Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    BMW R1100S 2004. Pyörässä vain sivuseisontatuki. Jalkatappeja madallettu. Sivuseisontatuki vaikea kääntää alas, koska sen tappi jää jalkatapin alle. Onko ideoita asian korjaamiseen?
    SV 1000
  2. #2
    Ostat vaikkapa tämän sivuseisontatuen, https://www.ebay.com/itm/16705535976...Bk9SR7DCtta9ZQ. Lyhennät sen sopivaksi, vedettyä akselia sisään ja tulppahitsillä kasaan. Hitsailet siihen vielä kääntötapin sopivalle kohdalle. Tulee hyvä ja halpa lisäksi alkuperäinen sivujalka jää koskemattomaksi tulevia tarpeita varten. Toinen konsti on hankkia keskiseisontajalka mutta alkaa olla melkoisen harvinainen kapistus. Ainakaan e-bayssa ei ole tarjolla ainuttakaan.

    Tässä toinen seisontatuki jossa kaikki lelut mukana eikä ole paljon kalliimpi, https://www.ebay.com/itm/14614172751...J0E8JTB6VP1T8S
    Viimeksi muokannut: Patukka; 31.03.2025 klo 22:25.
  3. #3
    Entä jos pillillä kuumentaa ja vääntää sopivaan kulmaan sen? Gessussa 15mm matalampi alusta ja se jäi aina liian pystyyn, tuntui että kaatui kun niin pystyssä. Tuttu pillillä kuumensi punaiseksi sivujalkaa yhdestä kohtaa ja yhdellä kädellä painoi alemaksi ja kysyi milloin sopiva. Paukkupullosta maalia palaneeseen kohtaan ja tahtoi vitosen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #4
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Entä jos pillillä kuumentaa ja vääntää sopivaan kulmaan sen? Gessussa 15mm matalampi alusta ja se jäi aina liian pystyyn, tuntui että kaatui kun niin pystyssä. Tuttu pillillä kuumensi punaiseksi sivujalkaa yhdestä kohtaa ja yhdellä kädellä painoi alemaksi ja kysyi milloin sopiva. Paukkupullosta maalia palaneeseen kohtaan ja tahtoi vitosen.
    Jalkamateriaali ilmeisesti sellaista että kesti kuumentamisen ja taivutuksen ja kesti käyttöäkin ?
  5. #5
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Jalkamateriaali ilmeisesti sellaista että kesti kuumentamisen ja taivutuksen ja kesti käyttöäkin ?
    Mitähän putkea se on, ei valettu toki. Putkeltä tuo ebayn ensimmöinen linkki minusta myös näytti.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6.  
  7. #6
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Entä jos pillillä kuumentaa ja vääntää sopivaan kulmaan sen? Gessussa 15mm matalampi alusta ja se jäi aina liian pystyyn, tuntui että kaatui kun niin pystyssä. Tuttu pillillä kuumensi punaiseksi sivujalkaa yhdestä kohtaa ja yhdellä kädellä painoi alemaksi ja kysyi milloin sopiva. Paukkupullosta maalia palaneeseen kohtaan ja tahtoi vitosen.
    Aika monta sivujalkaa olen vääntänyt kylmänä loivemmiksi. Myös Gessun. Toki pitää irrottaa pyörästä ja liki metrin varrella vääntää. 60 millinen liikennemerkkiputki on aika hyvä ja kun kiilaa puurimoilla tiukaklsi, niin eipä maalikaan juuri naarmuunnu.
    X-ADV 750 , CRF 300L