Tulokset 1:st 5:een 5:sta
    Hei, varmasti on aiheesta puhuttu mutta koitin etsi keskustelua aiheesta mutta en lytnyt.

Joo tosiaanki olisi tarkotus tuoda tsekeist suomeen ajamalla pyr kun ollaan porukalla lhdss roadtripille lomille. Onko totta et on vhn samankaltainen maa kuin italia ett voi tulla helposti kusetetuksi.

Tarvitseeko tsekkien 2-osan tuoda konttorille vai riittk ett tekee paperit traficomin luovarilla? muuta trkeet huomioitavaa?

Samalla katselen puolasta pyri jos sielt natsais joku. Kokemuksia puolan reissuista voi mys avautua

Onko kelln kokemusta kyseisest tai kyseisist maista tuonnin suhteen. Traficomilla tuntuu olevan selkeet ohjeet miten rekkarointi onnistuu suomen puolella, enemmn askaruttaa se tuominen koska tm olis mun eka kerta ikin.
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jsen
    Valitettavasti ei oo Tsekeist kokemusta.
    Italiasta olen yhden tuonut ajamalla ja Saksasta aikanaan parikin. Italiassa jrkyttn byrokratia ja Sakassakin melkoinen. Italialaisesta byrokratiasta ei olisi selvinnyt ilman paikallista mp-kauppiasta.

Jos meinaat ajamalla tuoda, niin mist saat siirtokilvet? Saako ne siis Tsekeist?

Pyrn historia kannattaa tarkistaa normaaliakin tarkemmin jos it-euroopasta pyr tuo. Lhinn, ett ei ole mlltty tai varastettu mopo.
    GAAAAAZ!!!!
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti ei oo Tsekeist kokemusta.
    Italiasta olen yhden tuonut ajamalla ja Saksasta aikanaan parikin. Italiassa jrkyttn byrokratia ja Sakassakin melkoinen. Italialaisesta byrokratiasta ei olisi selvinnyt ilman paikallista mp-kauppiasta.

Jos meinaat ajamalla tuoda, niin mist saat siirtokilvet? Saako ne siis Tsekeist?

Pyrn historia kannattaa tarkistaa normaaliakin tarkemmin jos it-euroopasta pyr tuo. Lhinn, ett ei ole mlltty tai varastettu mopo.
    Milloin tm italiantuonti tapahtui ja miten siin hoidettiin edellisen omistajan rekisterinnist poisto ja rekisterinti uuden omistajan nimiin. Jos siis on tapahtunut muutaman vuoden sisll.
    <p>tnn min - huomenna min- ja ents ylihuomenna, no min. www.roadracing.eu </p>
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Elmntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Milloin tm italiantuonti tapahtui ja miten siin hoidettiin edellisen omistajan rekisterinnist poisto ja rekisterinti uuden omistajan nimiin. Jos siis on tapahtunut muutaman vuoden sisll.
    Taisi olla 2014. Luigi hoiti minun puolesta paperihommat, m vaan kuljin mukana.. Pari piv siihen meni.
    GAAAAAZ!!!!
  5.  
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Taisi olla 2014. Luigi hoiti minun puolesta paperihommat, m vaan kuljin mukana.. Pari piv siihen meni.
    2014 saatto olla viel vanhan lain aikaan, en tied/muista millon laki muuttui. Mutta saitko se pyrn omiin nimiin ja italian kilpiin.

M oon ostanu 2 kertaa pyrn italiasta vuonna 2007 ja sitten tais olla 2017 ja kumpanakaan vuonna en olisi saanut pyr omiin nimiin italian rekisteriin koska se olisi vaatinut italialaisen asuinpaikan.
    <p>tnn min - huomenna min- ja ents ylihuomenna, no min. www.roadracing.eu </p>