Sivu: 94 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44849293949596104144 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2791:stä 2820:een 4629:sta
  1. #2791
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Kowasti onnea uudelle menopelille, meinaatko tuota myös radalla ulkoiluttaa.
    Saatetaanhan sitä jossain "vasta-alkajien" kursseilla tulla käytyäkin.. Tosiaan myyjä on ajanut 10 vuotta radalla puoli ammattilaisena pelkästään kawoilla ja sanoi, että tuolla joka ajon jälkeen joko hymyilyttää tai pelottaa

    Oli kuulemma eturatasta pienennetty, joten tassuakin varmaankin nostaa. Ränni kuulosti kyllä hyvälle.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  2. #2792
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti

    Oli kuulemma eturatasta pienennetty, joten tassuakin varmaankin nostaa. Ränni kuulosti kyllä hyvälle.
    Kyllä se nostaa ,vaikka olis suurennettukin,vielä kakkosellakin
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  3. #2793
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Kowasti onnea uudelle menopelille, meinaatko tuota myös radalla ulkoiluttaa.
    Olen jo rekisteröitynyt aiemmin tuonne kawabr:ään, tosin sielläkin on yhtä kuollutta kuin täällä.

    Osaakos porukka muuten sanoa, että miten kovat äänet tuolla Yoshin rännillä on? DB killeri löytyy laatikosta, joten olisiko parempi laittaa se kiinni`? Ja onko tuo millainen homma?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  4. #2794
    Paljonko tuo mittarivirhe on 10 ärrässä, jos edessä on 16 piikkinen ratas?

    Onko speedohealerin asennus minkälainen homma?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  5. #2795
    Laiskana en jaksa selata sivustoa loputtomiin ja hakutoiminnallakaan en selvää vastausta saanut joten kysytään nyt täältäkin suoraan että kun tarvis hommatta 10R:ään rajoittimenpoistaja ja Atre/Gipro-härpäkkeellä se monissa pyörissä onnistuu mutta kaikissa ko.laitetta myyvissä nettifirmoissa lukee 10R:n kohdalla että "Laite lisäksi poistaa nopeuden rajoittimen tietyissä pyörämalleissa.” Siis wtf,mistä tiedän että se poistaa rajoittimen juuri minun pyörästäni? Kellään Giproa 06-mallisessa 10R:ssä?

    Tuolla vielä Stormin faktaa tuotteesta==>> http://www.storm-motor.fi/osat/moott...re-kawasaki-2/
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  6. #2796
    Aika helppo tuo Speedohealer on asentaa.

    Tuolta löytyy ohjetta ja muutakin, mm suuntaa antavan virheen voi tarkistaa: http://www.healtech-electronics.com/

    Täällä voi vertailla eri ratastuksien vaikutusta: http://www.gearingcommander.com/

    Aikomus itsellänikin muuttaa välityksiä ensi kesäksi. Nyt käytössä 16/43, josko kokeilisi 16/41 vaihtoehtoa
    Kawasaki ZX-10R Ninja -09
  7. #2797
    Lainaa Orange kirjoitti Katso viesti
    Aika helppo tuo Speedohealer on asentaa.

    Tuolta löytyy ohjetta ja muutakin, mm suuntaa antavan virheen voi tarkistaa: http://www.healtech-electronics.com/

    Täällä voi vertailla eri ratastuksien vaikutusta: http://www.gearingcommander.com/

    Aikomus itsellänikin muuttaa välityksiä ensi kesäksi. Nyt käytössä 16/43, josko kokeilisi 16/41 vaihtoehtoa
    Juttelin tänään JL-Biken kavereiden kanssa ja he sanoivat, että heillä on ainakin huonoja kokemuksia Speedohealerin asentamisesta juurikin -08 malliin. On tullut kaiken näköistä ongelmaa vastaan.

    Totesivat toki, että on niitä varmasti onnistuneitakin ceissejä.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  8. #2798
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Juttelin tänään JL-Biken kavereiden kanssa ja he sanoivat, että heillä on ainakin huonoja kokemuksia Speedohealerin asentamisesta juurikin -08 malliin. On tullut kaiken näköistä ongelmaa vastaan.

    Totesivat toki, että on niitä varmasti onnistuneitakin ceissejä.
    Olen asentanut Gipro/Atren c- ja d- malleihin.
    Onnistui joo mutta ei ollut mikään kiva asennus.
    Kaverin pyörään en lähtisi tuota tekemään, sen verran ikävää ja riskin tuntuista hommaa oli orggisliittimien purku.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  9. #2799
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Olen jo rekisteröitynyt aiemmin tuonne kawabr:ään, tosin sielläkin on yhtä kuollutta kuin täällä.
    Täh, melkeen joka päivähän siel joku jotain kirjuuttaa.

    Onhan se tämä talvi tietenkin hiljasempaa, kyl se siittä kun lumet alkaa lähteä...
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  10. #2800
    Hyvää huomenta, useamman kuukauden hiljaiselon jälkeen. 10 rocks! Piti vain sanomani. Kai tästä taas pikkuhiljaa aktivoituu.. Niin pyörän kuin kirjoittamisen suhteen..

    - Pöö
  11. #2801
    Terve arvon kanssa Kawanistit.

    Ostin tuossa uuden pyörän, joka on foorumilla liikkuvan Nyssen vanha. Hän on painiskellut aiemmin saman ongelman kanssa, joka siirtyi nyt siis minulle.

    Ongelmana on se, että pyörässä on Yoshimuran koko putkisto (PC 3) ja vilkuttaa sitä surullisen kuuluisaa FI valoa. Mikäli pyörään laittaa lambda eliminaattorit, niin pyörä nykii ja röpöttää tasakaasulla ajettaessa. Servo on paikallaan, mutta vaijerit vapaana.

    Eli käytännössä FI valon vilkkuessa pyörä toimii, mutta jos lambda eliminaattorit laittaa kiinni, niin pyörä nykii, mutta valo ei vilku. Antakaapas fiksummat ohjeita tyhmälle, että miten tilanne on selvitetty teidän toimestanne.

    Servo irti ja servoeliminaattori tilalle? Voisiko tuosta olla apua? Tarviiko silloin lambda eliminaattoreita?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  12. #2802
    Eli toisin sanoen, miten te koko putkiston vaihtaneet, joilla EI OLE alkuperäisiä lamboja kiinni, olette hoitaneet FI valo ja alakierros ongelmat?

    Ja sanokaahan joku paljon alkuperäinen lamba anturi maksaa?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  13. #2803
    vastaan itse itselleni

    Tosiaan siis ongelman ratkaisu on niinkin yksinkertainen, kuin uuden lambda-anturin hommaaminen rikkinäisen tilalle.

    Joten: Myykää mulle joku kaasukahvan puoleinen lambda-anturi ?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  14. #2804
    Mielenkiinnosta kysyn, ku on paljon juttua, että 04-05 mallit on jollain tapaa ärhäkämpiä/tehokkaampia ku tuoreemmat mallit. Pitäneekö paikkansa, ja mihin se mahdollisesti perustuu? Ja kun puhutaan c-mallista, niin onko se just nää ko. vuosimallit? Kiitokset jos viitsitte valaista asiaa.
  15. #2805
    Lainaa mikvee kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, ku on paljon juttua, että 04-05 mallit on jollain tapaa ärhäkämpiä/tehokkaampia ku tuoreemmat mallit. Pitäneekö paikkansa, ja mihin se mahdollisesti perustuu? Ja kun puhutaan c-mallista, niin onko se just nää ko. vuosimallit? Kiitokset jos viitsitte valaista asiaa.
    Jep, kuuluisaakin kuuluisampi C-malli! Ko malli on käytökseltään selkeästi agressiivisempi. Siinä on esim lyhyempi akseliväli, joka tekee siitä ärhäkämmän kääntymään, mutta myöskin herkemmän voblaamaan.. Oikein säädetty ohjausiskari auttaa asiaa

    Tehoja on tullut aina lisää uuden version myötä, poislukien vm 2006-2008. Painokin on tosin aina lisääntynyt hitusen. Mutta vaikka tehoa on tullut lisää, sen antoon on kiinnitetty huomiota ja se on siirtynyt vuosi vuodelta kohti ylärekisteriä. Vuosi vuodelta pyörästä on tullut myös hienovaraisempi ja parempi ajaa radalla. Eli todellinen suorituskyky on aina vaan parantunut.

    Mutta kun puhutaan kadulla räppäilystä, niin kyse ei ole todellisesta suorituskyvystä, vaan siitä miltä se tuntuu. Eli C-mallissa on heti ~6000 rpm:n jälkeen kunnon vääntöpiikki. Itse asiassa sellainen, että pyörää on vaikea hallita, ainakin tottumattoman käsissä Jo pelkästään sliparilla ja PC:llä saat paremman suorityskyvyn, mutta samalla siinä tasoittuu nämä hurjat väätökohdat ja katuajossa tuntuu niinkuin pyörästä olisi lähtenyt tehoja

    Eli summa summarun, se tuntuu ainakin normikuskin käsissä tehokkaammalta ja rajummalta, mutta toisaaltaan joku kokenut ratakuski toteisi että lussu paska!

    Ps. Tämä ei ollut mikään syväluotaava asiantuntijalausunto, korjatkoon ja tarkentakoon syvällisemmin perehtyneet ;)

    Ps... C-malli on mielestä kaikkein parhaiten onnistunut muotoilultaan, kun sidotaan se aikaansa. Toki se on nyt jo kulunut ja vanhahtavan näköinen.
    Viimeksi muokannut: sky; 04.03.2012 klo 01:39.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #2806
    Noihin lambda-anturi ongelmiin löytyy ratkaisu varmaan http://ecunleashed.com/dealers/find-...ional/#map_top
    tuolta...
    Viimeksi muokannut: yamazaki; 04.03.2012 klo 09:00.
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!
  17. #2807
    Ruoskikaa vaikka julkisesti, mut minusta Kawa meni ton -11 mallin kanssa ihan "vikasuuntaan".
    Ajoin sillä melkeen koko kesän ja sattumien kautta sain käsiini -10 mallin, jopa näidenki välillä tunsi selkeen eron.
    Wanhemmassa mallissa tuli oikeen silmille se Kawan alkukantainen raivo ja olemus, ensimmäisistä kilsoista lähtien.
    Tätä fiilistä en uudemmasta saanut, tuntui enemmän maantielle tehdyltä, vähän jopa kesytetyltä pitkien välitystenki myötä.
    Välitysten vaihto uudempaan malliin auttoi kyllä melkoisesti ja sisällä oikeen heräs uinuva peto, jo alkoi maistua paremmalta.
    Nojuu, ei tätä nyt kukaan varsinaisesti kysynyt, mutta tulipahan mieleen kun mallin suuntausta vuosien varrella kattelee, ei Kymppikawaa pidä mennä muuttamaan tourinki pyöräksi, säilyttäkää nyt nipponin insinöörit pliis se alkukantainen peto, josta se tunnetaan, ihan sama sille pärjääkö maantietesteissä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  18. #2808
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Mutta kun puhutaan kadulla räppäilystä, niin kyse ei ole todellisesta suorituskyvystä, vaan siitä miltä se tuntuu. Eli C-mallissa on heti ~6000 rpm:n jälkeen kunnon vääntöpiikki. Itse asiassa sellainen, että pyörää on vaikea hallita, ainakin tottumattoman käsissä Jo pelkästään sliparilla ja PC:llä saat paremman suorityskyvyn, mutta samalla siinä tasoittuu nämä hurjat väätökohdat ja katuajossa tuntuu niinkuin pyörästä olisi lähtenyt tehoja
    Samaa kertoi Pennan mekaanikko Kemoralla kun oltiin kaverin (omistaa 04/05 kwaakun) kanssa siellä ajamassa. Kuulemma matalammalla kansipahvilla saa tasoitettua vääntöpiikkiä ja moposta ajettavamman.
    Viimeksi muokannut: -JuhaK-; 04.03.2012 klo 09:20.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  19. #2809
    Löytyis varmaan jostain täältä, mutta muistaisko joku millä kierteellä 04/5 10ärrän lankarullat tulee kiinni?
  20. #2810
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Löytyis varmaan jostain täältä, mutta muistaisko joku millä kierteellä 04/5 10ärrän lankarullat tulee kiinni?
    Nonniin, elikkä netistä löysin et M10 x 1.25 pitäis olla lankarullien pulteille se oikea pultti, mutta eipä ollutkaan!
    Eikä sinne myöskään mene normi M10kään (1.50??)
    Joten oisko jollain ihan oikeaa tietoa mikä pultti uppoais?
  21. #2811
    10 x 1.25 kierre menee sinne, alussa hieman jäykkä.
    Kokeilepa varovasti, vaikka vähän vaseliinia väliin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  22. #2812
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Nonniin, elikkä netistä löysin et M10 x 1.25 pitäis olla lankarullien pulteille se oikea pultti, mutta eipä ollutkaan!
    Eikä sinne myöskään mene normi M10kään (1.50??)
    Joten oisko jollain ihan oikeaa tietoa mikä pultti uppoais?
    Kyl se pitäis olla se M10x1.25.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #2813
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    10 x 1.25 kierre menee sinne, alussa hieman jäykkä.
    Kokeilepa varovasti, vaikka vähän vaseliinia väliin.
    Ja sit kun on saanu kierteet toimimaan, niin brakekliinerillä rasvat pois ja pehmeetä kierrelukitetta tilalle. Ettei lankarullat oo jossain vaiheessa hävinny.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #2814
    Niin, eikös meiltä kummaltakin pudonnut toinen johonkin Gotlandringin varteen...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  25. #2815
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kyl se pitäis olla se M10x1.25.
    No helvata!
    Kokeilin eilen niitä vaan sormilla pyöritellä eikä toi 1.25 uponnu yhtään sen enempää/paremmin kuin normi M10kään..
    Eli siis kumpaakaan ei pyörrittäny kuin sen just "yhden jengan verran"
    Taitaa jäädä laittamatta, ku ehtisin eilen palauttaa noi lankarullat jo.
    Ja toisaalta tallista löytyy takahaarukan altakin nostava takapukki.
  26. #2816
    Oliskos vinkkejä, kun neutral valo ei syty enään, kun on vapaalla?

    Vikaa voisin lähteä etsimään vapaan anturista, sen putsasin päällisin puolin talvella, oli muistaakseni aika tiukasti kiinni, olikohan avatavissa, vai onko liittimissä/johdoissa kosketushäiriötä? tuskin mittaristossa vika.

    Muistaakseni oireili aiemmin ettei syttynyt aina, joten voisi olla kosketushäiriötä.

    Vika korjaantuikin ihan linkuston rasvailulla, niinkuin arvelinkin.
    Viimeksi muokannut: jjake; 31.03.2012 klo 08:47.
  27. #2817
    En löytänyt haulla, ehkä en osannut etsiä oikein mutta kysytään silti eli:
    Pyöränä on 2004 (2004-2005) mallinen 10R ja pitäisi tietää soveltuuko muiden pyörien katteet heittämällä paikoilleen.
    Sopiiko:
    -2003-2004 6R-kawa taikka 2005-2006 6R- kawan katteet?
    -2006-2007 10R-kawan katteet?

    Onko tietoa?
    Erityisesti kiinnostaa tietää sivukatteiden- ja alakatteiden sopivuus.
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  28. #2818
    Olisiko kellään vinkkejä kun ei mopo suostu käynnistyyn. -06 zx10r kyseessä ja starttaa hienosti kaikki muut toimii mutta ei vaan käynnisty luvannut muutaman kerran mutta ei sen enempää. Käynnistykseneston, huonon bensan, sulakkeet on suljettu pois tulppia en ole vielä katsonut mutta voisiko vika olla jossain muussa? Kokeilin myös autosta antaa virtaa ja käinnistää muutaman kerran mutta ei auttanut
  29. #2819
    Mitäs muita maksuja minulle tulee jos ostan linkin tuotteen?
    http://viewitem.eim.ebay.fi/Motorrad...703199026/item
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  30.  
  31. #2820
    3. EU:n tullialueen ulkopuolelta

    EU:n tullialueen ulkopuolelta tuotava tavara on tulliselvitettävä silloinkin, kun tuoja on yksityishenkilö. Kun rahdinkuljettajalta on saatu ilmoitus tavaran saapumisesta ja noutopaikasta (esimerkiksi postipaketteja luovuttava tullitoimipaikka), tavarasta on annettava Tullille tulli-ilmoitus.

    Tulli-ilmoitukseen on liitettävä kauppalasku. Jos tavaran tuontiin tarvitaan lupia tai tuontitodistuksia, on ne liitettävä mukaan.

    EU:n tullialueen ulkopuolelta ostetuista tavaroista maksetaan

    mahdollinen tulli
    arvonlisävero
    mahdollinen valmistevero - esim. alkoholijuomat, virvoitusjuomat ja tupakkatuotteet
    alkoholijuomista ja virvoitusjuomista lisäksi juomapakkausvero.

    Eli tässä tapauksessa maksat 3,7% tullimaksun tavaran arvosta ja alv:n 23%.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


Sivu: 94 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44849293949596104144 ... ViimeinenViimeinen