Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Minkä arvoinen kyseinen laite vois olla?...eli vuoden -89 malli...perus siisti ikäänsä nähden...
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    No juu...ihan hyvän hintasia tosin vissin ihan priimoja
    Jos kiikarissa on ko. ikäluoka750 sport ja priiman saa viidellä tonnilla, niin en maksaisi keskinkertaisesta kuin
    maks. 3000€

Kuitenkin tuon ikäisen laitteen kadonneet / huonokuntoiset kate- ja pisteosat voi olla jo haasteellisia löytää ja jos löytää, niin suattaapi olla hinnakkaita.

Mutta markkinat määrää hinnat, joten rätkä myyntiin ja sitten sen hintapyynnin oikeellisuuden näkee.
    Jos kiikarissa on ko. ikäluoka750 sport ja priiman saa viidellä tonnilla, niin en maksaisi keskinkertaisesta kuin
    maks. 3000€

Kuitenkin tuon ikäisen laitteen kadonneet / huonokuntoiset kate- ja pisteosat voi olla jo haasteellisia löytää ja jos löytää, niin suattaapi olla hinnakkaita.

Mutta markkinat määrää hinnat, joten rätkä myyntiin ja sitten sen hintapyynnin oikeellisuuden näkee.
    Joo...mulla toi periaatteesaa räpeltämätön...uus jakopää rullineen remmeineen...tupla penkki ja erillisellä peräkatteella oleva yksin istuttava...renkaat ja ketjut tarvii uusia...tankki vaatii remonttia(lommoja ym. muttei vuoda)...katteet ehjät...eli tosta ehkä vois olla pokkaa pyytää noin?....olisko 2500e järjellinen hintapyyntö jos ois myymässä...tää nyt ei ole myynti ilmoitus mut koitan täs nyt hakee jotain arvoa tolle kun tos kymmenen vuotta ollu enkä oo ajanu saati muista minkälaisen vaihtokaupan aikoinaan tein
    Sen verran hurjat speksit että jos minä olisin ostamassa niin tajoaisin max 1500€ no en ole ostamassa joten ehkäpä saat enemmän.

Edit: 10v ajamatta? Mun tarjous painuis tossa kohtaa alle tonniin.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA PUHELIMELLANI JOSSA NÄYTTÖ PASKANA.

GEN2
    ER5
    Slava Ukraini!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Sen verran hurjat speksit että jos minä olisin ostamassa niin tajoaisin max 1500€ no en ole ostamassa joten ehkäpä saat enemmän.

Edit: 10v ajamatta? Mun tarjous painuis tossa kohtaa alle tonniin.
    Juu eli siis käytännössä ajamatta...aina vähän ajettu ja talviaikaan käytetty vähintään kerran kuukaudessa...vähäisen ajamisen syy on se että tuonti pyörä enkä ole sitä rekisteröiny suomeen...rekisteröin sen kylläkin vielä tämän vuoden puolella....toi nyt on katteiltaan ehjä(ei puutu paloja tms.)sanoisinko et aika siisti...uudet rullat ja remmit oli jo pakko laittaa iänkin puolesta....,siloin kun tuotu maahan on venttiilit säädetty...ei kokemusta tästä merkistä mutta olettasin että ei vaadi sen suhteen toimenpiteitä...myös kasari säädettiin mutta purin ja pesin ultraäänellä eli säätää täytyy paremmin...
    Lainaa Unski M kirjoitti Katso viesti
    tankki vaatii remonttia(lommoja ym. muttei vuoda)
    Jos tankki korjataan hyvin, niin se on maalauksineen ja tarroineen vähintään tonnin paukku ulkopuolisella.

Toki jos itse tekee oikomiset, kittaukset ja hommaa tarrat, niin maalauksen ehkä saa viidellä sadalla eurolla.

Ameriikan henkilöllä on punainen tankki myytävänä reilu 600€ + rahti 200€ ja verot...
    https://www.ebay.com/itm/363409353760

Mutta jos tallissa ei olisi nosturilla yhtä Italialaista työn alla, niin olisin jo lähestynyt YV:llä...
    Jos tankki korjataan hyvin, niin se on maalauksineen ja tarroineen vähintään tonnin paukku ulkopuolisella.

Toki jos itse tekee oikomiset, kittaukset ja hommaa tarrat, niin maalauksen ehkä saa viidellä sadalla eurolla.

Ameriikan henkilöllä on punainen tankki myytävänä reilu 600€ + rahti 200€ ja verot...
    https://www.ebay.com/itm/363409353760

Mutta jos tallissa ei olisi nosturilla yhtä Italialaista työn alla, niin olisin jo lähestynyt YV:llä...
    Lähestyppä silti YV:llä
    Lainaa Unski M kirjoitti Katso viesti
    Lähestyppä silti YV:llä
    Koska inflaatio, hintojen raju nousu, sähkön / polttoaineen kallistuminen ja palkkojen jäätyminen tarkoittaa tavan tallaajalle n. 3000€ vähemmän vuodessa "käteen", niin en todellakaan lähesty YV:llä.
    Jos en ole keväällä velkakierteessä oleva ulosoton asiakas, niin katsotaan sitten uudestaan.

Ps. Miula on jo laivueessa yksi jakohihnallinen 2V Tuksu.
  11.  
    Koska inflaatio, hintojen raju nousu, sähkön / polttoaineen kallistuminen ja palkkojen jäätyminen tarkoittaa tavan tallaajalle n. 3000€ vähemmän vuodessa "käteen", niin en todellakaan lähesty YV:llä.
    Jos en ole keväällä velkakierteessä oleva ulosoton asiakas, niin katsotaan sitten uudestaan.

Ps. Miula on jo laivueessa yksi jakohihnallinen 2V Tuksu.

Juu näinhän se on mut lähinnä sen takia YV et sulla ilmeisesti näistä kokemusta enemmän kun mulla...eli mielenkiinnosta näihin vehkeisiin liittyen...