Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Hei, varmasti on aiheesta puhuttu mutta koitin etsiä keskustelua aiheesta mutta en löytänyt.


    Joo tosiaanki olisi tarkotus tuoda tsekeistä suomeen ajamalla pyörä kun ollaan porukalla lähdössä roadtripille lomille. Onko totta et on vähän samankaltainen maa kuin italia että voi tulla helposti kusetetuksi.

    Tarvitseeko tsekkien 2-osan tuoda konttorille vai riittääkö että tekee paperit traficomin luovarilla? muuta tärkeetä huomioitavaa?

    Samalla katselen puolasta pyöriä jos sieltä natsais joku. Kokemuksia puolan reissuista voi myös avautua

    Onko kellään kokemusta kyseisestä tai kyseisistä maista tuonnin suhteen. Traficomilla tuntuu olevan selkeet ohjeet miten rekkarointi onnistuu suomen puolella, enemmän askaruttaa se tuominen koska tämä olis mun eka kerta ikinä.
  2. #2
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Valitettavasti ei oo Tsekeistä kokemusta.
    Italiasta olen yhden tuonut ajamalla ja Saksasta aikanaan parikin. Italiassa järkyttänä byrokratia ja Sakassakin melkoinen. Italialaisesta byrokratiasta ei olisi selvinnyt ilman paikallista mp-kauppiasta.

    Jos meinaat ajamalla tuoda, niin mistä saat siirtokilvet? Saako ne siis Tsekeistä?

    Pyörän historia kannattaa tarkistaa normaaliakin tarkemmin jos itä-euroopasta pyörää tuo. Lähinnä, että ei ole mällätty tai varastettu mopo.
    GAAAAAZ!!!!
  3. #3
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti ei oo Tsekeistä kokemusta.
    Italiasta olen yhden tuonut ajamalla ja Saksasta aikanaan parikin. Italiassa järkyttänä byrokratia ja Sakassakin melkoinen. Italialaisesta byrokratiasta ei olisi selvinnyt ilman paikallista mp-kauppiasta.

    Jos meinaat ajamalla tuoda, niin mistä saat siirtokilvet? Saako ne siis Tsekeistä?

    Pyörän historia kannattaa tarkistaa normaaliakin tarkemmin jos itä-euroopasta pyörää tuo. Lähinnä, että ei ole mällätty tai varastettu mopo.
    Milloin tämä italiantuonti tapahtui ja miten siinä hoidettiin edellisen omistajan rekisteröinnistä poisto ja rekisteröinti uuden omistajan nimiin. Jos siis on tapahtunut muutaman vuoden sisällä.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  4. #4
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Milloin tämä italiantuonti tapahtui ja miten siinä hoidettiin edellisen omistajan rekisteröinnistä poisto ja rekisteröinti uuden omistajan nimiin. Jos siis on tapahtunut muutaman vuoden sisällä.
    Taisi olla 2014. Luigi hoiti minun puolesta paperihommat, mä vaan kuljin mukana.. Pari päivää siihen meni.
    GAAAAAZ!!!!
  5.  
  6. #5
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Taisi olla 2014. Luigi hoiti minun puolesta paperihommat, mä vaan kuljin mukana.. Pari päivää siihen meni.
    2014 saatto olla vielä vanhan lain aikaan, en tiedä/muista millon laki muuttui. Mutta saitko se pyörän omiin nimiin ja italian kilpiin.

    Mä oon ostanu 2 kertaa pyörän italiasta vuonna 2007 ja sitten tais olla 2017 ja kumpanakaan vuonna en olisi saanut pyörää omiin nimiin italian rekisteriin koska se olisi vaatinut italialaisen asuinpaikan.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>