Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Moro,

    Sattuuko jollakin olemaan pikkugessun huolto-ohjelmaa paperilla? Mittarissa on nyt 36 tkm ja edellinen merkkihuolto tehty 20 tkm:ssä. Omassa tallissa vaihdettu nyt kaikki nesteet ja akuutit kuluvat osa uusiin, mutta lähinnä kiinnostaisi, mitä ohjelmassa on keulan sekä venttilien väljyksien osalta? Ja mahdollisesti ketjusta jotakin?

    -Vma
  2. #2
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  3. #3
    No tuskinpa venttiilinvälyksistä tarvii olla huolissaan noilla kilometreillä. Varmastikin vaihdat ne moottoriöljyt ajallaan.
    Jakoketjusta ei kyllä varmasti tarvi myöskään olla huolissaan jos huollat noin hyvin. Ilmansuodatin kannattaa vaihtaa aina yhteen kauteen.
    Omassa 8Gessussa on jo yli 100tkm. Pari vuotta sitten katoin venttiilivälykset, kaikki OK.
    Kerroit vaihtaneesi kaikki nesteet. Hienoa.
    Keulasta sen verran, päivitä se parempaan. Itse tein sen Andreanin palikoilla.
    Ja perä. Eli tottakai ketjun kunto aina hyvä. Ja pyöränlaakerit.
    Laitoin omaan 8Gessuun Wilbersin säädettävän takaiskarin. Koko pyörä muuttui aivan toiseksi, paljon paremmaksi. Onko järkeä panostaa vanhaan pyörään, on kuljettajan päätettävissä. Oma PikkuGessu kuitenkin muuttui aivan täysin tuolla alustapäivityksellä.
  4.  
  5. #4
    Venttiilien välysten tarkistaminen on huolto-ohjelmassa 20 tkm välein.

    Keula on tullut huollettua itse. Aika löysä alkuperäinen on, mutta on riittänyt minun rauhalliseen ajoon.

    Takaiskarin huollatin Koitto Motoservicessä. Siinä ei ole venttiiliä, jonka kautta saa huollon jälkeen paineistettua, mutta Helenius lisäsi iskariin venttiilin tuota varten. Eli vakiopampun huolto onnistuu, vaikka monessa lähteessä on ollut tieto ettei ole huollettava.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi