Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tommonen kamera tuli hankittua ja sillä saa ihan hauskoja kuvakulmia:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Mielenkiinnosta, tuleeko noista videoista miten raskaita, eli tarvitseeko tehomyllyn editointiin?
    Vene
  3. #3
    On hieno laite, (Youtubessa useita hienoja reissuvideoita nähtävillä). Kannattaa pidemmillä reissuilla huomioida että akku kestää n. 80min kuvauksen, ja korkealaatuinen video vie ehkä jopa 20gb 30min videossa. On siis hyvä olla vara-akkuja ja riittävän iso muistikortti.. tai useampia pienempiä reissussa mukana.

    Kokemukset itsellä alkavat keväällä kunhan säät sallii katupyörä ajelut riittävän turvallisesti.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  4. #4
    Lainaa Hombre kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiinnosta, tuleeko noista videoista miten raskaita, eli tarvitseeko tehomyllyn editointiin?
    Ensin käytetään Insta360 Studio nimistä editoria kun 360 -video muunnetaan 16:9 muotoon. Sen jälkeen käytän sitten Adobe Premiere Elementsiä jolla olen editoinut jo muutaman vuoden.
    Insta 360 Studio on itseasiassa älyttömän helppo ja toimiva editori! Eikä koneelta vaadi senenempää tehoja mitä aikaisemminkaan.
    Lainaa makijt kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa pidemmillä reissuilla huomioida että akku kestää n. 80min kuvauksen
    Juu tämä on itseasiassa aika hyvä arvo kun vertaan tohon DJI Osmo Action 1:een jolla kuvaan noin tunnin. Sitten pitää vaihtaa akku. Lämpimämmällä säällä kestää paremmin sekin.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ensin käytetään Insta360 Studio nimistä editoria kun 360 -video muunnetaan 16:9 muotoon. Sen jälkeen käytän sitten Adobe Premiere Elementsiä jolla olen editoinut jo muutaman vuoden.
    Insta 360 Studio on itseasiassa älyttömän helppo ja toimiva editori! Eikä koneelta vaadi senenempää tehoja mitä aikaisemminkaan.
    .
    Aion itse kokeilla myös suositeltua Open Shot Video editoria.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  6. #6
    Lainaa makijt kirjoitti Katso viesti
    Aion itse kokeilla myös suositeltua Open Shot Video editoria.
    Lopullisen videon editointiin käy tietysti mikä tahansa, vaikka Windowsin oma ClipChamp (joka tukee vain FullHD tasoista kuvaa). Luulen että sitä alkuperäistä Insta360 tiedostoformaattia (.insv ja .insp) ei editoi mikään muu kuin insta360 Studio.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #7
    muutenkin kehuivat että se insta360 rs olisi paras aktionkamera myös perinteisellä linssillä. koska toimii eikä bugita ja ulkoisen micin saa helposti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  8. #8
    Mielenkiintoinen laite. Vaikuttaa siltä että gopro ei enää pärjää tälle tai dji:lle, ainakaan luotettavuudessa. Tiä vaikka tähän sortuis.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  9. #9
    Davinci Resolveen saa ilmaisen pluginin, millä onnistuu editoida ihan 360 raakadatasta. Kokeilin hommaa jollain random netistä imutetulla pätkällä ja oli ihan jees. Pystyy kuvakulmat, pyöritykset ja zoomit säätämään resolvessa. Etuna pitäis olla ettei tule turhia häviöitä välitalletuksista.


    https://www.blackmagicdesign.com/pro...davinciresolve
    ja tosta "free version"

    ja plugin
    http://reframe360.com/beta-download/
  10.  
  11. #10
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    muutenkin kehuivat että se insta360 rsolisi paras
    Hankittu! FC-Motosta reilusti alle 300€. Nyt on mulla käytössä 2 kpl Insta360 kameroita. Mun DJI Osmo Action meni tälle herralle.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi