Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Moto Guzzilla ja Benellillä on yhteistä historiaa mutta tänä päivänä ei mitään tekemistä toistensa kanssa. Kuten ketjussa kait jo todettu niin Benelli on täysin kiinalainen tuote nykyään. Moto Guzzin sen sijaan omistaa Piaggio. Mallit suunnitellaan Aprilian suunniteluosastolla (Piaggio omistaa myös Aprilian). Mutta valmistus (tai ehkä parempi puhua kokoonpanosta) tapahtuu yhä tehtaassa jossa Guzzit on aina tehty. Eli tuossa

    https://www.google.com/maps/@45.9151...7i16384!8i8192
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  2. #32
    Onkos ilmaantunut uusia Benelli TRK502 omistajia? ja jos on mitäpä olette laitteesta pitäneet? Itse tuli tuossa 3 päivää sitten pyörää vaihdettua ja pitkän pohdinnan jälkeen tuollainen TRK 502X malli lähti mukaan. Toistaiseksi ollut tyytyväinen näin 400km ajeluiden jälkeen, mutta olisi mukava kuulla myös muiden omistajien mielipiteitä!
  3. #33
    Meidän nurkillamme on keväästä alkaen näkynyt tämä Benelli. En ole koskaan sattunut näkemään kuljettajaa enkä siten ole voinut kysellä kokemuksia, mutta mikäli ei mieti ollenkaan entisiä Benellejä niin ihan kivan näköinen nykynakuhan tämä päällisin puolin on.



    Toki tämmöinen oikea Benelli vasta onkin hieno, reilu vuosi sitten kuvaamani 354, ja Sei sitten vasta hieno onkin.

  4. #34
    Lainaa Pirtti kirjoitti Katso viesti
    Onkos ilmaantunut uusia Benelli TRK502 omistajia? ja jos on mitäpä olette laitteesta pitäneet? Itse tuli tuossa 3 päivää sitten pyörää vaihdettua ja pitkän pohdinnan jälkeen tuollainen TRK 502X malli lähti mukaan. Toistaiseksi ollut tyytyväinen näin 400km ajeluiden jälkeen, mutta olisi mukava kuulla myös muiden omistajien mielipiteitä!
    Tein heinäkuussa Benelli TRK:lla reissun Pohjois-Norjaan, Vardön saarelle. Ylös Itä-Suomen hiekkateitä ja takaisin Ruotsin Lapin pienempiä teitä ja Haaparannan kautta etelään. Kilometrejä kertyi vähän alle 4000.

    Pyörä toimi moitteetta ja ajettavuus loistava. Luottamus on kyllä syntynyt tähän laitteeseen, oli sitten kiinalainen tai ei.
  5. #35
    Itsellä nyt puolistoista vuotta pyörätöntä elämää takana(koska ei ole muka aikaa) ja bongasin TRK:n mainoksen netistä ja kuumehan siitä nousi! Vaikka viimeisin pyöräni oli suurin piirtein saman tehoinen ja painoinen, niin huomaan miettiväni riittääkö Benellissä teho. Kaikista arvosteluista, mitä olen lukenut ja katsonut, niin tehoa ei kukaan tunnu haukkuvan. Jopa päinvastoin..
    HDBMWSUZUKIYAMAHAHDINDIANTRIUMPH
  6.  
  7. #36
    Lainaa Sportster kirjoitti Katso viesti
    Itsellä nyt puolistoista vuotta pyörätöntä elämää takana(koska ei ole muka aikaa) ja bongasin TRK:n mainoksen netistä ja kuumehan siitä nousi! Vaikka viimeisin pyöräni oli suurin piirtein saman tehoinen ja painoinen, niin huomaan miettiväni riittääkö Benellissä teho. Kaikista arvosteluista, mitä olen lukenut ja katsonut, niin tehoa ei kukaan tunnu haukkuvan. Jopa päinvastoin..
    Joko TRK löytyy tallista?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12