Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Morjesta foorumille,

    Nimimerkkini nykyään hieman hämää, sikäli kun olen onnellinen BMW R9T Scramblerin omistaja ollut tässä jo vuodesta 2019 alkaen.

    R9T vilkuttelee aina tasaisin väliajoin tuota huoltovaloaan, kun ei se tiedä että olen jo tarvittavat huollot itse tehnyt. Tuota perhanan huoltovaloa ei saa omistaja sammutettua kuin huoltoliikkeessä, tai sitten jos sattuu itse omistamaan jonkun näistä aika arvokkaista unicarscan taikka OBDLink -adaptereista. Näyttävät olevan +100€ arvoisia palikoita, jota nyt en oikein jaksaisi tätä varten ostaa. Minulla on itselläni tuollainen ELM327, mutta sillä vain näkee maksullisella Motoscan -äpillä (joka minulla on) että huoltopäivämäärä on mennyt yli, mutta uutta päivämäärää ei pysty asettamaan. Liittynee jotenkin siihen että ELM327 ei pysty lähettämään tarpeeksi pitkää koodia tms.

    Sattuuko jollain olemaan täällä Varsinais-Suomessa tuollaista unicarscan taikka OBDLink -palikkaa? Voisin ehdoittaa jotain järjestelyä että pyssätään esim samalle huoltoasemalle, lämästään palikka kiinni minun R9T, saan asetettua omalla puhelimellani huoltoajan taas seuraavan 3v päähän ja tästä kiitoksena voin vaikka muutaman euron maksaa vaivanpalkkaa? Tuossa hommassa ei montaa minuuttia mene, jos vain on tuo oikea palikka.

    Turhaan palavista huoltovaloista huolimatta mukavaa ajokesää kaikille tasapuolisesti
    GSX-R 1000 K9
  2.  
  3. #2
    Eikö onnistu bemarin omalla GS911 diagnostiikalla? Uskon että sellainen joltain harrastajalta silläkin suunnalla löytyy. Minullakin on, mutta sijaitsee 200 - 300 kilometriä varsinais-suomesta.