Hei,
Saisikohan tätä kautta kokemuksia tuosta FJR harvinaisemmasta mallista? Kannattaako tuollaiseen sekaantua.. Käyttö varmaankin ihan miellyttävää, mutta miten lie kestävyys pidemmän päälle? Ja millaiset huoltokulut vs. tavallinen kytkin? Ja myös jälleenmyynti ja jälleenmyyntihinta? Saattaa myyminen olla haastavaa, kun tavallinen malli varmaankin kysytympi.
Ex. Honda CBR 600 F3
Kyseistä mallia olen itsekkin joskus mietiskellyt, itselläni kokemusta on vain A ja AE mallista.
Valitettavasti nykypäivänä alkaa FJR olemaan jopa virallisessa merkkihuollossa tuntematon laite, joten huollot saattavat olla haastavia. Lisäksi koska koko mallin valmistus on lopetettu niin mahdollisten osien kanssa voi tulla ongelmia.
Itse kiertäisin kaukaa ko mallin, tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.
Ennen AS-malleja ajoin aiemmilla malleilla monella eri vuosikerralla.
Kahdella AS-mallilla olen ajanut, toisella reilut 50000 km ja toisella reilut 60000 km.
Ei mitään ongelmia.
Ja mukavia kuin mitkä körötellä ja menopeliin tottuu aika nopeasti.
Ainut mikä välillä toi haasteita, olen tottunut tekemään aika jyrkkiä käännöksiä ja kallistuksia liikkeellelähdössä ja u-käännöksissä, niin siinä kun ei ole kytkintä pelimerkkinä niin kandee olla varovainen.
Hyvin huolloissa tunsivat laitteen ja ihan kaikkea oli tarjolla pyörään.
Ja molemmat menivät uusille omistajilleen päivässä myynti-ilmoituksen jättämisestä.
Uuden kolmannenkin olisin ostanut mutta kun niitä ei enää saanut uusina.
Voin lämpimästi suositella pyörää.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Ei niissä ollut hintaeroja minun mielestä.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
[QUOTE=JSSM;6770619] Normikytkimellähän ei muuta kuin korkeintaan pientä säätöä vaijeriin.[/QUOTE
FJR:ssä on nestetoiminen kytkin, ainakin minulla.