https://www.ktm.com/en-fi/models/sports-tourer.html
Oletettavasti pohjautuu 890 rivi2:een joka jo käytössä Dukessa ja Adventuressa.
En muista oliko alkuperäinen 990-SMT minkäänlainen hitti mutta loogista että otetaan uusi yritys.
Siis siinä mielessä että kuinka moni haluaa muodin vuoksi yhä vieläkin ostaa ADV-pyörää jos ei käy koskaan asfaltin ulkopuolella. Mutta pikkasen pidemmät joustot kuitenkin maistuis, ei tiet ole unelmakunnossa muualla kuin Sveitsissä tai Norjassa.
Viimeksi muokannut: TIJ; 18.04.2023 klo 17:05.
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Ei se edellinen mahtanut olla mikään myyntimenestys,vaikka hieno peli olikin. Sellaisen omistaneena jäi kyllä hyvät fiilikset. Hyvä alusta, jarrut, ajoasento ja vetoja kohtuudella. Pysty vetää hyvin soralla sekä asvaltilla.
Kunhan uutta on testattavaksi niin pitää käydä tarkistamassa laitetta.
Monkey 125
1090R Adventure
Itselläni oli SMT. Ainoa pyörä mistä luopuminen on harmittanut. Vähän latistaa tunnelmaa tuo rivi kakkonen jos sellainen uuteen tulee.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Satuin eilen selailee virallisen dealerin varaosasivuja ja sieltä bongasin palan joka käy ristiin useaan eri malliin, myös 2023 890 SMT:n...
890 -moottori on kyllä onnistunut paketti. Nöyräkäytöksinen mutta haluttaessa myös potkua löytyy. Kampiakselijärjestely on semmonen että ääni muistuttaa LC8-twinejä. Soundit sais olla tanakammat mutta ehkä se on euro5 syytä enemmän kuin sylinterijärjestelyn.
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Nyt se on virallista:
KTM 890 SMT – Comebackien kuningas palaa jälleen (Bike)
KTM 890 SMT: adventure- ja supermotomallien välin täyttäjä. Kipakka streetfighter, jolla sujuu myös matkanteko (Motouutiset)
Mitä tuosta nyt olisi mieltä... SMR:mäinen supermoton perä ja adventurepyörän keula. Ulkonäkö on kotarimainen, pitää nähdä livenä. Nykyiseen Hyperiin verrattuna ei mikään kaunistus
Paperilla tehot ja painot lähellä vanhaa 990SMT:tä. Toki elektroniikkaa rutkasti enemmän. Toimintasäde myös varsin hyvä, eli oikeasti myös touringiin mahdollinen. Mutta painokin sen mukainen. Eiköhän tuo tule jossain vaiheessa testattua.
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Ihan mielenkiintoinen laitos mutta tuo tankki harmittaa. Se Advemallin pitkä ja suora tankki sallii liikkumisen satulassa eestaas, saisi olla samanlainen smotossa, paljon kivempi leikkiä smotoleikkejä silleen.
Ihan mielenkiintoinen peli. Duken kovuus käy ajoittain kadulla kismittämään, eikä toi SMT nyt liikaa painakaan. Mutta tehoa ei olisi tarvinnut tiputtaa. Liekö pelkällä softalla hoidettu? Siitä ei tunnu löytyvän tietoa.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Pikainen numerovertailu viittaa siihen että Duke ja RC8C on omanlaisensa nokat. Adve on samantehoinen kuin SMT joten niissä lie yhtenevät.
Ovh. 19 742 € RX Moton ilmoituksessa. Pimpelipompeli![]()
Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
"Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
itseni kaltaiselle touring-sedälle nuo pressi-fotot ovat kyllä ihan liian race...
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka