Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Kyseessä tämä kasarimallin xj600 vm.89
    Pyörä seissyt 10vuotta. Pyörä täysin toimivana jätetty aikanaan seisontaan.
    Suoritin nesteiden vaihdot ym. Kävin läpi liittimet uudet renkaat jarrut huolsin öljysin vaijerit ym.

    Uusin sytytystulpat.

    Sitten: Purin kaasuttimet. Vanha bensa muuttunut lakaksi kaasuttimissa ja esim. luistit liimaantuneet jumiin. Annoin liota wurthin pinellinessä/kuumassa vedessä 1vrk ja putsasin paikat/suuttimet/tyhjäkäynnin seosruuvit paineilmalla sekä joka kanavan. Kaasarin kalvot ovat ok ja testasin tämän viellä kaasuttimen kannet paikoillaan ja nostelemalla sormella alipaineluisteja että palautuvat/nousevat hallitusti. Ainoat mitä kaasareihin uusin oli neulaventtiilit sekä niiden uimurit ja O-renkaat. Uusittu on myös tankin/bensahanan alipaineletkut.

    Bensatankin alipainehana toimii kun letkusta imee avautuu itse haha ja PRI asento toimii myös.

    Nyt pyörä käynnistyy ja käy tyhjäkäyntiä 1000rpm ihan ok mutta ei käy niin kuin rivinelkun pitäisi käydä.
    Alussa kuullostaa lähinnä boxerilta mutta lämmetessään käynti paranee mutta kakistelee kaasua käänettäessä 3000-7000rpm eli tyhjäkäyntipiirin yläpuolella. Aivan kuin kävisi hieman vajailla pytyillä/ei saisi oikeen bensaa ja täristää. Kyllä sillä ajaa voi mutta kone ei käyttäydy kuten puhdas rivinelkun pitäisi. Suihkuttelin brake cleaneria imukurkkuihin käynti ei muutu mihinkään.

    Mikä voisi mätätä?

    Tuli mieleen että näissä Mikunin bs32 kaasuttimissa on pääsuuttimen suutinputki, jossa on paljon pirun pieniä reikiä siinä putkirungossa, en irroittanut näitä lainkaan eli nämä ovat putsaamatta viellä. Kannattaisiko ottaa kaasarit vielä irti ja naputella tampilla nämä irti putsausta varten?
    Eli tällainen osa kyseessä: https://www.frankmxparts.com/266-Ser...-34-carburetor

    Vai olisiko joku uusista tulpista vaurioitunut kun pyörää starttailtiin ekaa kertaa käyntiin? Rikas seos tappanut tms.

    Yksi epäillys kohdistuu myös näihin tarvikeosiin eli neulaventtiilit ja niiden rungot, olisiko bensanpinnan korkeus muuttunut näiden myötä? Olin kyllä katsovinan että neulaventtiilit ovat saman pituiset kuin alkuperäiset.

    Bensatankin tyhjensin sen mitä hanasta valuttamalla saa pois ja lisäsin 5litraa 98oktaanista.
    Viimeksi muokannut: piggeX8; 18.11.2022 klo 11:50.
  2. #2
    Pelkkä vaihde vapaalla saatu kierrosnopeus ei riitä kertomaan ollaanko tk-piirin toimita-alueen ulkopuolella. Teepä siis seuraava viritelmä:

    - teippaa kaasukahvan viereen teippi ja tee kaasukahvaan merkintä
    - käytä kone lämpimäksi
    - lähde tyhjäkäynniltä kääntämään kaasukahvaa kunnes moottorin kierrosnopeus alkaa nousta (vaijerin löysä pois)
    - merkkaa tuo kohta teippiin nollakohdaksi
    - sammuta kone ja käännä kaasu täysin auki - merkkaa teippiin tuo kohta
    - jaa täyskaasun ja aiemmin merkatun nollakohdan väli puoliksi, ja sen jälkeen ensimmäinen puolikas puoliksi ja vielä ensimmäinen neljäsosa puoliksi

    Nyt voit uudelleen kokeilla millä kaasun asennolla vika ilmenee. Siitä sitten selviää missä kaasaripiirissä vika lymyilee.
  3. #3
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos luistin kalvot on oikein ja kaasarien kannetu tiiviisti, niin....

    Mä kävisin ostamassa jostain marketista muutamalla kympillä halvan ultraäänipesurin mikä on tarkoitettu kolikoille, silmälaseille ja muille semmoisille. Kaikki pikkuosat kaasari kerrallaan sinne ja pari tippaa fairia pesuvedeksi. Sitten kun sameaa pilveä ei enää lähde on alustavasti hyvä. Sen jälkeen jos suuttimista näkyy valo läpi pyöreänä pisteenä, on homma valmis, muuten jatketaan, ja voi jatkaa muutenkin, ruikkaamalla carb-cleaneria suuttimien läpi ja paineilmaa perään. Sitten vielä huomiona että keski-kaasareissa voi olla erilaiset suuttimet kuin reunakaasareissa. Neulaputki/pääsuutin kannattanee kyllä kanssa käydä läpi jos haluaa vatrmistaa tehot kiihdyttäessä ja isolla kaasulla ajaessa. Noi vaihdetut neulaventtiilit on luultavimmin ihan ok.

    Mittaillin bensapinnat itsekin tossa kesällä suzukista, en tiedä onko ne noin persiillään vai teinkö jotain väärin, ihan hyvin se käy kumminkin.

    IMG_1675.jpg
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #4
    Kaasarit jälleen pöydällä. Neulaputket otin nyt irti ja jonkinverran siellä oli vihreää mössöä ja likaa muttei mitään dramaattista. Pääsuuttimet kaikki kokoa 105. Huomenna käyn nämä putket ja suuttimet uä-pesemässä mitä irti saa. Kaasuttimien runkojen kaikki kanavat ovat auki kun paineilmalla ruutaa,en ala näitä purkamaan erikseen turhaan. Alipainekalvot ok. Tyhjäkäyntipiirin seosruuveihin laitoin uudet O-renkaat kun oli ylimääräiset jääneet joskus jemmaan. Samalla kun kaasarit ovat irti mittasin koneen puristuspaineet oikealta lähtien 10 9 9 9 Kaasuttimien kumikurkuissa on pinnassa pieniä murtumia mutta näyttää ettei ole vaikutusta käyntiin näillä. Läppäakselissahan on jotkut o-renkaat mutten jaksa uskoa että näillä olisi vaikutusta käyntiin.
  5. #5
    Nyt kun kävin vielä tarkemmin katsomassa noita pääsuttimien kokoja, näyttää siltä että siellä on kahta eri kokoa eli 2kol tuota 105 ja sit noista kahdesta muusta en saa selvää merkinnöistä. Joku nro.5 niissä ainakin on mutta ettei olisi 102.5 Eli nämä olivat menneet sekaisin viimeksi kasattaessa kaasareita. Voisiko tämä aiheuttaa tuollaista käyntihäiriötä? Oletan nyt että 105 kokoiset laitetaan 2-3 sylintereiden kaasuttimiin ja nuo pienemmät 1&4 ?
    Viimeksi muokannut: piggeX8; 18.11.2022 klo 19:06.
  6. #6
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Netistä varmaan löytyy servicemanuaali, yamahan tai haynesin tms. siellä on suuttimien koot. Mä en kyllä usko että noila pääsuuttimilla on muuta merkitystä kuin että isomman suuttimen sylinterit kävis kuumempina jolloin rikkaampi seos vähän auttais alentamaan lämpötiolaa tai sitten toisin päin että kun käy kuumana niin pärjää pienemmällä bensalla.... Pääsuutinhan nyt lähinnä täyskaasulla on merkityksellinen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #7
    No niin, nyt rupes neloskone laulamaan kuten pitää. Käy sit niin pirun hienosti nyt ja kiertää laulaa.

    Kävin hakeen Motonetistä sen pikku uä-pesurin. Sillä kaikki suuttimet ja suutinputket puhtaaksi. Lisäksi uusin nämä tyhjäkäyntipiirin säätöruuvien o-renkaat kun oli yks satsi jemmassa.

    Luulenpa että nuo pääsuuttimien likaiset suutinputket olivat kuitenkin syypää tähän.

    Kaasarien synkat olivat ok kun katoin ne valoa vasten imupuolelta. Näkyy valo puolikuuna läpän alaosassa.

    Koeajo pakkasessa ja öljyt alas koneesta,tuoretta tavaraa tilalle.

    Niin ja ne pääsuttimet nyt 2-3 sylkyissä 105 ja 1&4 102.5

    Kiitos vastanneille neuvoista ja hyvää joulun aikaa! 👍
  8. #8
    Juu ilmajäähdytteisissä joskus on keskipytyissä isommat suuttimet. Luontaisesti käyvät kuumempana niin rikkaampi seos vähän jäähdyttää
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #9
    Jos vielä vittuilee, nii katso silmällä se hanan kalvo. Voi pienenpieni reikä aiheuttaa, et välil toimii välil ei.
  10. #10
    Hei taas, ja niin siinä kävi ettei pyörä toimi vielläkään. Edelleen samaa vaivaa. Lähtee hyvin käymään Käy hyvin tyhjäkäyntiä ja yli 6000rpm mutta siinä välillä käynti muistuttaa V4 moottoria ei vaan hyrrää kuten nelosmoottorin pitäisi. Kyllä sillä ajaa voi mutta vituttaa. Osakaasulla ei toimi.Kaasarit nyt putsattu kolmannen kerran ja katsottu että kanavat on auki. Paineilmaa rautalankaa carb cleaneria. Sain jopa tyhjäkäynnillä synkattua paketin.

    Mikuni BS32:

    -kaasarin läppäpuolella olevat tyhjäkäyntipiirin etummainen reikä sekä läpän kohdalla kolme reikää auki(osakaasureikää) Tämä testattu paineilmalla ja nesteellä.
    -ryypyn kanavat auki
    -kalvot ehjät ja alipaineluistit palautuvat kutakuinkin yhtäaikaa sormella nostettaessa
    -kaikki suuttimet irroitettu ja uä-pesty kahteen kertaan. Myös putsaripuolen main air jet.
    -uudet kohon uimurit/neulaventtiilit
    -kohot kelluvat eivät vuoda
    -uudet tk-piirin pienet O-renkaat
    -tk-piirit säädetty 2.5 kierrosta auki
    -kohojen korkeus säädetty kuivana 21.5mm tönärillä mitattuna ilman kammion tiivistettä
    -kaikki tulpat uusittu kahteen kertaan
    -tulpan hatut mitattu ok
    -brake cleanreia suihkuteltu koneen käydessä ei vaikutusta käyntiin
    -bensaa saa kokeiltu hana pri res On asennossa ei vaikutusta
    -synkattu


    Mitä viellä en ole tehnyt:
    -purkanut kaasarit irti yksitellen toisistaan ja uä-pesu rungoille + uudet bensalinjan o-renkaat
    -ilmanputsaria en ole vaihtanut
    -kumikurkut/tiivisteet alkuperäiset. 1 ja 4 kumikurkuissa pintahalkeamia mutta ovat vain pinnassa eikä esim. brake cleaner vaikuta käyntiin
    -Imu/pakonokan jaon tarkistus
    -kokeilla varmasti toimivalla kaasaripaketilla

    Olisiko viellä tarjota kenelläkään ideoita?
    Tuskin puolat tai cdi boksissa vikaa on.
  11. #11
    Lainaa piggeX8 kirjoitti Katso viesti
    Hei taas, ja niin siinä kävi ettei pyörä toimi vielläkään. Edelleen samaa vaivaa. Lähtee hyvin käymään Käy hyvin tyhjäkäyntiä ja yli 6000rpm mutta siinä välillä käynti muistuttaa V4 moottoria ei vaan hyrrää kuten nelosmoottorin pitäisi. Kyllä sillä ajaa voi mutta vituttaa. Osakaasulla ei toimi.Kaasarit nyt putsattu kolmannen kerran ja katsottu että kanavat on auki. Paineilmaa rautalankaa carb cleaneria. Sain jopa tyhjäkäynnillä synkattua paketin.

    Mikuni BS32:

    -kaasarin läppäpuolella olevat tyhjäkäyntipiirin etummainen reikä sekä läpän kohdalla kolme reikää auki(osakaasureikää) Tämä testattu paineilmalla ja nesteellä.
    -ryypyn kanavat auki
    -kalvot ehjät ja alipaineluistit palautuvat kutakuinkin yhtäaikaa sormella nostettaessa
    -kaikki suuttimet irroitettu ja uä-pesty kahteen kertaan. Myös putsaripuolen main air jet.
    -uudet kohon uimurit/neulaventtiilit
    -kohot kelluvat eivät vuoda
    -uudet tk-piirin pienet O-renkaat
    -tk-piirit säädetty 2.5 kierrosta auki
    -kohojen korkeus säädetty kuivana 21.5mm tönärillä mitattuna ilman kammion tiivistettä
    -kaikki tulpat uusittu kahteen kertaan
    -tulpan hatut mitattu ok
    -brake cleanreia suihkuteltu koneen käydessä ei vaikutusta käyntiin
    -bensaa saa kokeiltu hana pri res On asennossa ei vaikutusta
    -synkattu


    Mitä viellä en ole tehnyt:
    -purkanut kaasarit irti yksitellen toisistaan ja uä-pesu rungoille + uudet bensalinjan o-renkaat
    -ilmanputsaria en ole vaihtanut
    -kumikurkut/tiivisteet alkuperäiset. 1 ja 4 kumikurkuissa pintahalkeamia mutta ovat vain pinnassa eikä esim. brake cleaner vaikuta käyntiin
    -Imu/pakonokan jaon tarkistus
    -kokeilla varmasti toimivalla kaasaripaketilla

    Olisiko viellä tarjota kenelläkään ideoita?
    Tuskin puolat tai cdi boksissa vikaa on.
    Irtoaako tankista skeidaa joka tukkii kaasarit 樂
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  12. #12
    Lainaa Jalase kirjoitti Katso viesti
    Irtoaako tankista skeidaa joka tukkii kaasarit 樂
    Puhdas on ja ei ole ruostetta.
  13. #13
    Lainaa piggeX8 kirjoitti Katso viesti
    Puhdas on ja ei ole ruostetta.
    Seuraavaksi ehdottaisin puristuspainemittausta ja ohivuototestiä. Jumittava männänrengas tai pikkaisen kantava venttili voisi oireilla noin. Joskus kauan sitten Skeida 120LS teki juuri noin kun yhdestä pakoventtilistä puuttui palanen.
  14. #14
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Seuraavaksi ehdottaisin puristuspainemittausta ja ohivuototestiä. Jumittava männänrengas tai pikkaisen kantava venttili voisi oireilla noin. Joskus kauan sitten Skeida 120LS teki juuri noin kun yhdestä pakoventtilistä puuttui palanen.
    Mittasin puristuspaineet talvella sylintereistä 10 9 9 ja viimeinen vähän vajaa 9. Pyörä myös käynnistyy hyvin. Jos pieni pala puuttuisi venttiilistä olisi paineet tasan nolla.
  15. #15
    Voikohan kiinasta tilattu korvaava jännitteensäädin aiheuttaa moista? Vanhasta säätimestä oli yksi diodi palanut.
  16. #16
    joo kannattaa katsoa ne puristukset, voi vena kantaa.

    tulpatkin jotain voi aiheuttaa.

    yleensä boxerikäynti yms on vajailla pytyillä käymistä.

    yamahassa melko yleistä myös nestekoneissa, että reuna ja keskipytyissä on vähän eri suuttimet kooltaan.

    vaihdoin kyllä joskus kaikki samoihinkin enkä huomannut mitään eroa.

    jos se joka pyörän on jättänyt seisomaan on joku toinen henkilö niin tarinaa täydestä toimivuudesta voi myös epäillä. onko pakoputki/äänenvaimennin normaali ja onko ilmansuodatin vakio?

    ne polttoainepinnat voi testata läpinäkyvällä putkella jonka laittaa pohjatyhjennykseen ja taivuttaa sen ylöspäin ja avaa sen tyhjennysruuvin. letkussa pinta nousee samalle tasalla kuin se on kaasarin sisällä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  17. #17
    Kurkkaa vielä ilmanputsariakin, jos et ole sitä vielä tehnyt. Oireet ei ole kyllä putsarille tyypilliset, mutta jos suoraa vikaa ei ole löytynyt niin sitten on vaan eliminoitava ravintoketjua yksi kerrallaan. Jos putsari ei ole silminnähden likainen tai märkä niin tuskin se sitten vaikuttaa.

    Onko havaintoa siitä että onko laite toiminut normaalisti ennen seisokkia?

    Neulojen asennon voisi tarkistaa, nostaa laittamalla prikka alimpaan loveen jos osakaasulla jäisi laihalle, vai röpöttääkö se liian rikkaan seoksen takia? Mulla ei ole kyllä kaasarinelareista kokemusta että kuinka paljon neula vaikuttaa, mutta sehän osallistuu seoksen muodostukseen tyhjäkäynnin ja täyskaasun välillä.

    Jännitteensäädin tuskin vaikuttaa muuhun kuin akun varaukseen. Kaasarikone ei tarvi sähköä kuin kipinän tekoon (no on joissain bensapumppu).
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  18. #18
    Itse taistelin aikoinaan Yamahan XZ500:n käyntiongelmien kanssa. Tuli vaihdettua puolat, CDI, jännitteensäädin, kasattua kaasarit täysin uusiksi jne. Lopulta vika löytyi pick up coilista, sen kun vaihtoi niin alkoi laulaa. En sano, että nuo sinun ongelmat siitä johtuisivat mutta tuolloin tuohon ko. vehkeeseen juurikin kierroksilla tuli eniten ongelmia.
  19. #19
    Päivitystä. Nyt löytyi hämminkiä eli kolmosen tulpanhattu on täysin mykkä. Muut näyttävät sen n.10-12kohm. Vastus sisällä ihan kaput.

    Kuvassa purettu hattu:
    https://aijaa.com/l3JKUG

    Pistetään kaikki hatut uusiksi. Käsittääkseni voin korvata hatut 5kohm vastaavilla koska nykytulpista löytyy 5kohm vastusarvo itsessään
    Viimeksi muokannut: piggeX8; 20.04.2023 klo 13:28. Syy: Info
  20. #20
    Ja ajamassa käyty ei ollut apua tulpanhatuista. Sama tuttu bokseri laulaa. Ajoin 30km lenkin ja irroitin tulpat, mielestäni aika vaaleilta näyttävät:

    https://aijaa.com/I6lPAp

    Mahtaako käydä kauttaaltaan liian laihalla koko vehje.

    Joku kyselikin onko pyörä toiminut aikaisemmin ennen säilöön laittoa, on se kuulemma toiminut muttä tämän kaverin sanomisiin suhtautuisin varauksella, hän kun ei myöskään mitään moottoreista ymmärrä ja ajoi sillä aikanaan itsekkin todella vähän. Mittarissa on siis vain 20tkm.

    Syyttävä sormi osoittaa edelleen noihin kaasuttimiin, koska tulpat ovat noin tasaisen väriset eikä katkoksia ole näköjään sytkässäkään. Satasella saisi tietty uudet kumikurkut/tiivisteet jos ne eliminoisi pois seuraavaksi tosin en kyllä saa käyntiä muuttumaan ruikkimalla kone käynnissä kurkkujen väliin jarrucleaneria. Ja vähän epäillyttää onko jompikumpi pako/imunokka mennyt hampaan verran pieleen koska venttiilikansi ainakin on joskus käytetty irti ilmeisesti venttiilien säätöjen yhteydessä, oireet viittaisivat myös vahvasti tähän. Usko meinaa tässä loppua jo kesken
    Viimeksi muokannut: piggeX8; 21.04.2023 klo 09:52.
  21. #21
    Menikö nämä osat takaisin oikeisiin kaasareihin? Siinä yhdessähän on niitä reikiä siinä sivussa (mutta kun en nyt muista kirveelläkään just sen osan nimeä) niin jos se on väärässä kaasarissa, niin oireet voivat olla juuri tällaisia. Se on jompi kumpi niistä keskimmäisistä kaasareista missä sen kuuluisi olla. Ylimmäisen kuvan osa siis.

    Screenshot 2023-04-21 at 12.48.53 - Edited (1).jpg
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: speedheadshot; 21.04.2023 klo 15:22.
  22. #22
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Menikö nämä osat takaisin oikeisiin kaasareihin? Siinä yhdessähän on niitä reikiä siinä sivussa (mutta kun en nyt muista kirveelläkään just sen osan nimeä) niin jos se on väärässä kaasarissa, niin oireet voivat olla juuri tällaisia. Se on jompi kumpi niistä keskimmäisistä kaasareista missä sen kuuluisi olla. Ylimmäisen kuvan osa siis.

    Screenshot 2023-04-21 at 12.48.53 - Edited (1).jpg
    Neulaventtiilit? Varaosakuvaston mukaan samanlainen/samalla numerolla jokainen. Ettei ole sulla ollut yhdessä kaasarissa tarvike?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  23. #23
    Tässä ihan vasta yksi ukko meinasi menettää järkensä, kun yritti saada 2-tahti moottoria käymään
    Loppupelissä viaksi paljastui: tulpanjohtojen päät olivat hapettuneet, jolloin kipinä ei pytyssä enään tullutkaan

    Ja tätä vikaa ei kukaan edes tajunnut ehdottaa
    Oulu
  24. #24
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Neulaventtiilit? Varaosakuvaston mukaan samanlainen/samalla numerolla jokainen. Ettei ole sulla ollut yhdessä kaasarissa tarvike?
    Niin onko Yamahassa sitten erilailla, kuin Suzukissa sitä en tiedä, mutta Suzukissa ainakin yksi neulaventtiili eroaa muista siten, että siinä on niitä reikiä.
  25. #25
    Eli tämä osa ja tuossa on tuo reikä, jota ei ole kolmessa muussa venttiilissä, niin jos tämä on väärässä kaasarissa, niin käy juuri kuten ketjun aloittaja on kuvaillut.

    Screenshot 2023-04-21 at 19.17.58 - Edited.jpg
  26. #26
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Menikö nämä osat takaisin oikeisiin kaasareihin? Siinä yhdessähän on niitä reikiä siinä sivussa (mutta kun en nyt muista kirveelläkään just sen osan nimeä) niin jos se on väärässä kaasarissa, niin oireet voivat olla juuri tällaisia. Se on jompi kumpi niistä keskimmäisistä kaasareista missä sen kuuluisi olla. Ylimmäisen kuvan osa siis.

    Screenshot 2023-04-21 at 12.48.53 - Edited (1).jpg
    Nyt en ymmärrä. Tarkoitatko tyhjäkäyntisuuttimia? Nuo uimurit o-renkaineen ja neulaventtiilit ovat uudet mallia tarvike.
  27. #27
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Eli tämä osa ja tuossa on tuo reikä, jota ei ole kolmessa muussa venttiilissä, niin jos tämä on väärässä kaasarissa, niin käy juuri kuten ketjun aloittaja on kuvaillut.

    Screenshot 2023-04-21 at 19.17.58 - Edited.jpg
    Ahas ok. Ei ole yamahassa tuollaista uimuria kaasareissa. Kaikki ovat ns. umpinaisia. Enpä oo tuollaista ikinä nähnytkään ennen
  28. #28
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Niin onko Yamahassa sitten erilailla, kuin Suzukissa sitä en tiedä, mutta Suzukissa ainakin yksi neulaventtiili eroaa muista siten, että siinä on niitä reikiä.
    Olen napsassut hattujen vaihdon yhteydessä johtojen päistä 1cm pois.
  29. #29
    Lainaa piggeX8 kirjoitti Katso viesti
    Ahas ok. Ei ole yamahassa tuollaista uimuria kaasareissa. Kaikki ovat ns. umpinaisia. Enpä oo tuollaista ikinä nähnytkään ennen
    En ole minäkään, vaikka noita Suzukien kaasareitakin aukonut aika monta.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  30.  
  31. #30
    No eipä sitten ainakaan se voi olla vialla
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen