Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Ei nyt äkkiseltään haulla löytynyt. Onko kellään tietoa, mitä teippausfirmat ottavat irto-tankin teippauksesta ? Toki hintahaarukka riippuu matskusta jne, mutta jokin hintahaarukka olisi kiva tietää? Jaa saa suositella liikkeitä (paria kokeilin, ei vastaa/kiinnosta), Tampereesta alaspäin
    - slipping and sliding since 1982 -
  2. #2
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa valuvika kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt äkkiseltään haulla löytynyt. Onko kellään tietoa, mitä teippausfirmat ottavat irto-tankin teippauksesta ? Toki hintahaarukka riippuu matskusta jne, mutta jokin hintahaarukka olisi kiva tietää? Jaa saa suositella liikkeitä (paria kokeilin, ei vastaa/kiinnosta), Tampereesta alaspäin
    Kaipailen aloittajan asettamaan kysymykseen myös vastausta. Löysitkö tekijää/hintaa koskaan?

    Olen projektipyörän tankin yliteippaamista pohtinut. Mistä HYVÄ tekijä ja mitähän sellainen kustantaisi? Osaako joku sanoa onko 2010-luvun Ducatin muovitankin teippaamiseen jotain erikoisuuksia mitä pitäisi ottaa huomioon? Ilmeisesti vanhoissa muovitankeissa ei teipit oikein pysy, mutta koskeeko tämä myös uusia muovitankkeja?
    GAAAAAZ!!!!
  3. #3
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Kaipailen aloittajan asettamaan kysymykseen myös vastausta. Löysitkö tekijää/hintaa koskaan?

    Olen projektipyörän tankin yliteippaamista pohtinut. Mistä HYVÄ tekijä ja mitähän sellainen kustantaisi? Osaako joku sanoa onko 2010-luvun Ducatin muovitankin teippaamiseen jotain erikoisuuksia mitä pitäisi ottaa huomioon? Ilmeisesti vanhoissa muovitankeissa ei teipit oikein pysy, mutta koskeeko tämä myös uusia muovitankkeja?
    Noissa Ducatin (ja muiden) nailontankeissa saattaa tulla ongelmaksi se, että ne eivät ole täysin kaasutiiviitä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4.  
  5. #4
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Noissa Ducatin (ja muiden) nailontankeissa saattaa tulla ongelmaksi se, että ne eivät ole täysin kaasutiiviitä.
    Tätä tuolla kysymyksellä hainkin. Onko tämä fakta ja onko ongelma kaikissa (Ducatin) muovitankeissa vai vain ensimmäisen generaation tankeissa? Esim. jos pyörä on vuodelta 2013, niin onko materiaali jo kehittynyt niin, että sen voisi yliteipata?
    Ja liittyykö tämä kaasutiiveys tankkien turpoamiseen etanolin vaikutuksesta? Vai ovatko kaksi täysin erillistä asiaa?
    GAAAAAZ!!!!