Saatetaanhan sitä jossain "vasta-alkajien" kursseilla tulla käytyäkin.. Tosiaan myyjä on ajanut 10 vuotta radalla puoli ammattilaisena pelkästään kawoilla ja sanoi, että tuolla joka ajon jälkeen joko hymyilyttää tai pelottaa
Oli kuulemma eturatasta pienennetty, joten tassuakin varmaankin nostaa. Ränni kuulosti kyllä hyvälle.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Paljonko tuo mittarivirhe on 10 ärrässä, jos edessä on 16 piikkinen ratas?
Onko speedohealerin asennus minkälainen homma?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Laiskana en jaksa selata sivustoa loputtomiin ja hakutoiminnallakaan en selvää vastausta saanut joten kysytään nyt täältäkin suoraan että kun tarvis hommatta 10R:ään rajoittimenpoistaja ja Atre/Gipro-härpäkkeellä se monissa pyörissä onnistuu mutta kaikissa ko.laitetta myyvissä nettifirmoissa lukee 10R:n kohdalla että "Laite lisäksi poistaa nopeuden rajoittimen tietyissä pyörämalleissa.” Siis wtf,mistä tiedän että se poistaa rajoittimen juuri minun pyörästäni? Kellään Giproa 06-mallisessa 10R:ssä?
Tuolla vielä Stormin faktaa tuotteesta==>> http://www.storm-motor.fi/osat/moott...re-kawasaki-2/
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Aika helppo tuo Speedohealer on asentaa.
Tuolta löytyy ohjetta ja muutakin, mm suuntaa antavan virheen voi tarkistaa: http://www.healtech-electronics.com/
Täällä voi vertailla eri ratastuksien vaikutusta: http://www.gearingcommander.com/
Aikomus itsellänikin muuttaa välityksiä ensi kesäksi. Nyt käytössä 16/43, josko kokeilisi 16/41 vaihtoehtoa![]()
Kawasaki ZX-10R Ninja -09
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Hyvää huomenta, useamman kuukauden hiljaiselon jälkeen. 10 rocks! Piti vain sanomani. Kai tästä taas pikkuhiljaa aktivoituu.. Niin pyörän kuin kirjoittamisen suhteen..
- Pöö
Terve arvon kanssa Kawanistit.
Ostin tuossa uuden pyörän, joka on foorumilla liikkuvan Nyssen vanha. Hän on painiskellut aiemmin saman ongelman kanssa, joka siirtyi nyt siis minulle.
Ongelmana on se, että pyörässä on Yoshimuran koko putkisto (PC 3) ja vilkuttaa sitä surullisen kuuluisaa FI valoa. Mikäli pyörään laittaa lambda eliminaattorit, niin pyörä nykii ja röpöttää tasakaasulla ajettaessa. Servo on paikallaan, mutta vaijerit vapaana.
Eli käytännössä FI valon vilkkuessa pyörä toimii, mutta jos lambda eliminaattorit laittaa kiinni, niin pyörä nykii, mutta valo ei vilku. Antakaapas fiksummat ohjeita tyhmälle, että miten tilanne on selvitetty teidän toimestanne.
Servo irti ja servoeliminaattori tilalle? Voisiko tuosta olla apua? Tarviiko silloin lambda eliminaattoreita?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Eli toisin sanoen, miten te koko putkiston vaihtaneet, joilla EI OLE alkuperäisiä lamboja kiinni, olette hoitaneet FI valo ja alakierros ongelmat?
Ja sanokaahan joku paljon alkuperäinen lamba anturi maksaa?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
vastaan itse itselleni
Tosiaan siis ongelman ratkaisu on niinkin yksinkertainen, kuin uuden lambda-anturin hommaaminen rikkinäisen tilalle.
Joten: Myykää mulle joku kaasukahvan puoleinen lambda-anturi ?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Mielenkiinnosta kysyn, ku on paljon juttua, että 04-05 mallit on jollain tapaa ärhäkämpiä/tehokkaampia ku tuoreemmat mallit. Pitäneekö paikkansa, ja mihin se mahdollisesti perustuu? Ja kun puhutaan c-mallista, niin onko se just nää ko. vuosimallit? Kiitokset jos viitsitte valaista asiaa.
Jep, kuuluisaakin kuuluisampi C-malli!Ko malli on käytökseltään selkeästi agressiivisempi. Siinä on esim lyhyempi akseliväli, joka tekee siitä ärhäkämmän kääntymään, mutta myöskin herkemmän voblaamaan..
Oikein säädetty ohjausiskari auttaa asiaa
Tehoja on tullut aina lisää uuden version myötä, poislukien vm 2006-2008. Painokin on tosin aina lisääntynyt hitusen. Mutta vaikka tehoa on tullut lisää, sen antoon on kiinnitetty huomiota ja se on siirtynyt vuosi vuodelta kohti ylärekisteriä. Vuosi vuodelta pyörästä on tullut myös hienovaraisempi ja parempi ajaa radalla. Eli todellinen suorituskyky on aina vaan parantunut.
Mutta kun puhutaan kadulla räppäilystä, niin kyse ei ole todellisesta suorituskyvystä, vaan siitä miltä se tuntuu. Eli C-mallissa on heti ~6000 rpm:n jälkeen kunnon vääntöpiikki. Itse asiassa sellainen, että pyörää on vaikea hallita, ainakin tottumattoman käsissäJo pelkästään sliparilla ja PC:llä saat paremman suorityskyvyn, mutta samalla siinä tasoittuu nämä hurjat väätökohdat ja katuajossa tuntuu niinkuin pyörästä olisi lähtenyt tehoja
Eli summa summarun, se tuntuu ainakin normikuskin käsissä tehokkaammalta ja rajummalta, mutta toisaaltaan joku kokenut ratakuski toteisi että lussu paska!
Ps. Tämä ei ollut mikään syväluotaava asiantuntijalausunto, korjatkoon ja tarkentakoon syvällisemmin perehtyneet ;)
Ps... C-malli on mielestä kaikkein parhaiten onnistunut muotoilultaan, kun sidotaan se aikaansa. Toki se on nyt jo kulunut ja vanhahtavan näköinen.
Viimeksi muokannut: sky; 04.03.2012 klo 01:39.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Noihin lambda-anturi ongelmiin löytyy ratkaisu varmaan http://ecunleashed.com/dealers/find-...ional/#map_top
tuolta...
Viimeksi muokannut: yamazaki; 04.03.2012 klo 09:00.
AHDIN TAKAA TAHDIN!!
Ruoskikaa vaikka julkisesti, mut minusta Kawa meni ton -11 mallin kanssa ihan "vikasuuntaan".
Ajoin sillä melkeen koko kesän ja sattumien kautta sain käsiini -10 mallin, jopa näidenki välillä tunsi selkeen eron.
Wanhemmassa mallissa tuli oikeen silmille se Kawan alkukantainen raivo ja olemus, ensimmäisistä kilsoista lähtien.
Tätä fiilistä en uudemmasta saanut, tuntui enemmän maantielle tehdyltä, vähän jopa kesytetyltä pitkien välitystenki myötä.
Välitysten vaihto uudempaan malliin auttoi kyllä melkoisesti ja sisällä oikeen heräs uinuva peto, jo alkoi maistua paremmalta.
Nojuu, ei tätä nyt kukaan varsinaisesti kysynyt, mutta tulipahan mieleen kun mallin suuntausta vuosien varrella kattelee, ei Kymppikawaa pidä mennä muuttamaan tourinki pyöräksi, säilyttäkää nyt nipponin insinöörit pliis se alkukantainen peto, josta se tunnetaan, ihan sama sille pärjääkö maantietesteissä.![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Viimeksi muokannut: -JuhaK-; 04.03.2012 klo 09:20.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Löytyis varmaan jostain täältä, mutta muistaisko joku millä kierteellä 04/5 10ärrän lankarullat tulee kiinni?
10 x 1.25 kierre menee sinne, alussa hieman jäykkä.
Kokeilepa varovasti, vaikka vähän vaseliinia väliin.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Niin, eikös meiltä kummaltakin pudonnut toinen johonkin Gotlandringin varteen...![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
No helvata!
Kokeilin eilen niitä vaan sormilla pyöritellä eikä toi 1.25 uponnu yhtään sen enempää/paremmin kuin normi M10kään..
Eli siis kumpaakaan ei pyörrittäny kuin sen just "yhden jengan verran"
Taitaa jäädä laittamatta, ku ehtisin eilen palauttaa noi lankarullat jo.
Ja toisaalta tallista löytyy takahaarukan altakin nostava takapukki.
Oliskos vinkkejä, kun neutral valo ei syty enään, kun on vapaalla?
Vikaa voisin lähteä etsimään vapaan anturista, sen putsasin päällisin puolin talvella, oli muistaakseni aika tiukasti kiinni, olikohan avatavissa, vai onko liittimissä/johdoissa kosketushäiriötä? tuskin mittaristossa vika.
Muistaakseni oireili aiemmin ettei syttynyt aina, joten voisi olla kosketushäiriötä.
Vika korjaantuikin ihan linkuston rasvailulla, niinkuin arvelinkin.
Viimeksi muokannut: jjake; 31.03.2012 klo 08:47.
En löytänyt haulla, ehkä en osannut etsiä oikein mutta kysytään silti eli:
Pyöränä on 2004 (2004-2005) mallinen 10R ja pitäisi tietää soveltuuko muiden pyörien katteet heittämällä paikoilleen.
Sopiiko:
-2003-2004 6R-kawa taikka 2005-2006 6R- kawan katteet?
-2006-2007 10R-kawan katteet?
Onko tietoa?
Erityisesti kiinnostaa tietää sivukatteiden- ja alakatteiden sopivuus.
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
Olisiko kellään vinkkejä kun ei mopo suostu käynnistyyn. -06 zx10r kyseessä ja starttaa hienosti kaikki muut toimii mutta ei vaan käynnisty luvannut muutaman kerran mutta ei sen enempää. Käynnistykseneston, huonon bensan, sulakkeet on suljettu pois tulppia en ole vielä katsonut mutta voisiko vika olla jossain muussa? Kokeilin myös autosta antaa virtaa ja käinnistää muutaman kerran mutta ei auttanut![]()
Mitäs muita maksuja minulle tulee jos ostan linkin tuotteen?
http://viewitem.eim.ebay.fi/Motorrad...703199026/item
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
3. EU:n tullialueen ulkopuolelta
EU:n tullialueen ulkopuolelta tuotava tavara on tulliselvitettävä silloinkin, kun tuoja on yksityishenkilö. Kun rahdinkuljettajalta on saatu ilmoitus tavaran saapumisesta ja noutopaikasta (esimerkiksi postipaketteja luovuttava tullitoimipaikka), tavarasta on annettava Tullille tulli-ilmoitus.
Tulli-ilmoitukseen on liitettävä kauppalasku. Jos tavaran tuontiin tarvitaan lupia tai tuontitodistuksia, on ne liitettävä mukaan.
EU:n tullialueen ulkopuolelta ostetuista tavaroista maksetaan
mahdollinen tulli
arvonlisävero
mahdollinen valmistevero - esim. alkoholijuomat, virvoitusjuomat ja tupakkatuotteet
alkoholijuomista ja virvoitusjuomista lisäksi juomapakkausvero.
Eli tässä tapauksessa maksat 3,7% tullimaksun tavaran arvosta ja alv:n 23%.
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.