Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Mikä on kenenkin mielestä kiinnostavin uutuus ens kesälle? En tiedä oonko yksin mutta tosi vähän kiinnostavia uutuuksia mun mielestä.
    Z750
  2. #2
    Uudet Honda XL750 Transalp ja Suzuki V-Strom 800DE ainakin luulisi olevan Suomessa kiinnostavia, viimeinkin Japanista haastajia Tenere 700:lle joka ollut suosituimpien mallien joukossa. Järkevä hintaluokka ja endurotyyppisenä sopii hyvin teiden kuntoon täällä. Tästä kolmikosta mielellään lukisi vertailutestejä.
    Yamaha MT-09 Tracer
  3. #3
    Ei ole vielä tullut mutta ilmeisesti tulossa hyvinkin pian? Uusi Gessu nimittäin, tullee olemaan M1300GS (?) mallimerkinnällä. Bemarin muutkin M-sarjan pyörät ovat melko hurjia laitteita ja varsin mielenkiintoisia.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Huhujen mukaan Gessu tulee syksyllä Kölnissä. En sitten tiedä, kuinka mielenkiintoinen se on. Itse odottelen 990-kotareita. Ehkä nekin on syksyn juttuja.

    Noi Suzukin ja Honda uudet on varmaan keskimäärin ostajia kiinnostavia kyllä, mutta itselle ei ole oikein mitään mielenkiintoista uutta.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  5. #5
    Jenkeissä näköjään vielä myydään Yamahan FJR:ää. Ei kuitenkaan tuoda EU-eurooppaan.
    FJR -17
  6. #6
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Jenkeissä näköjään vielä myydään Yamahan FJR:ää. Ei kuitenkaan tuoda EU-eurooppaan.
    Ei täyttäne uusinta Euro-5 päästöluokitusta.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  7. #7
    Usassahan on jokin laki, että jos pyörään ei tehdä mitään muutoksia, niin saa myyda julkaisuajan määräysten mukaisena vaikka kuinka kauan. Siellä on uutena myynnissä esim joitakin käytännössä 80-90-luvun dual sportteja kaasarikoneella ym.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  8.  
  9. #8
    Kawasakin -23 EV mallit loppuvuodesta taitaa olla aika mopoja mutta jos jo silloin tulee myös Hybridi EV (HEV) niin olen kiinnostunut vaikka tässäkin taitaa tehot jäädä 400/650cc tasolle. Todnäk HEV tulee kuitenkin vasta 24. Sen verran innostunut olen jostain syystä tästä vihreästä siirtymästä (viheraivopesu alkanut tuottaa tulosta) että odotan ainakin koeajoa varsin innolla, se meneekö sitten hankintaan on toinen asia. Mutta jos tuntuu hyvältä niin miksei

    Ainiin, Starkin Varg e-krossi olis kans siisti kokeilla kesällä (vaikka en krossia ajakaan, mitä nyt vähän olen istunut päällä kokeeksi) mutta eipä taida ehtiä kesäksi vaikka alunperin piti kun on taas viivästynyt. Enska malli siitä myös kiinnostaisi, samoin Riejun e-enska. Nämä siis ihan koeajomielessä. Varg, jos se on oikeesti luotettava ja pätevä peli niin pojalle voisin hommata, e mallin huoltovapaus kuulostaisi hyvältä.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024