Vähän myöhäiseksi meinasi jäädä tämä info, kun työt haittaa taas harrastuksia
Lähtö Nurmijärven Myllykukolta torstaina 17.8. klo 17:15. Noin 250km iltalenkki, niin ehditään ennen auringonlaskua maaliin.
Ps. Viikonlopun TdP:kin toteutunee![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Jep, ratsastan kanssanne auringonlaskuun.
22 saakka näki mustalla visiirillä vielä tiistaina, sitten alkoi mennä arvailun puolelle![]()
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
TdP-päivän äänestys on auki!
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Lauantaina
Kiitokset maestrolle ja muillekin, mukavaa iltaletkeilyä
Ja kohti Päijänne reissua.
Hypermotard
Ai kun oli taas kivaa, kiitos osallistujalle ja erikseen teknisesti tarkastettua italianihmettä keulilla kuljettaneella riisorille.
Itikoita, häikäisevää aurinkoa, vaihtelevaa kestopinnoitetta, paljon mutkia, samanhenkistä seuraa ja yksi Turenkiin kyljelleen (vasemmalle kyljelle) hylätty Apriliakuski. Eipä paljon paremmin kesäiltaa voi viettää.
Toivotaan jatkoa poutaisille torstaille, viikonloppuna Päijännettä![]()
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Jees! Kiitokset taas kaikille - etenkin veturille. Vastapalloon paistanut aurinko säväytti kyllä pari kertaa.
Kiitokset kaikille, oikein komea 14 pyörän letka saatiin lyhyelläkin varoitusajalla
Tosiaan ihan ei päästy lähtemään aikataulussa kun lähtöpaikalle tullessa mp-kyy nappasi mut Hml-väylältä ilman punavaloa ja ohjasi Kahvila Roosan parkkikselle tekniseen tarkastukseen. Konstaapelille puhallus ja ajokortti ja kaks ukkoa Traficomin liiveissä otti Taistelijasta kuvat, tsekkasi runkonumeron, mittarilukeman, valot, renkaiden urasyvyydet, rengaspaineet ja sit yleistä pälyilyä. Ääniä ei tarvinnut mitata, kun tyyppikilvessä oli riittävän iso luku, 106dBAlle 103dB:n lukemalla olis vissiin päässyt mittaukseen. Kilpikulmaa eivät muuten edes mitanneet
Huomautettavaakin tuli; rekkarikilven valo ei toiminut, heijastin puuttui ja molemmat renkaat oli liki merkissä. ”Oot vissiin käyny radalla?”
Juu olin just viikonloppuna..
IMG_0662.jpgIMG_0663.jpg
Tarkastuksen jälkeen kytältä kortti takaisin ja hyvää matkaa. Kyllä oli turvallinen olo lähteä oikein ammattilaisten tarkastamalla pyörälläEipä sillä, oikein positiivinen kokemus kaikenkaikkiaan. Mieluummin tollasia pistotarkastuksia kuin pakollinen määräaikaiskatsastus mopoille.. Vanhempia pelejä näyttivät zoomailevan vähän tarkemmin ja ihan syystäkin.
Ylihuomenna (lauantaina) sit Päitsille!
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tulihan se viimein lähdettyä PK-letkaan ja kyllä kannatti! Kiitoksia veturille ja muille letkailijoille! Mukavan reipasta marssivauhtia ja passelin mittainen lenkki. Sopivasti oli alkuun tutumpia pätkiä niin pääsi rytmiin mukaan, ja sitten ihan uutta settiä. Saloistentie oli erityisen hieno!
Lähtemistä on tosiaan tullut pohdittua varmaan kohta 15v eli alkoi olla jo korkea aika
2021:
2009(!):
Osa kalustosta parkissa Suvirannassa.
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Huomenna aurinkoista mutta lämmintä ja kuivaa! Ollaanko menossa...![]()
MAD (mean absolute deviation)
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Täällä sitä lisäinfoa.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S