Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moro,
    lähdetään juhannuksena kohti Espanjaa. Assenin kisa osuu ajallisesti ja maantieteellisesti hienosti reissuun.

    Onko vinkkejä;
    -majoitus
    -radalle meno julkisilla vai pyörillä
    -mistä ostaa liput
    -mihin kohtaa rataa kannattaa mennä katsomaan (Brnossa oltiin penkalla josta näki hyvin ylhäätä radalle pariin mutkaan ja hampurilais- ja olutkoju oli lähistöllä. Liput oli vain muutaman kympin)
    -muuta?

    Kiitoksia jo etukäteen.

    Jouni
  2. #2
    Lainaa Jone76 kirjoitti Katso viesti
    Moro,
    lähdetään juhannuksena kohti Espanjaa. Assenin kisa osuu ajallisesti ja maantieteellisesti hienosti reissuun.

    Onko vinkkejä;
    -majoitus
    -radalle meno julkisilla vai pyörillä
    -mistä ostaa liput
    -mihin kohtaa rataa kannattaa mennä katsomaan (Brnossa oltiin penkalla josta näki hyvin ylhäätä radalle pariin mutkaan ja hampurilais- ja olutkoju oli lähistöllä. Liput oli vain muutaman kympin)
    -muuta?

    Kiitoksia jo etukäteen.

    Jouni
    Olen Assenissa ollut n.10krt.
    -sisämajoitusta et tähän aikaan enää saa 50-100km lähempää.
    -teltalla pääsee vaikka radan viereen, tosin ovat erittäin levottomia kisacampingeja, poikkeuksena ACV, joka on radan ja keskustan puolivälissä, puolen tunnin kävelymatka radalle. Lisäksi hyvät saniteetti tilat ja Kanttiini.
    -liput olen ostanut radan omasta nettikaupasta, jää pois Dornan välistäveto.
    -pääkatsomoon ja Geert Timmer-tribuneen et enää saa lippuja, penkkakatsomoita ei paljoa enää ole, itse olen ollut pari kertaa Winterdijk-tribunessa ja loput kerrat Stekkenval-katsomossa. Perjantaille ja lauantaille saa lippuja paikan päältä ja niillä pääsee mihin tahansa, kisapäivälle hankittava ennakkoon.
    -ruuhkat on sunnuntaina tajuttomat, jos omalla pyörällä menet tai taksilla tai millä tahansa, varaa aikaa reilusti.
    -iltaisin kaupungilla kunnon hulinat, kannattaa käydä...
  3. #3
    Itse olen heittämässä kisaneitsyyden tuolloin 25.6. Ostin lipun MotoGP sivuilta Haarbocht katsomoon. Hotellia ei ollut enää läheltä saatavissa, mutta olen alustavasti varannut hotellin Groningenista. Sieltä pääsee kaikesta päätellen junalla Asseniin ja asemalta on ilmeisesti jotain kuljetuksia radalle. (?) Pyörä on sitten plan B, jos julkiset ei natsaa. Ei vaan houkuttele olla siellä katsomossa ajokamat päällä.
    Honda CBR 600 F Sport -03 --> Kawasaki ZX-6R -05 --> Kawasaki Z800 Sugomi Edition -16 --> Yamaha Tracer 900 GT -18 --> Moto Guzzi v85tt - 20 —> Yamaha Ténéré 700 -21 - -> Ducati Multistrada V2 -23
  4. #4
    Assenissa olen mäkin käynyt pari kertaa. Sunnuntaina mun mielestä pääsi ihan jees kisakatsomosta pyörälle ja siitä edelleen motarille. Palkintoseremonioita en jäänyt tsiigaan vaan painelin parkkialueelle suoraan kun viimeinen kisa päättyi. Jengiä teiden varsilla hurraamassa pitkät pätkät. Melkoisia letkavauhteja vedettiin lajitoverien kanssa Hampurin suuntaan

    Assenissa on hyvät järjestelyt, ajokamat saa narikkaan ja katsomossa voi olla sitten sään mukaisissa varusteissa. Mopoparkki oli ainakin mulla tosi lähellä katsomoa (katettu pääkatsomo lähtö/maalisuora) ja siitä oli helppo liikkua narikkaan ja ulos alueelta. Toisella kertaa olin ns. penkkakatsomoissa, kuljeskelin sitten kisan loppua kohti lähemmäksi parkkialuetta.
    Groeningenistä on lyhyt matka ja shuttlekuljetukset pyörii non-stopina. Oheisbiletys on legendaarista, myös Groeningenissä.
    Motarilla sattui puhallusratsia kohdalle missä koko mp-liikenne puhallutettiin. Mulla kortti oli jäänyt tulomatkalla Ruotsin virkamiehille niin sitä piti vähän selittää - mutta siitäkin selvittiin..

    Just katoin Booking'ista niin vielä oli neljässä hotellissa tilaa alle 25km Assenista. Ei tosin mitään budjettihintoja...
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  5. #5
    Kovasti siltä näyttää, että pyörällä radalle ja sieltä pois. Tuohon liittyen jos on veuvoja/ huomioita, kertokaa toki.
  6.  
  7. #6
    Lainaa Stuntman kirjoitti Katso viesti
    Itse olen heittämässä kisaneitsyyden tuolloin 25.6. Ostin lipun MotoGP sivuilta Haarbocht katsomoon. Hotellia ei ollut enää läheltä saatavissa, mutta olen alustavasti varannut hotellin Groningenista. Sieltä pääsee kaikesta päätellen junalla Asseniin ja asemalta on ilmeisesti jotain kuljetuksia radalle. (?) Pyörä on sitten plan B, jos julkiset ei natsaa. Ei vaan houkuttele olla siellä katsomossa ajokamat päällä.
    Olihan hieno kokemus! Hotellihuone oli Groningenista ja täältä pääsi junalla n. 20min Asseniin. Lipun hinta edestakaisin oli 14€ ja Assenista sitten bussilla radalle. Aikamoiset ruuhkat näytti olevan jos olisi käyttänyt omaa autoa tai pyörää, varsinkin poistuessa.
    Honda CBR 600 F Sport -03 --> Kawasaki ZX-6R -05 --> Kawasaki Z800 Sugomi Edition -16 --> Yamaha Tracer 900 GT -18 --> Moto Guzzi v85tt - 20 —> Yamaha Ténéré 700 -21 - -> Ducati Multistrada V2 -23