Tulokset 1:st 12:een 12:sta
    Onko ajosaappaat parhaat Supersport pyrlle, kun nyttis monella olevan kytss? Jos niin miksi satsata useita satoja ajosaappaisiin?
    Jk
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jsen
    Mulle ne ovat puhdas statussymboli, kuten kello. Itsevarmemmat ajavat sandaaleilla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Tilastojen mukaan kenk on jossain mrin oleellinen ajovaruste: https://youtu.be/rmWQKoN6yX0?t=96
    Linkki vie youtubeen, jossa Fortninen RyanF9 ky asiaa lpi tilastojen avulla. Oleellinen alkaa ajasta 1:36 (linkattu).
    Och samma p hrm: ajokenkiin kannattaa panostaa.
    ZZR1400
    Ainakin itse koitan vltt nilkan pyrhtmist ympri ja hyvll tuurilla pidempi saapas est sen jos se kuuluisa osuu tuulettimeen. Kokemusta mulla ei ole matalavartisista jos ei lasketa ett joskus ajoin tennareissa ja ei en ikin vaikkei kaatoja tullutkaan.
    Tuono V4 R APRC 2012
    Minulla ollut sporttikytss Daytona Clubman-saappaat. Aika kevyesti panssaroidut ja joustavat nahkasaappaat. Tuskin tosikolarissa mitn suojaavat. Pitkvartinen siit toki hyv, ett ei ky viima nilkkoihin. Jos oikeaa suojausta haluaa, ilmeisesti kunnolla panssaroidut kisasaappaat ainoat toimivat.

Sorarallissa ajan crossisaappailla. Ne tukevat kyll ja krki jmkk. Sporttisaappailla ongelmana olisi ehk eniten, ett ly varpaat paskaksi kiveen tai kantoon. Jykt koppurat kvell. Melkein kuin laskettelumonot.

Kesiset kahvilapyrytykset tulee kyll ajeltua liian kevyiss tamineissa, mutta vauhtikin on taajamavauhtia. Jos ajaa radalla tai siten kadulla IoM-tyylill, niin suojaukseen kannattaa panostaa.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Ei kai ne popot(kaan) nyt moposta sentn ole kiinni

Itsellkin on on 2 paria tossuja, toiset jo yli 20v ikiset todella mainiot, yh veden ulkonaan pitvt nahkasaappaat, ja sitten toiset 2v ikiset tennari-malliset ajokengt paremmille keleille ja city-pyrittelyyn, joilla tarvittaessa jopa kvelee ihan mielelln. Toki vastaavasti on sitten tekstiileiss tixtexit reissuun ja ajofarkut tuohon city-cruisailuun, kuten mys tumpuissa ne pitkvartiset vedenpitvt kurjemmille keleille ja ilmavammat sormikkaat sitten helteille
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Jos jotain todellista suojaa haluaa niin pitkvartinen, kovapohjainen ja kovakrkinen krossisaapas on ainoa vaihtoehto.

-tukee nilkan

-est jalkatern ympri kntymisen alakautta

-auttaa jonkin verran jalan litistymiseen/palovammoihin jos jalka j prtkn ja asfaltin vliin

-liukas pohja, vaistomainen jalan maahan lnttminen voi onnistua ilman suurempia traumoja jopa asfaltilla

Yhden kerran olen meinannut vet lipat assulla kun etupyr lukkiintui etujarrulla ja tuolloin onnistuin potkaisemaan kevyen 120kg pyrn takas pystyyn. Jalassa Jalaksen Exalterit, nilkka pysyi suorassa ihan skll. Kitkaa oli niin paljon tien ja kengn vlill ett varpaat trmsivt kovaan krkeen kengn sisll: varpaat siniseksi ja isovarpaan kynsi veks. Samalla polveen kohdistunut kkininen isku/heilahdus venytti jotain nivelsiteit sen verran ett polvi turposi ja oli lysn oloinen vuoden verran, nyt jo ok. Onni onnettomuudessa oli ett nilkka pysyi suorassa, muuten olisi ollut nilkan luut tulitikun kokoisin paloina.

Jos olisi ollu Sidin Crossfiret jalassa niin kuin normaalisti on, niin tuskin olisi tapahtunut yhtn mitn.
    Ajohanskoja pidn kuta kuinkin yht trkein kuin saappaita. Aika monen olen nhnyt pstelevn paljain ksin. Kuumalle kelille kannattaa hommata vaikka tuulettuvat stunttihanskat joissa on rystysille ja kmmensyrjlle suojat. Paljain ksin en kyll lhtis ajamaan ollenkaan.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Pistetn mainosta kun tommoset on ollut vuoden kytss.

https://www.hanx.fi/knox-handroid-mk...ineet/p/17312/

Ei ole halvat mutta ovat hyvt. Itsell hinta aiheutti vakavan sortin kohtauksen mutta nyt vuoden jlkeen ei kaduta yhtn

-liukupalat kmmeniss

-ilmastoidut

-kmmenpuoli ohutta kengrun nahkaa, tuntuma on hyv!

-pitk varsi, suojaa ranteen

-liukupalat/panssari mys ranteen kohdalla

-varren kiristys Boalla: tukee ranteen
    Kypr, hanskat ja kengt.
    Siin jrjestyksess ajovarusteita.
    Hanskat on trkemmn kuin kengt, koska ksill otetaan vastaan ja sormet on aika trket instrumentit.
    Kyettyj ajosaappaita saa torilta halvalla kun jaksaa seurata. Itse ostanut yhdet elm nhneet ratasaappaat 10 ja brnrit Sidit muistaakseni 50 ja Alpinestarsin 150 ovh ajohanskat muistaakseni 25
    Tuono 660 ja 14 ex + 1 r.i.p.
    "Ajelee siell porukan perll vaan ja sy siell patukkaa koko ajan"
  12.  
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Kyettyj ajosaappaita saa torilta halvalla kun jaksaa seurata. Itse ostanut yhdet elm nhneet ratasaappaat 10 ja brnrit Sidit muistaakseni 50 ja Alpinestarsin 150 ovh ajohanskat muistaakseni 25
    Tuossa just oppilaalle hommattiin MP-Asun tys setti 2-osainen ajopuku, saappaat ja 2x hanskat tori.fi:st luokkaa 70 kaikki yhteens ja nyt jo muutaman sadekelinkin jlkeen edes jonkin sortin vedenpitvyyskin on yh tallessa. Kypr hnell oli jo ennestn, mutta nyt ei A-kortin inssi oikein olisi pelkiss "tennareissa" pstnyt lpi.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08