Katso äänestykset tulokset: Omat mietteeni

Äänestäjät
19. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Eniten kiinnostaa hotellihuone kylpylästä

    6 31,58%
  • Eniten kiinnostaa Chalet Suite majoitus

    4 21,05%
  • Minulla on parempi ehdotus, kts. alla

    1 5,26%
  • Taidan osallistua omatoimisesti tai sitten en...

    8 42,11%
Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Nyt kaivataan hyviä ideoita ja mielipiteitänne.

    Olemme aiempina vuosina olleet isolla orggiporukalla mukana nauttimassa Imatranajojen perinteikkäästä ja Suomessa erittäin harvinaislaatuisesta tunnelmasta.
    Tukikohtanamme ja tavallaan tapahtumamme onnistumisen mahdollistajana on ollut ydinkeskustassa kaiken keskiössä toiminut Imatra Center Hotell.
    Valitettavasti tuota hotellia ei enää ole eikä Putininperkele ole toimillaan edesauttanut majoituspaikkojen lisäämistä Imatralla. Imatran keskustasta ei löydy meille yhteistä majoitusta. Tai ainakaan minä en ole löytänyt.

    Yritämmekö edelleen järjestää yhteistä orggilaisten viikonloppua Imatralla?
    Jotta tapahtumasta muodostuisi edes jollain tasolla "yhteinen" niin mielestäni meillä pitäisi olla vähintään yhteinen majoituspaikka.

    Ainoa löytämäni kohde voisi olla Imatran kylpylä.
    Kylpylästä on matkaa Imatran keskustaan 6 km ja bussikuljetukset toimivat noin vartin välein. Etäisyys ei siis ole ongelma.
    Kylpylässä on monipuoliset palvelut, erilaisia majoitusvaihtoehtoja (hostelli, hotellihuone, loma-asunto, sviitti...) ja rannalta löytyy kivat terassit tapaamispaikaksi.
    Esim. Chalet Suitet ovat tilavia huoneistoja omalla saunalla, isolla olohuoneella, kahdella makuuhuoneella, keittiöllä jne.
    Majoitusten hinnat alustavasti noin 50€ - 120€ per yö per hlö.

    Mitä mieltä olette, mikä kiinnostaisi ja onko muita ideoita?

    https://www.imatrankylpyla.fi/
    Viimeksi muokannut: Goofy S; 03.03.2023 klo 11:31.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mulla saattaa olla omat suunnitelmat, mutta miten olisi semmoinen vähemmän on enemmän lähestyminen?

    Yksi-kaks isompaa mökkiä jostain hoodeilta ja taksilla sitten ajelee, mitä ajelee radalle ja pois.

    Järveä, saunaa, makkaraa, kaljaa ja rääräätä ympäristössä, jossa ei paljoa muita häiritse.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    En tiiä paljon teitä on yleensä ollut mut esim Airbnb kämppiä löyty muutama kuten tästä 6 makkarin omakotitalo

    https://www.airbnb.fi/rooms/11446601...SD2k3hah5UhJH8
    -Aprilia Falco 02 (ruma)
    -Suzuki GSX-R750 02 ratailuun (tuhottu)
  4. #4
    Minusta on ollut ihan parasta kun on päässyt olemaan Imatran keskustassa (Imatra Center Hotell, kun se oli vielä olemassa) koska siitä on lyhyt matka kävellen oleellisiin paikkoihin. Kuppila alakerrassa kuten aamupala, illalla terassi jossa viihtyi hyvin. Mutta eipä sitä enää ole!

    Toiseksi paras on ollut 'Imatran muistoajojen' aikaan majoitus mallia todella yksinkertainen (ja ilman 'turhia' tai edes tarpeellisia mukavuuksia...) siinä ihan radan varressa ässämutkan huudeilla (Vuoksentie/Kanavakatu risteyksessä) ennen Vuoksen suoraa. Tosin saisi olla kuppila josta saa hörpättävää tai ehkä jopa ruokaakin.

    Mun kriteerit olisi lyhyesti: 1) pelipaikoilla 2) kävelymatkat 3) ruoka&juoma saatavilla 4) luksusta en tarvi..

    Jotenkin vaan tuntuu, että olen sellaista vailla, mitä ei ole saatavilla...
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  5. #5
    Varasin jo varmuuden vuoksi yöpymispaikan joka on peruttavissa joten kylpylähotelli olisi yksi hyvä vaihtoehto, ainakin lähempänä kuin varaamani paikka.
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  6. #6
    Muita ideoita, ajatuksia?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  7. #7
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Imatran kylpylä toimi viime vuonna hienosti. Äänestin huoneistoa, mutta myös normi hotellihuone on ok. Kulkemiset keskustaan toimivat todella hyvin, ja jos olis ollut enemmän porukkaa, olis voinut hyvin pitää pienet pippalot. Lauantaiksi voisi yrittää viritellä jonkinmoista yhteisohjelmaa syömisen ym. tiimoilta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  8. #8
    Heyguys.. have fun
    kuulin just et mun lomatoiveet on"skipattu" jonneki muuhun ajankohtaan.. eli viikko ennen ja 2 jälkeen jussin.. oon töissä
    Pitäkää hauskaa ja perinteitä yllä
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  9. #9
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa usagi kirjoitti Katso viesti
    Heyguys.. have fun
    kuulin just et mun lomatoiveet on"skipattu" jonneki muuhun ajankohtaan.. eli viikko ennen ja 2 jälkeen jussin.. oon töissä
    Pitäkää hauskaa ja perinteitä yllä
    Kai sä voit neuvotella, että la ja su on vapaana ? !

    Ei toi reissu lomaa edellytä, vaikka kovaa kuntoa se kysyykin.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  10. #10
    No paripäivää sitte zekkasin ns vapaa-ajat nyt 3lle vkolle eteepäi.. pääsiäinen mulle merkattu vapaax = juhannuksen tienoot töissä
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  11. #11
    Valitettavasti tilanne vaikuttaa siltä, ettei Imatran keskustan läheisyydestä löydy meille hyvää yhteistä majoituspaikkaa.

    Näin ollen meidän saattaa olla vaikea järjestää aiempien vuosien kaltaista yhteistä .Org!-hengen mukaista yhdessäoloa 2023 Imatran IRRC-viikonloppuna. Jospa siis pidämme välivuoden tämän tapahtuman osalta.

    Toki jos teillä on hyviä ideoita, ajatuksia, ehdotuksia tms. kyseiselle viikonlopulle (tai muulle ajankohdalle) niin mielellämme otamme niitä vastaan.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12.  
  13. #12
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti tilanne vaikuttaa siltä, ettei Imatran keskustan läheisyydestä löydy meille hyvää yhteistä majoituspaikkaa.

    Näin ollen meidän saattaa olla vaikea järjestää aiempien vuosien kaltaista yhteistä .Org!-hengen mukaista yhdessäoloa 2023 Imatran IRRC-viikonloppuna. Jospa siis pidämme välivuoden tämän tapahtuman osalta.

    Toki jos teillä on hyviä ideoita, ajatuksia, ehdotuksia tms. kyseiselle viikonlopulle (tai muulle ajankohdalle) niin mielellämme otamme niitä vastaan.
    Ehkä voisi ajatella "Takaisin -70 luvulle" tapahtumaa.

    Majoitus https://www.imatranajo.fi/content/fi...ntumisajo.html

    ORG varaisi yhden tai useamman puolijoukkueteltan (riippuen osallistuja määrästä)

    Tapahtumavastaaja hakisi pakun (esittelyauto) jostain autoliikkestä.
    Halukkaat voisivat ennalta sovittuun paikkan tuoda edellisenä päivänä reissukamat, joita eivät pyöränpäällä halua/pysty kuskata.

    Muutamalta paikkakunnalta Letkat kokoontumispaikalle lähelle Imatraa,
    josta yhteis letkassa Imatran läpi pelipaikalle.
    Letkan kahdessa etummaisessa ja kahdessa takimmaisessa pyörässä ORG-liput, jotta tienvieressä hurraavat näkisivät ketä sieltä oikein tulee.