Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Tuonne olisi tarkoitus mennä ja neuvoja hyvään katsomopaikkaan tarvittaisiin. Mistä kannattaa ostaa liput ? Muutkin neuvot kelpaavat.
  2. #2
    ^itse olen hankkinut liput Dornan sivujen kautta:https://tickets.worldsbk.com/en/25781-czech-republic/

    Olen valinnut katsomon MotoGp- ja SBK-kisoihin (+Paddock Access) niin että lähellä on screeni tilanteen seuraamiseen ja niin että vähän näkee rataakin. Myös sujuva poispääsy parkkipaikalle on ollut kriteerinä. (eli omalle pyörälle)
    WorldSBK-liput on viikonlopuksi aika edullisia, jtn tarjouksiakin saattaa löytyä ja sitten voi panostaa hyviin lippuihin ja katettuun katsomoon. Mulla oli tosiaan kerran sellainen vip-lippu (n. 70€) millä pääsi paddockille ja pit lanelle, kuskeja ja tiimejä jututtaan ja kurkkimaan pilttuisiin. Hieno kokemus 
    Tämän vuoden Most on mullakin harkinnassa...
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3.  
  4. #3
    Portiltakin lipun sai ainakin viime kesänä, ja kulku katsomoalueelle meni varikon kautta eli siinä pääsi kyllä tutustumaan siihen puoleen ja vaihtamaan muutaman sanan Nikin kanssa siinä samalla.
    Kannattanee ajoissa katsoa majoitus jos meinaa saada Mostista, oltiin itse Teplicessä sinänsä ihan ok hotellissa mutta matkaa radalle tuli (taksilla) noin 30km.