Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Ainakin mulla on jotain kokonaisvaltaista meditaatiota tossa mopolla ajossa. Ei oikeastaan ole väliä minne on menossa (kunhan vaan vähintään tunnin matkan päähän), ja mitä pitempi matka on tiedossa, sitä levollisemmaksi käy mieli. Siinä vaan aistii eri tavalla ympäristön, ja on totaalisesti läsnä, kotilossa on vaan matkustaja vaikka ratin takana istuiskin.
    Ei ole vissiin luurit päässä...
  2. #32
    Hei täältä Kotkasta.Mukavaa nähdä että "vanhoja partoja" täällä vielä kirjoittelee.
    Onhan tuo moottoripyöräily ollut mukana jo 48 vuotta,ja vähän enemmänkin,ei ollut vielä ennen 16 v korttia.
    Toki elämässä on ollut muitakin harrastuksia kuten tuo purjehdus vielä kauemmin.
    Mutta,kun ajattelen itseäni,olen se motoristi ensiksi.
    Olen ollut onnekas,moottoripyöräily ei ole rikkonut suhteita eikä ole ollut mistään pois.
    Vielä mennään niin kauan kuin ottavat kortin pois.
    pertti hernejärvi
  3. #33
    Lainaa ERIKOISTERÄSMIES kirjoitti Katso viesti

    Nykyisin pyöriä on parikin tallissa mutta taisi viime kesänä tulla alle 2 tkm mittariin. Ja ainoastaan hyvällä kelillä lähinnä nurkkapyörityksenä. Ei auttanut asiaan edes pyörätyypin vaihto.

    En kuitenkaan laitteista aio luopua, kyllähän tuo kipinä voi vielä syttyä. Nyt vaan muut harrastukset vie ajan ja mielenkiinnon. Jokainen tavallaan ja ajallaan...
    vähän samat tunnelmat. kesällä aina xxmeeting äksällä ja gessulla joku reissu töihin jne. ei pitempiä matkoja. joku inflaatio tullut. ja martta ei juuri mukana enää kyydissä ole, niin ei yksin jaksa lähteä pitemmille reissuille.

    viime talvella kelkan mittariin tuli yli 3tkm, pyöriin reilusti alle 2tkm kesässä...

    mutta jos tässä joku kesä vielä jonkinlaisen euroopan turneen pääsisi vetämään..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4.  
  5. #34
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Ainakin mulla on jotain kokonaisvaltaista meditaatiota tossa mopolla ajossa. Ei oikeastaan ole väliä minne on menossa (kunhan vaan vähintään tunnin matkan päähän), ja mitä pitempi matka on tiedossa, sitä levollisemmaksi käy mieli. Siinä vaan aistii eri tavalla ympäristön, ja on totaalisesti läsnä, kotilossa on vaan matkustaja vaikka ratin takana istuiskin.
    Kyllä näin on.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12