Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Hei

onko kukaan koskaan jatkanut putkia tällaisilla kiristin laipoilla, noissa tuntuu olevan aika kova puristusvoima ja tuntuu jatkot pysyvän näillä. Toki olen varmistanut laippoihin myös pulttikiinnityksen mutta jos ei omista hitsauslaitteita eikä taitoja niin näillä olen saanut jatkot hyvin kiinni omaan custom VN 1500:seen. Eli mulla on 3 tuuman putket johon olen laittanut laipoilla 300mm ja 500mm jatkot. Varsinaisesti näitä kuulemma paljon käytetään autojen pakoputkistoissa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    <p>Suzuki Intruder</p>
    Transportterin pakariin jouduin tommosen laittamaan kun uuden välivaimentimen taaempi yhdysputki oli pari senttiä liian lyhyt, siinä hyppäs kerran paikaltaan varmaan siksi että takaputki oli hiukan vedossa kannakkeistaan, vaihdoin sinne pitemmän niin se pysy siihen asti kunnes auto lähti kiertoon. Tuommoisessa käytösä pitänee kyllä kunhan jatko on jotenkin muutenkin tuettu.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Eihän tuo juuri poikkea toiminnaltaan monessa vakioputkessakin olevasta kiristymekanismista lukuunottamatta sitä että tuo ei ole kiinteänä toisen putken päässä. Eli jos vaan sovitus istuu, en näe miksi ei toimisi ihan täysiään.
  4.  
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Transportterin pakariin jouduin tommosen laittamaan kun uuden välivaimentimen taaempi yhdysputki oli pari senttiä liian lyhyt, siinä hyppäs kerran paikaltaan varmaan siksi että takaputki oli hiukan vedossa kannakkeistaan, vaihdoin sinne pitemmän niin se pysy siihen asti kunnes auto lähti kiertoon. Tuommoisessa käytösä pitänee kyllä kunhan jatko on jotenkin muutenkin tuettu.
    Jep nimenomaan ylempi 300mm jatko on puristuksen lisäksi tuettu myös pienellä pultilla omaan kaulukseen ja kaulus varsinaiseen putkistoon.
    Alemman pitemmän 500mm tuen niin että laitan 30mm teräslevyllä kiinni noista kaulusten pulteista yhteen eli alempaan asennan vielä yhden kauluksen viereen ja sillä yhdistän ylemmän putken kauluksen pultteihin. Näin alempi putki on tuettu kahdella puristuskauluksella joten en usko että irtoaa matkan aikana. Sitten on samaan könttiä koko rakennelma. Itse suoraan runkoon ei varsinaisesti oikein löydy kiinnityspulttia paitsi itse varsinainen putkisto on toki rungossa kiinni
    Viimeksi muokannut: Venox69; 26.12.2022 klo 13:46.
    <p>Suzuki Intruder</p>