa laiskoiksi haukkumaan. 350 riittänee (nippanappa) turvalliseen ohitukseen. Jään odottamaan kauanko menee kun mikkoyli kertoo tilanneensa. Ja sit peukutan asialle.
  10. #340
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Heh, särähti mikkoylin kommentti laiskasta vaparista hiukan korvaan. Mutta tottahan se on että paineistamattomissa kattiloissa noi männät vähän niinkuin huvikseen heiluvat.

    Avasin linkin ja ekana silmään pomppasi kuvasta solmun koko vs pakosarja. Ja siinähän se tekstissä seisoi, +350rwhp. Itellä on kokemusta vain 270rwhp tehoisista vehkeistä. Mutten niitäkään päässyt paineilla ajettaessa laiskoiksi haukkumaan. 350 riittänee (nippanappa) turvalliseen ohitukseen. Jään odottamaan kauanko menee kun mikkoyli kertoo tilanneensa. Ja sit peukutan asialle.
    No en minä mitään ihmeitä halua tai aio pilata hyvää pyörää. Jotenkin vaan rupesin eilen miettimään kun ei tuntunut liikkuvan. Rajoittajalle vedin kuitenkin useammalla vaihteella ja otin luistonestonkin pois. Alle 8000 kierroksen on vaisua. HP4 on muuten tosi hyvä enkä sitä aio myydä. Ninja H2 on tosissaan harkinnassa, mutta jotain pitäisi panna vaihdossa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  11. #341
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuon 160 pitää suhteellisen kivuttomasti matkavauhtina motarilla nakullakin. Alkuun toki niskat hannaa vastaan, mutta äkkiä nekin tottuu. Jotkut hurjat kertoo painelleensa nakuillakin 250 vauhteja pitkää siivua saksan baanoilla.
    Nakulla ja nakulla on aivan valtavat erot.
    Edelleen, muutamalla pienellä varusteella voi vaikuttaa myös merkittävästi
    "mukavuusnopeuden" tasoon.

    Pari käytännön esimerkkiä.

    GSX 1400 "tyhjänä"..... satkuun asti ok, mutta pitemmän päälle 120-130 todellista alkaa "juilimaan".

    Kinky "tyhjänä"...... 150-160 tuntuu samalta kuin satanen 1400:lla.

    Kinkyyn pieni tankkilaukku ja lintulaudalle esim. BC:n pienehkö Slipstream tailbag......
    170-180 tuntuu samalta kuin satanen 1400:lla...... Eli jaksaa hyvin vetää pitempäänkin.

    No... tietty jos ihmisella on niskat kuin vanha venttiilikumi... Tuulilasiahan se silloin huutaa.... ja isoa.
    Vittumainen ajella kun nenä sojottaa satasen jälkeen suoraan taivaalle .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #342
    Se on suomessa vaan ongelma jos 160 tuntuu satasella, koska satasessa ottaa silloin vain päähän. Parempi pyörä jolla satanen tuntuu 160 neltä
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #343
    Seuraavaksi pyöräksi voisi ostaakin 125 duken jolla ajella tussuilla renkailla ja päästää vielä iskareistakin mehut pihalle. Varmasti tuntuu jännälle ajaa melkein satasta motarilla.
    Supermoto
  14. #344
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Se on suomessa vaan ongelma jos 160 tuntuu satasella, koska satasessa ottaa silloin vain päähän. Parempi pyörä jolla satanen tuntuu 160 neltä
    Plus ykkönen. Siksi(kin) riisuin katteet.
  15. #345
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Seuraavaksi pyöräksi voisi ostaakin 125 duken jolla ajella tussuilla renkailla ja päästää vielä iskareistakin mehut pihalle. Varmasti tuntuu jännälle ajaa melkein satasta motarilla.
    Saman saavuttanee hankkimalla HD:n? Me tässä justiin vaimon kans molemmat harkitaan oikeen tosissaan...

    Ite olen miettiny, et jos sille linjalle ni sit kans kunnolla paska = eli joku Cross Bones tyylinen hetekka. Tartte haaveillakkaan ylinopeuksista missään tilanteissa & haastavaa mutkapätkää löytyy kaikkialta. Kävin tänään koeajamassa ja olihan se muuten shokki!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #346
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Saman saavuttanee hankkimalla HD:n? Me tässä justiin vaimon kans molemmat harkitaan oikeen tosissaan...

    Ite olen miettiny, et jos sille linjalle ni sit kans kunnolla paska = eli joku Cross Bones tyylinen hetekka. Tartte haaveillakkaan ylinopeuksista missään tilanteissa & haastavaa mutkapätkää löytyy kaikkialta. Kävin tänään koeajamassa ja olihan se muuten shokki!
    Nyt rehellistä koeajorapsaa kehiin
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  17. #347
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Saman saavuttanee hankkimalla HD:n? Me tässä justiin vaimon kans molemmat harkitaan oikeen tosissaan...

    Ite olen miettiny, et jos sille linjalle ni sit kans kunnolla paska = eli joku Cross Bones tyylinen hetekka. Tartte haaveillakkaan ylinopeuksista missään tilanteissa & haastavaa mutkapätkää löytyy kaikkialta. Kävin tänään koeajamassa ja olihan se muuten shokki!
    Mitä mitä mitä!

    No mutta.... eikös mopoilun tarkoitus ole tuottaa huikeita elämyksiä ja kokemuksia .

    Tuon "tytön" kanssa kun käy ekoilla treffeillä, ei todellakaan voi väittää ettei "kipinöinnyt"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #348
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    kaksi kertaa olen hoodeen päiväksi vuokrannut. Ja tais olla elämäni turhimmat päivät. Ensivaikutelma, että nämähän vääntää, mutta hieman kun analysoi, niin älyttömän tiuhat välitykset vaan teki sen vaikutelman.
    Mutkapätkillä tikkarivauhti sai aikaan semmosen motogeepee fiiliksen. Jalkatapit raahas asfalttia joka toisessa mutkassa. Jalankulkijat kunnioitti. Näyttivät peukaloa suojatiellä. Ja mallina oli siis Nightrod ja se paremmin ajettava V-rod.
    Kai niillä voi joku vauhtikammoinen äijäillä.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  19. #349
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Nyt rehellistä koeajorapsaa kehiin
    Meinaakko?

    Jos sen ny kiteyttäis näin: Oli ääni ja oli paino, mitään muuta aistein havaittavaa ei sitten ollutkaan. Mutta kyllä mää ymmärrän et sieltä saa kaivettua sen fiiliksenkin, ja sekös tässä harrastuksessa riittää aivan mainiosti.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  20. #350
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Meinaakko?

    Jos sen ny kiteyttäis näin: Oli ääni ja oli paino, mitään muuta aistein havaittavaa ei sitten ollutkaan. Mutta kyllä mää ymmärrän et sieltä saa kaivettua sen fiiliksenkin, ja sekös tässä harrastuksessa riittää aivan mainiosti.
    Näin ajattelinkin, pakko yrittää keväällä ottaa joku kokeilu itsekin niin tietää mistä puhutaan
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  21. #351
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Ite olen miettiny, et jos sille linjalle ni sit kans kunnolla paska = eli joku Cross Bones tyylinen hetekka. Tartte haaveillakkaan ylinopeuksista missään tilanteissa & haastavaa mutkapätkää löytyy kaikkialta.
    Noi retrot kun on nyt (vihdoin) kunnolla nousussa, niin tuollaisesta Cross Bones versiosta saisi
    aivan helvetin hienon ns. 70-lukulaisen satsaamalla riittävästi mutta kohtuudella kromiin ja
    pastellisävyihin monivärimaalauksin jne.

    Hauska huomio sinällään.... kun tuossa on synkkenevissä illoissa miettinyt jotain "erilaista"
    Kinkyn seuraksi.... jotain mikä ei tarvitsisi olla "ajettava ja kallistettava"....
    ja toisaalta.... vähemmän ajettavuutta-vähemmän kortti pois tilanteita menossa joka aiheuttaa
    jo riittäviä tunne(kauhu)-elämyksiä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #352
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Hauska huomio sinällään.... kun tuossa on synkkenevissä illoissa miettinyt jotain "erilaista"
    Kinkyn seuraksi.... jotain mikä ei tarvitsisi olla "ajettava ja kallistettava"....
    ja toisaalta.... vähemmän ajettavuutta-vähemmän kortti pois tilanteita menossa joka aiheuttaa
    jo riittäviä tunne(kauhu)-elämyksiä .
    KYLLÄ, näitten huomioiden kautta itsekkin lähdin kättelemään ennakkoluulojani. Ja olihan se perkule hauskaa vaikka, tai ehkä juuri siksi et pyörä oli jopa luokattomampi kuin osasin odottaa. Ei millään pysty tuollasta vehjettä arvosteleen ominaisuuksien perusteella, ei sitte millään. Sieltä pitää hakea sitä "jotain muuta", ja sitä kyllä löytyy.

    Tällasella mä shokeerasin itteäni:
    [IMG][/IMG]

    Ihan hieno staili, poislukien noi matkustajan tilat / selkänojat sun muut. Nehän tuosta pitäis heivata mäkeen ASAP!

    Sorry, menee raskaasti OT:ksi!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  23. #353
    Heitän lusikkani soppaan, pieni lenkki tuli heitettyä jollain uudehkolla harrikan suoratankosella mallilla.

    + äärimmäisen järkyttävä ajoasento, siinä määrin et siitä sai jo fiiliksiä (jalat niin edessä että kramppaa ja kädet niin leveellä että ääriliikkeissä sai jo liikuttaa hanuria jakkaralla tai päästää ulkokättä irti...)

    - meinasin kuolla yhdistelmärekan alle kun ruiskukone sammui pienemmälle vaihtaessa kesken maantiekäännöksen

    Kuolemanpelkoa siis hyvin pienessä ajassa ja hyvin pienellä vaivalla... Ja olihan muuten modernia tekniikkaa, kun ei edes öljyproppua ollut.
    '03 ZX6R
  24. #354
    Jatkettaisiinko otsikon mukaisella tekstillä, mielestäni Harley ja tuo Kawan uutuus ei ole yhdisteltävissä mitenkään.
    Kiitos ja anteeksi.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  25. #355
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Jatkettaisiinko otsikon mukaisella tekstillä, mielestäni Harley ja tuo Kawan uutuus ei ole yhdisteltävissä mitenkään.
    Kiitos ja anteeksi.
    Totta turiset!

    Jokos porukka on hakkeroinu kunnollisia kuvia tästä katukäyttöön tulevasta H2.sta?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #356
    Tuore elektroniikkatiiseri.



    Jos ja jos, niin kyllä minäkin...
    vuodesta 1971 ....
  27. #357
    Jumankauta katoin videon lopussa, että on pantu joystick pyörään.. Piti kelata alkuun...
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  28. #358
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Alkaa olla liikaa teoriaa omaan makuun siitä vähän pörinöitä, harmi toki, että katuversiossa onpi eri putki...

    Uusi vehje ja tuuppaa jo sinistä savua Joskus ennen vanhaan moottoripyörissä oli katteet, nyt niiden virkaa toimittaa sinne tänne ruuvatut muovilärpäkkeet. On se ainakin riittävän ruma!
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  29. #359
    Toinen paikallaanhapetus pätkä Ausseista:

    http://www.youtube.com/watch?v=2XFdPRGlRZs
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  30.  
  31. #360
    Koneistuspokea:
    '03 ZX6R
Sivu: 12 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen