Tulokset 1:st 6:een 6:sta
    Olen itse kyttnyt vain umpipottia, mutta "kaverin puolesta" kyselen onko avokypri milln audio-jrjestelmll ? Ainakin Shoein sivujen mukaan nyttisi ettei ole. Onko noissa meteli niin kova ettei sill tee mitn ?

Miten yhteensopivia esim. Senan jrjestelmt ovat. Sena tarjoaa niit kyprkohtaisia Shoeille ja itse olen jostain syyst tykstynyt Shoein kypriin mutta pystyyk keskustelemaan muiden merkkien kanssa tai edes Senan omien kanssa ?
    Moro,

uudemmista SENA tuotteista ei ole kokemusta, mutta SMH 10:n ja vanhemman Cardo:n valmistaman Schuberth SRC systeemin sain paritettua tuon linkin Beemer Dood:n ohjeilla.

https://www.k1600forum.com/threads/s...pairing.81241/
    Sena 20S Evon olen parittanut universal intercom -toiminnon kautta vanhemman Cardon systeemin kanssa. Oisko ollut Cardo 9. Toimii ihan ok, mutta ns. Ryhmparitus ei onnistu, ainoastaan kahden kyprn vlill.
    Whatsappin ryhmpuhelua olen kyttnyt silloin kun on ollut useampia paritettavia, max. mr tais olla nelj kypr. Suomessa toimii ihan hyvin, mutta jo Balttiassa ptkii. Hyv tuossa on se, ett etisyydet ei ole ongelmana.
    Motorg ry, hallituksen jsen moderointivastaava itl:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi May 2015
    MotOrg ry jsen
    Miten yhteensopivia esim. Senan jrjestelmt ovat. Sena tarjoaa niit kyprkohtaisia Shoeille ja itse olen jostain syyst tykstynyt Shoein kypriin mutta pystyyk keskustelemaan muiden merkkien kanssa tai edes Senan omien kanssa ?
    Avokyprst tykkvlle hyv setti on Shoei J-Cruise + Sena SRL2 Mesh. Meshin vlityksell voi ktevsti jutustella mys muiden Meshi-yhteytt kyttvien muun merkkisten kyprpuhelimien kanssa. BT-yhteys toimii varmuudella ainakin Senan puhelimien kanssa ja vhn tapauskohtaisesti muun merkkisten kanssa. Mesh on kuitenkin selvsti parempi mit BT-yhteys.
    Viimeksi muokannut: itl; 08.07.2023 klo 15:15.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Meshin vlityksell voi ktevsti jutustella mys muiden Meshi-yhteytt kyttvien muun merkkisten kyprpuhelimien kanssa.
    Ainakin silloin kun Cardo ja Sena toivat mesh verkossa toimivat vermeet kerrottiin, ett molemmilla on oma mesh verkkosysteemi eivtk ne ole keskenn yhteensopivia, vaan yhteys eri merkkisten vlill muodostetaan BT yhteydell. Ja tm BT yhteydell oleva yhteys oli sitten mesh verkossa paritetun laitteen kautta. Tilannehan on voinut muuttua tuosta ja vahvistakoon ja kumotkoon se jolla kokemusta asiasta.
  6.  
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Avokyprst tykkvlle hyv setti on Shoei J-Cruise + Sena SRL2 Mesh. Meshin vlityksell voi ktevsti jutustella mys muiden Meshi-yhteytt kyttvien muun merkkisten kyprpuhelimien kanssa. BT-yhteys toimii varmuudella ainakin Senan puhelimien kanssa ja vhn tapauskohtaisesti muun merkkisten kanssa. Mesh on kuitenkin selvsti parempi mit BT-yhteys.
    Aika selke setti nkjn, mutta mys hinnakas Meinasin oman potan pivitt GT-Air 2:een + sena ja jos samalla laittaa "kaverin" eli puolison setin kuntoon niin mennn 1.5K luokkaan