Hyvä kysymys. Vastaus: Ei pienintäkään käsitystä.JM_78 sanoi:Tuliko 2000 vai 4000 sarjan alumiinista noi männät? Mua kovasti aikanaan peloteltiin piston slapista 2000 sarjan kans, mut ei niistä ikinä mitään kalinoita tullu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kysymys. Vastaus: Ei pienintäkään käsitystä.JM_78 sanoi:Tuliko 2000 vai 4000 sarjan alumiinista noi männät? Mua kovasti aikanaan peloteltiin piston slapista 2000 sarjan kans, mut ei niistä ikinä mitään kalinoita tullu.
Kertooko tuo mitään oleellista?JM_78 sanoi:Tuliko 2000 vai 4000 sarjan alumiinista noi männät? Mua kovasti aikanaan peloteltiin piston slapista 2000 sarjan kans, mut ei niistä ikinä mitään kalinoita tullu.
PrivateeR sanoi:Kertooko tuo mitään oleellista?
![]()
PrivateeR sanoi:Nyt on motti 90% kasassa. Enää puuttuu uudet nokkapyörät, niiden ajoitus ja sitte nokkapukit ja venakoppa paikalleen. Mutta ne jää Vittaniemen tehtäväksi ku itellä ei oo työkaluja tohon nokkapyörien asennukseen. Pikkusen oli ohjelmaa ryhmän paikalleen laitossa ku 2 keskimmäisen männän männänrenkaat pääs puikahtaa alta näkyviin ni meni pien tovi äheltää ne takas.
![]()