Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Pyörä on vuoden 2006 F4 1000R johon pitäisi huoltaa iskarit ja tieto olisi tärkeää.
    Huolto olisi tarkoitus tehdä itse vaikka tietotaito onkin olematonta.

    Löytyykö netistä tietoja nesteen laadusta, määrästä ja kuinka huolto tulisi tehdä.

    Löysin yhden videon etuiskareiden ja takaiskarin huoltoon mutta niistä ei tilavuuksista varmuudella voi ottaa. Sachsin takaiskari ei ollut sama mikä Agustassa mutta teoria noissa tietysti on sama kuinka huolto tehdä.

    Ilmeisesti typetyksen saan teetettyä Jyväskyläläisessä firmassa sitten kun takaiskari on taas kasassa.
    MV Agusta F4 1000R 2006
  2. #2
    https://m.youtube.com/watch?v=UoIQNc...NoYW5nZQ%3D%3D

    Tuohon tyyliin helpohko rasti keulaööjyjen vaihto eikä vaadi kummempia työkaluja. Jos jaksaa pumppailla ja tyhjätä huolella nii varmasti +95% öljystä tulee vaihdetuks. Ite ainakin saanu aina lähelle ilmotetun tilavuuden ulos. Tärkeintä toki et lisäät uutta saman määrän mitä vanhaa tuli pois! Ja jos määrät eroaa puolittain nii sitten kyllä suositeltavaa mitata et öljyn korkeus täsmää huoltomanuaalissa mainittuun ohjearvoon.
    R1 07
  3. #3
    Lainaa MarkoN kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti typetyksen saan teetettyä Jyväskyläläisessä firmassa sitten kun takaiskari on taas kasassa.
    Paineistus onnistuu esim sammutinhuollossa, jos venttiili on normaali renkaan venttiili. Joissakin on eksoottisia neulan kanssa tehtäviä tai WP ihmehässäköitä, mutta vähemmän niitä on katuvehkeissä Kotaria lukuunottamatta.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4.  
  5. #4
    Lainaa MarkoN kirjoitti Katso viesti
    Pyörä on vuoden 2006 F4 1000R johon pitäisi huoltaa iskarit ja tieto olisi tärkeää.
    Huolto olisi tarkoitus tehdä itse vaikka tietotaito onkin olematonta.

    Löytyykö netistä tietoja nesteen laadusta, määrästä ja kuinka huolto tulisi tehdä.

    Löysin yhden videon etuiskareiden ja takaiskarin huoltoon mutta niistä ei tilavuuksista varmuudella voi ottaa. Sachsin takaiskari ei ollut sama mikä Agustassa mutta teoria noissa tietysti on sama kuinka huolto tehdä.

    Ilmeisesti typetyksen saan teetettyä Jyväskyläläisessä firmassa sitten kun takaiskari on taas kasassa.
    Kävisiköhän manuaaliksi tämä: https://www.manualslib.com/manual/10...00.html#manual

    Jos ei tuo ollut oikea, niin yritä arpoa tästä https://www.manualslib.com/brand/mv-agusta/

    Ainakin omaan löytyi tilavuudet ja SAE-suositukset suht iisisti tuota kautta workshop manualista.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06