Viimeksi muokannut: Aarra; 18.09.2024 klo 00:12.
Kyllä nyt pitää hakea uusi kuva, ei toukokuista kuvaa voi käyttää uudestaan.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Myönnetään. Tarkistin vanhat kuvat huolimattomasti. Jos siinä olisi ollut yksilöinti, niin en olisi valinnut ko. kohdetta.
Joskus takavuosina ketjun alussa oli kartta, johon oli tarkoitus laittaa haetut kohteet. Se ei oikein toiminut, koska:
1. Jotkut eivät edes olleet tietoisia ko. kartasta
2. Toiset eivät osanneet sijoittaa kohteita kartalle, ja
3. Kolmannet eivät vain välittäneet.
Itse olen tavannut laittaa hakemani kohteen kuvan alle osoitteen ja paikkakunnan, osin muille kiinnostuneille, etteivät kohteet jää vain asettajan ja hakijan tiedoksi. Jahtiketjut saavat aika paljon lukukertoja eli kiinnostusta on aika laajasti, vaikka hakijat ovat aika pieni piiri. Samalla se pienentää riskiä, joka minun kohdallani toteutui.
Ehdotukseni olisi siis,että hakija osoittaisi paikan jollakin tavalla, vaikka sitten vain osoitteella.
BMW F800GT -13
Jolave oli kyseessä.
Joka vuosi laitetaan samoja paikkoja kuin edellisinä vuosina tai vahingossa samoja kuin samana vuonna ja ei niihin voi käyttää niitä aiemmin edellisinä vuosina tai samana vuonna aiemmin haettuja kuvia uusina hakukuvina että voisi seuraavan laittaa.
Mutta kuten Aarra totesi jo, jatketaan touhuja uudella kuvalla joka on jo laitettu.
Ja varmuuden vuoksi muistutuksena on tämä jahtialueen kartta rajoineen.
https://www.google.com/maps/d/viewer...494317068&z=12
Ajoin toissa-iltana läpi omasta mielestäni kaikki Espoon puolen, Kivenlahden ja Soukan ja Suvisaariston rannat ja mahdolliset kohteet.
Ei osunut.
Onko tämä mahdollisesti jossain Kirkkonummen puolella?
No ei näy.
Kokeile edes esim tuota https://imgbb.com