Annetaan lauantain liputusvuoro, liputusaika 16-18, sisältää ilmaisen ruuan ravintolassa. Ajoryhmän saa valita itse.
MENI JO! - Luovutettu eteenpäin.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Täällä myös yksi keskihitaan jäsenhintainen lippu myynnissä lauantaille 13.7.!
EDIT: Tämä meni!
Honda CBR600F -11
Yamaha R6 -05 prospekti
Myydään nopean jäsenhintainen lippu huomiselle Lauantaille, ostivat pyörän alta pois.
p. o5o5586182
Terve. Useampi vuosi mennyt, kun olen viimeksi Alastarolla (tai missään muuallakaan radoilla) käynyt. Onko nyt LA ja SU paikalla grilli/vast. jos on liian laiska tuomaan omia syötäviä?
Löytyy grillivaunu ja ravintola
MV Agusta F3 RR | KTM 890 Duke R | KTM Freeride 350
Myydään sunnuntain keskihitaan lippu edullisesti, koska sopivia kostean kelin kumeja ei löydy. Vaihtoehtoisesti vaihto lauantain keskihitaan/keskinopean lippuun onnistuu myös.
040 kuus kuus yks ysi ysi 11.
Bergserker
Sunnuntai 14.7 keskinopean lippu myynnissä.
Nolnelnol5359996, tekstiviestillä tavoittaa
Viime hetken halukkaita liputtaa huomenna 18-19.20? Mun liputuksen saa meinaan tehdä😃 kiltisti teen itekkin, jos ei halukkaita. Wa nolla4viis 1393577
Pönttönä jätin kaapelikelani ylävarikolle siihen Juuso K:n (?) pilttuun viereen. Ottakaa mukaan ja käyttäkää hyödyksi :-D
T: Vähän eksyksissä ollut trumppakuski
Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Joo, en tiedä mitä siinä säädin kun mietin viimeisiä kamppeita irti ottaessani, että ei pidä unohtaa sitä siihen.
Se mun toisella puolla oleva herra on tulossa Tampereelle, mut ei varmaan kannata ihan mahdottomasti ruveta säätämään sen kanssa, ei se tässä harrastuksessa se kallein kustannus ole...
Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
Kävin salaa kuvaamassa pikkusen. Nyt hiukan etiketin vastaisesti en poikennu järkkäreiden teltan kautta ollenkaan.
Radan loppupuolelta kuvia, ajatus oli, että olis saanu kivasti siistiä taustaa kuviin, mutta ei ollukkaan niin helppoa. Parhaat otokset ihan viimesestä pienimmän vaivan paikasta, kuten muutaman kerran aikasemminkin.
Raakakuvat valuu pikkuhiljaa tänne.
Testi
Noniin. Nippu kuvia tästäkin tapahtumasta julkaistu. Linkit löytyy Kuvia- ja Videoita -osiosta. Olkaapa hyvä.
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums