Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Vanhat goretex alpinestarit alko viime kesänä vuotamaan ja uudet tarttis tulevalle kesälle.
    Olisko mitään hyviä suosituksia? Kahvalämppärit löytyy nii ei tarttis olla mitkään hirveen paksut toppahanskat mutta sellaset millä Suomessa pärjäis sateessa keväästä syksyyn. Kuivallekki löytyy jo nahkahanskaa nii näillä ei oo tarkoitus helteillä ajella.
    Tavoite olis löytää mielellään alle 150€ toimivat.
    Onkohan noi muut kalvolliset ku goretex nykyään toimivia? Aiemmin ollu jotkut sweepin kalvolliset ja niissä hikos kädet niin että jäi käyttämättä.
    Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
    Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
  2. #2
    Rukka Imatra eri vuosien versiot, pitää vettä ja on mukavat kädessä. Kahden hanskan taktiikalla pärjää koko ajokauden kun lämpimällä vetää käteen ohuempaa hanskaa ja viileällä/sateella Imatrat.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  3. #3
    Suositus BMW 2 in 1 Paceguard ajohanskoille.

    Näyttää maksavan kyllä n 200€, mutta on kyllä mun mielestä hintansa arvoiset.
    Pari kesää näillä nyt ajellut. Näitä löytyy esim Bikea Teamistä.

    Itse en ottaisi muita kuin gore-hanskoja, jos vedenpitävyys on vaade.
    R1200GSA LC
  4. #4
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Rukka Imatra eri vuosien versiot, pitää vettä ja on mukavat kädessä. Kahden hanskan taktiikalla pärjää koko ajokauden kun lämpimällä vetää käteen ohuempaa hanskaa ja viileällä/sateella
    Imatrat.
    Suositus tälle. Myös itselläni ollut Imatroista pelkästään hyviä kokemuksia. Ja kyllä, mukavalta tuntuva hanska kädessä, eikä tule vesi sisään kovemmassakaan sateessa.
  5. #5
    Lainaa koistve kirjoitti Katso viesti
    Itse en ottaisi muita kuin gore-hanskoja, jos vedenpitävyys on vaade.
    Joskus GT kalvo ei takaa että kädet pysyvät kuivana. Mulla oli kahdet Rukka Virium hanskat jotka oli ihan ok kuivalla mutta sateella sisukset märkänä tunnissa. Hanskoja tutkittiin Rukalla ja molemmat hanskat läpäisi kalvotestin eli kalvo toimi kuten kuuluu. Vaihtoehdoksi jäi heidän mielestä hanskan sisävuori joka ei ollut riittävän hengittävä mun käsille, kuulostaa oudolta mutta en alkanut kinaamaan asiasta koska kädet ei ole erityisen hikoilevat joka toisilla tekee ongelmaksi hanskojen sisuksen kostumisen. Imatrassa eri sisävuori ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmaa vaikka ajoi päivän sateessa.

    Joku niissä Viriumeissa mätti koska eri foorumeilla kerrottiin samaa tarinaa, muuten oli hyvä tuntuiset hanskat vaikka oli alkuun jäykät ennen kun asettui muotoon. Pyyhkijä etusormessa oli todella hyvä ja toimiva.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  6. #6
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Joskus GT kalvo ei takaa että kädet pysyvät kuivana. Mulla oli kahdet Rukka Virium hanskat jotka oli ihan ok kuivalla mutta sateella sisukset märkänä tunnissa. Hanskoja tutkittiin Rukalla ja molemmat hanskat läpäisi kalvotestin eli kalvo toimi kuten kuuluu. Vaihtoehdoksi jäi heidän mielestä hanskan sisävuori joka ei ollut riittävän hengittävä mun käsille, kuulostaa oudolta mutta en alkanut kinaamaan asiasta koska kädet ei ole erityisen hikoilevat joka toisilla tekee ongelmaksi hanskojen sisuksen kostumisen. Imatrassa eri sisävuori ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmaa vaikka ajoi päivän sateessa.

    Joku niissä Viriumeissa mätti koska eri foorumeilla kerrottiin samaa tarinaa, muuten oli hyvä tuntuiset hanskat vaikka oli alkuun jäykät ennen kun asettui muotoon. Pyyhkijä etusormessa oli todella hyvä ja toimiva.
    Itse ajattelin aloittajalle suositella ensin juuri Viriumeja, mutta sitten muistin lukeneeni, että niiden kanssa on useammalla ollut ongelmia käsien kastumisen kanssa, joten en sen takia viitsinyt. Viriumit on nyt itsellä olleet yhden kesän käytössä ja kädet on toistaiseksi pysyneet kuivana pidemmässäkin sateessa.
  7. #7
    Minulla on yhdet Rukan Gorehanskat. Mallia en nyt muista. Nuo on olleet hinta/laatusuhteeltaan ehkä surkeimmat hanskat mitä on vastaan tulleet. Ovat hankalat pukea päälle, hiostavat ja hanska riisuttaessa tahtoo vuori tulla käden mukana ulos hanskasta ja sen takaisin laitto on oma operaationsa. Viileällä kelillä nuo on kohtuu lämpimät. Ei jatkoon.

    Kokeiluun otin RST Paragon 6 WP hanskat. Nuo on sähkölämmitteiset ja pitäisi olla vedenpitävät. En ole vielä ehtinyt testaamaan. Budjettisi menee kyllä vähän yli noiden kanssa mutta toisaalta korkea hankintahinta harmittaa vain maksaessa, jos muuten ovat hyvät.
    Viimeksi muokannut: itl; 09.02.2023 klo 10:09.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  8. #8
    Hyvää tietoa Viriumeista.

    Niitä meinaan harkinnut ohuemmiksi kesähanskoiksi.
    Messuilla tuli kokeiltua, mutta jäivät hyllyyn, kun eivät oikein istuneet mun käteen.
    Kiristi sormien ja kämmenen liitoskohdasta. En sit uskaltanut ostaa ja luottaa siihen,että venyvät.

    Nyt täytyy katella jonkun muun ohuita gorehanskoja.
    R1200GSA LC
  9. #9
    Nämä on ittellä ainakin toiminut hyvin ja voi käyttää myös huoltamisen aikana. Yhteensopivia kaikkien hanskojen kanssa. Muistaakseni 100 paria on jotain 20-25 euroa.

    Screenshot 2023-02-09 at 11.05.09 - Edited.jpg
  10. #10
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Nämä on ittellä ainakin toiminut hyvin ja voi käyttää myös huoltamisen aikana. Yhteensopivia kaikkien hanskojen kanssa. Muistaakseni 100 paria on jotain 20-25 euroa.

    Screenshot 2023-02-09 at 11.05.09 - Edited.jpg
    Saako näitä niin isona, että mahtuu ajohanskan päälle? Joskus kokeilin niitä keltaisia mutta en löytänyt niin isoja, että mahtuisi hanskan päälle.
    Transalp->Varadero->GSA
  11. #11
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Minulla on yhdet Rukan Gorehanskat. Mallia en nyt muista. Nuo on olleet hinta/laatusuhteeltaan ehkä surkeimmat hanskat mitä on vastaan tulleet. Ovat hankalat pukea päälle, hiostavat ja hanska riisuttaessa tahtoo vuori tulla käden mukana ulos hanskasta ja sen takaisin laitto on oma operaationsa. Viileällä kelillä nuo on kohtuu lämpimät. Ei jatkoon.
    Mulla taisi tulla yhden pyöräkaupan kylkiäisenä samankaltaiset. En ollut innostunut, kun olen aina käyttänyt vain nahkahanskoja. Ajattelin että no, kun kerran tyrkyttävät kylkiäisenä, otetaan mukaan.

    Ihan jumalauta kauheat keksinnöt. Käsi kun hikoaa/kostuu vähänkin, hanskaa on vaikea saada kädestä pois. Takaisin käsiin niitä ei sitten enää saakaan, vuori kun on niin löysä ja irtonainen goren sisällä.

    Kerran ajoin noilla, ja olivat niin paskat etten edes viitsinyt antaa niitä kenellekään. Ei todellakaan jatkoon. Ei edes kylkiäisenä saatuina. Huonoin_mpkampe mitä olen muutaman kymmenen vuoden mopoilu-uran aikana kokeillut.
    .
  12. #12
    Nämä on ittellä ainakin toiminut hyvin ja voi käyttää myös huoltamisen aikana. Yhteensopivia kaikkien hanskojen kanssa. Muistaakseni 100 paria on jotain 20-25 euroa.
    Tuo on hyvä, jos vaan löytyy riittävän iso, ajohanskojen päälle mahtuva koko.

    Vanha kikka on hommata sadekeliä varten palomiehen rukkaset, jotka laitetaan normihanskojen päälle. Ne on Gorekalvolla, taatusti vedenpitävät ja kestävät hieman väkevämpienkin aineiden käsittelyä. Näitä myyvät pelastusalan tarvikkeita myyvät kaupat.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  13. #13
    Täytyypä kommentoida kun parhaat on mainitsematta

    Tiskihanskat. Voi käyttää yksinään tai toisten päällä, on tarpeeksi pitkät ja taatusti vedenpitävät ja kokoja löytyy. Näitä meidän porukat käyttäny vuosia.
  14. #14
    Vedenpitävissä hanskoissa kannattaa muistaa, että kosteudenpoisto perustuu sitten lämpötila-eroon yleensä kalvoissa -> jos ulkopuolella onkin kuumempi kuin sisällä, niin kosteus siirtyy toisinpäin. Tuossa kun kahvalämppäreillä pitelet hyvääkin hanskaa niin vesi tulee sisään kämmenen puolelta.

    Nyt en muista oliko goressa sama juttu vai perustuiko vain pirun pieniin reikiin, mutta monet tixtox-kalvot tekee ainakin tämän ja sitten ihmetellään.

    Ketjun otsikkoon liittyen en ole vielä löytänyt hanskaa joka ei jollain aikavälillä kastuisi; jotenkin se hihaa pitkin pikkuhiljaa menee joko sisä- tai ulkopuolelta ja märkänä on. Mutta kyllä Rukan hanskoilla muutaman tunnin pärjää.
  15. #15
    Ja muistetaan laittaa ne takin hihat haskojen varsien päälle eikä sisäpuolelle niin on jonkinlaiset edellytykset että sisäpuoli pysyy kuivana. Myös hanskojen riisumista kannattaa välttää viimeiseen asti tauoilla tai tankilla, harvoin saa ujutettua kättä kuivana hanskaan tai valutettua hihasta vettä hanskan sisään.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  16. #16
    Kiitoksia vaan ehdotuksista.
    Menee vaan aika kalliiksi noi Rukka Imatrat ainaki.
    Onko kellään kokemuksia esim. tällasista Dainese hanskoista? Onkohan toi d-dry kalvo kelvollinen?
    https://www.louis.eu/en/dainese-temp...-gloves-210819

    Kai se täytyy vaan sitte lähtee pk seudulle sovittaan hanskoja kun ei täällä Lahdessa tunnu olevan kovin suurta valikoimaa. Ja tollasia parin sadan hanskoja ei ainakaan raaski sovittamatta ostaa.
    Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
    Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
  17. #17
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ihan jumalauta kauheat keksinnöt. Käsi kun hikoaa/kostuu vähänkin, hanskaa on vaikea saada kädestä pois. Takaisin käsiin niitä ei sitten enää saakaan, vuori kun on niin löysä ja irtonainen goren sisällä.

    Kerran ajoin noilla, ja olivat niin paskat etten edes viitsinyt antaa niitä kenellekään. Ei todellakaan jatkoon. Ei edes kylkiäisenä saatuina. Huonoin_mpkampe mitä olen muutaman kymmenen vuoden mopoilu-uran aikana kokeillut.
    ^ Ihan sama kokemus, oli jnk valtamerkin hintavat WP-mukahanskat... laatikossa vieläkin. Kerran käytetty enkä minäkään kehtaa kenellekään edes ilman antaa.
    Oon koittanut kaikenlaista sadekelin käsitettä noiden lisäksi, ohut kertakäyttösormikas alle, ns. vedenpitävät työkäsineet yms. Toimivin ratkaisu on ollut jo pitkään neopreenisormikas. Eikä maksa maltaita. Tässä yksi esimerkki: https://www.motonet.fi/fi/tuote/4006...ustaoranssi-11
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  18. #18
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    ^ Ihan sama kokemus, oli jnk valtamerkin hintavat WP-mukahanskat... laatikossa vieläkin. Kerran käytetty enkä minäkään kehtaa kenellekään edes ilman antaa.
    Oon koittanut kaikenlaista sadekelin käsitettä noiden lisäksi, ohut kertakäyttösormikas alle, ns. vedenpitävät työkäsineet yms. Toimivin ratkaisu on ollut jo pitkään neopreenisormikas. Eikä maksa maltaita. Tässä yksi esimerkki: https://www.motonet.fi/fi/tuote/4006...ustaoranssi-11
    Tollasia en oo koskaan kokeillukkaan... Pärjääkö noilla siis tourinkihommissa vaikka päivän sateessa?
    Ei olis ainakaan iso sijoitus kokeilla.
    Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
    Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
  19. #19
    Lainaa Genesis750 kirjoitti Katso viesti
    Tollasia en oo koskaan kokeillukkaan... Pärjääkö noilla siis tourinkihommissa vaikka päivän sateessa?
    Ei olis ainakaan iso sijoitus kokeilla.
    No mä ainakin ja ilman kahvalämppäreitä oon menny. Mutta kylmän tunne on aika yksilöllinen...Stormilla on näitä kans ja kaikilla muillakin varustekauppiailla.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  20. #20
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Mulla taisi tulla yhden pyöräkaupan kylkiäisenä samankaltaiset. En ollut innostunut, kun olen aina käyttänyt vain nahkahanskoja. Ajattelin että no, kun kerran tyrkyttävät kylkiäisenä, otetaan mukaan.

    Ihan jumalauta kauheat keksinnöt. Käsi kun hikoaa/kostuu vähänkin, hanskaa on vaikea saada kädestä pois. Takaisin käsiin niitä ei sitten enää saakaan, vuori kun on niin löysä ja irtonainen goren sisällä.

    Kerran ajoin noilla, ja olivat niin paskat etten edes viitsinyt antaa niitä kenellekään. Ei todellakaan jatkoon. Ei edes kylkiäisenä saatuina. Huonoin_mpkampe mitä olen muutaman kymmenen vuoden mopoilu-uran aikana kokeillut.
    En kans tykkää yhtään hanskoista joissa vuori on irtonainen. Vaikka ne pitäis vettä niin sateella reissatessa välillä joutuu ottamaan hanskat pois, kädet kostuu, ja kun en ainakaan itse kuljeta käsipyyhettä mukana, niin nihkeenä hanskat käteen, vielä onnistuu ehkä jotenkuten. Seuraavalla stopilla vuori tuleekin sitten käden mukana ulos hanskasta, ja aika jonglööri saa olla että hanskat saa käteen takaisin.

    Olen käyttänyt vuorittomia gorehanskoja, joissa kalvo on laminoitu nahkaan kiinni (olikohan ne Rukan Apollot...). Kahvalämppäreiden kanssa ei ole väliä vaikka kastuisivat, lämmöt vaan täysille niin kuivuvat ajossa parissa tunnissa, eikä ole näpit jäässä.

    Helteellä sitten tuuletuksella ja suojilla varustetut stunttihanskat. Kumma kyllä krossihanskoissa ei ole juurikaan suojia.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  21. #21
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Toimivin ratkaisu on ollut jo pitkään neopreenisormikas. Eikä maksa maltaita. Tässä yksi esimerkki: https://www.motonet.fi/fi/tuote/4006...ustaoranssi-11
    Noilla kanssa ajanut vuosikausia. Yhtä lämmin kuivana ja märkänä.
    FJR -17
  22. #22
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    En kans tykkää yhtään hanskoista joissa vuori on irtonainen. Vaikka ne pitäis vettä niin sateella reissatessa välillä joutuu ottamaan hanskat pois, kädet kostuu, ja kun en ainakaan itse kuljeta käsipyyhettä mukana, niin nihkeenä hanskat käteen, vielä onnistuu ehkä jotenkuten. Seuraavalla stopilla vuori tuleekin sitten käden mukana ulos hanskasta, ja aika jonglööri saa olla että hanskat saa käteen takaisin.

    Olen käyttänyt vuorittomia gorehanskoja, joissa kalvo on laminoitu nahkaan kiinni (olikohan ne Rukan Apollot...). Kahvalämppäreiden kanssa ei ole väliä vaikka kastuisivat, lämmöt vaan täysille niin kuivuvat ajossa parissa tunnissa, eikä ole näpit jäässä.

    Helteellä sitten tuuletuksella ja suojilla varustetut stunttihanskat. Kumma kyllä krossihanskoissa ei ole juurikaan suojia.
    Itse ratkaisin asian niin että ajan vain ja ainoastaan edelleen vuorettomilla nahkahanskoilla. Hävyttömän kalliit Alpinestarit ovat olleet jo yli 15 vuotta käytössä koko ajokauden ajatuksella "jos sataa, saattaa tassut kastua".

    Tässäkin kohdin suht´kallis alkuinvestointi osoitti kannattavuutensa. Nuo hanskat näyttävät kestävän ja toimivan pidempään kun itse kuski kestää.
    .
  23. #23
    Nyt en muista oliko goressa sama juttu vai perustuiko vain pirun pieniin reikiin, mutta monet tixtox-kalvot tekee ainakin tämän ja sitten ihmetellään.
    Gorekalvossa on pieniä reikiä, josta höyrystynyt vesi (hikoilu) menee läpi mutta nesteenä oleva sadevesi ei mahdu kulkemaan hanskan sisälle. Ongelmahan näissä on se, että sateella vesi "tukkii" nämä pienenpienet reiät ja kalvon hengittävyys heikkenee tai loppuu kokonaan ja silloin alkaa hikoilu kastelemaan hanskan sisäpuolta.

    https://www.gore-tex.com/blog/the-go...hy-you-need-it

    Minua ei niinkään häiritse jos kädet kastuvat mutta kastumisen mukana tuleva kylmyys haittaa. Siksi sähköhanskat ja kahvalämppärit. Kylmällä ilmalla pelkät kahvalämppärit vain lämmittävät kämmenpuolta mutta ajoviimalle altis rystypuoli tahtoo kylmetä. Tosin nämä ongelmat yleensä ilmenevät vasta pidemmillä reissuilla, kun päivätolkulla pitää ajaa vesisateessa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  24. #24
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Itse ratkaisin asian niin että ajan vain ja ainoastaan edelleen vuorettomilla nahkahanskoilla. Hävyttömän kalliit Alpinestarit ovat olleet jo yli 15 vuotta käytössä koko ajokauden ajatuksella "jos sataa, saattaa tassut kastua".
    Täsmälleen sama ratkaisu itsellä. Ensimmäiset mp-hanskat oli aikoinaan ..köhköh.. Lidlistä ostetut mp-hanskat, puolen tunnin ajon jälkeen ne oli märät, ja jäätävän kylmät sitten perään. Sen jälkeen ostin ohuella vuorilla olevat nahkahanskat ja ne jäi saman tien aktiivikäyttöön. Kylmän kelin hanskoiksi ostin jossain kohtaa Rukkan gorehanskat, mutta tosi vähän on niillä tullut ajeltua. Nykyään on edelleen käytössä noi ekat nahkahanskat (11 vuotta vanhat vissiin, sateessakaan eivät ole pettäneet) ja lisäksi vuorittomat ratahanskat joilla viimeksi ajelin lokakuussa. Silloin kyllä alkoi jo mennä liian kylmäksi. Noissa ohuissa ajohanskoissa se ajamisen mukavuus ja tunne on niinpaljon parempi, että joku satunnainen kastuminen ei millään oikeuta ajamaan paksuilla hanskoilla. Toki asiaa sitten pitää miettiä jos ajo on enempi suoraan ajamista paikasta a paikkaan b, silloin ehkä paksut goret voi ollakin ihan hyvä ratkaisu. Pitkälle lomareissulle sitten harkintaa oletettujen ajo-olosuhteiden mukaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #25
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Joskus GT kalvo ei takaa että kädet pysyvät kuivana. Mulla oli kahdet Rukka Virium hanskat jotka oli ihan ok kuivalla mutta sateella sisukset märkänä tunnissa. Hanskoja tutkittiin Rukalla ja molemmat hanskat läpäisi kalvotestin eli kalvo toimi kuten kuuluu. Vaihtoehdoksi jäi heidän mielestä hanskan sisävuori joka ei ollut riittävän hengittävä mun käsille, kuulostaa oudolta mutta en alkanut kinaamaan asiasta koska kädet ei ole erityisen hikoilevat joka toisilla tekee ongelmaksi hanskojen sisuksen kostumisen. Imatrassa eri sisävuori ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmaa vaikka ajoi päivän sateessa.

    Joku niissä Viriumeissa mätti koska eri foorumeilla kerrottiin samaa tarinaa, muuten oli hyvä tuntuiset hanskat vaikka oli alkuun jäykät ennen kun asettui muotoon. Pyyhkijä etusormessa oli todella hyvä ja toimiva.
    Viriumit ovat kelvottomat hanskat, koska jos käsi on kostea, niin vuori tulee ulos käden mukana, jos ei muista pitää sormenpäistä kiinni. En sitten tiedä, eikä tiennyt messumyyjäkään onko nämä Virium 2.0:t paremmat siinä suhteessa.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  26. #26
    Tuli käytyä tänään Lahden motonetissä ja siellä olikin Klimin hanskoja outlet korissa. Togwotee goretex kelkkahanskat irrotettavalla fleecevuorella ja Inversion gtx infiniumit yhteensä 41€ nii kokeillaan näitä ku halvalla sai 
    Noi inversion goretex infiniumit ei taida olla vedenpitävät varsinaisesti kylläkään nii en tiedä mille kelille noi oikein sopii mutta 11€ makso nii voi käyttää vaikka fillarilla ajaessa.
    Jos joku tällasia kaipailee nii sinne jäi vielä muutama pari.
    Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
    Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
  27. #27
    Lainaa Genesis750 kirjoitti Katso viesti
    Tuli käytyä tänään Lahden motonetissä ja siellä olikin Klimin hanskoja outlet korissa. Togwotee goretex kelkkahanskat irrotettavalla fleecevuorella ja Inversion gtx infiniumit yhteensä 41€ nii kokeillaan näitä ku halvalla sai 
    Noi inversion goretex infiniumit ei taida olla vedenpitävät varsinaisesti kylläkään nii en tiedä mille kelille noi oikein sopii mutta 11€ makso nii voi käyttää vaikka fillarilla ajaessa.
    Jos joku tällasia kaipailee nii sinne jäi vielä muutama pari.
    Jos Gore-Tex hanskaa ei myydä vedenpitävävä hanskana niin se ei täytä Goretexin standardeja ko. nimikkeen käytölle ja markkinoinnille. Eli kyllä ne vedenpitävät on

    inversion on myös toinen malli, jossa ei ole gorea.
  28. #28
    Lainaa _Make kirjoitti Katso viesti
    Jos Gore-Tex hanskaa ei myydä vedenpitävävä hanskana niin se ei täytä Goretexin standardeja ko. nimikkeen käytölle ja markkinoinnille. Eli kyllä ne vedenpitävät on

    inversion on myös toinen malli, jossa ei ole gorea.
    Goretex kyllä ite mainostaa että infinium ei ole vesitiivis.
    https://www.gore-tex.com/en_uk/blog/...-product-range
    Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
    Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
  29. #29
    Pari kautta sitten tuli hankittua Halvarssonin Beast-lapaset, ja ovat kyllä olleet älyttömän hyvät. Ei ole tullut vastaan keliä missä näillä ei pärjäisi, kiitos Outlast-vuoren. Hintakin näille on kohtuullinen, alle satasen luokassa liikutaan.
  30.  
  31. #30
    Lainaa Genesis750 kirjoitti Katso viesti
    Goretex kyllä ite mainostaa että infinium ei ole vesitiivis.
    https://www.gore-tex.com/en_uk/blog/...-product-range
    Näköjään on hyvä brändi lähtenyt sitten rahan perässä tekemään asiat kuluttajalle vaikeaksi.

    Kaikki menee nykyään huonommaksi prkl.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen