Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tänään, 21.7, klo.11.15, Pukkilan kirkon kohdalla tuli kaksi pyörää vastaan, veturilta selvä etusormitervehdys.
  2. #2
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Tänään, 21.7, klo.11.15, Pukkilan kirkon kohdalla tuli kaksi pyörää vastaan, veturilta selvä etusormitervehdys.
    Terve vaan, taisin olla minä ja mun keski-Suomen vieras matkalla Porvooseen
    Yamaha FZ8-N
  3. #3
    Bongattu siivet Helsingissä.

    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  4. #4
    Kukas paineli tänään iltapäivällä Lavialta Suodenniemelle päin rokki pauhaten?
    Ite olin siitä Velhonputouksen levikkeeltä lähdössä ja kuuntelin että mikä oikeen tulee kun noin musa kuuluu, aika vauhtia pistit menemään mutta ihan kun orggi moron olisin nähny.
  5. #5
    Eilen bongattu orggimoro 132-tiellä Klaukkalan pohjoispuolella. Tulit vastaan kyykyllä (yamaha?), itse olin KTM advella enkä tajunnut sormimorottaa...
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  6. #6
    Kenes Bemari on pysäköity pusikkoon Haaviston ja Vaskijärven välillä Ylimmäisten risteyksen jälkeen mäessä.
    Toivottavasti ei käynyt pahemmin. Ajoin eilen ohi ja oli pakko kääntyä kun huomasin pyörän metsässä ulosajettuna, uukkarin jälkeen sitten näin että oli jo kelta-punainen nauha pyörässä.
    Tie 1332 https://www.google.com/maps/place/03...6!4d24.3400025
  7. #7
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    Eilen bongattu orggimoro 132-tiellä Klaukkalan pohjoispuolella. Tulit vastaan kyykyllä (yamaha?), itse olin KTM advella enkä tajunnut sormimorottaa...
    Kaappaan sulta lainauksen tähän. Eilen kytäjä-cafe lättis matkalla 2 org! moroa. Eka tuli kytäjällä järven kohdalla kun 2 pyörää tuli vastaan ja toinen hieman ennen lättistä noin 17 aikoihin iltapäivällä.
    Tuono V4 R APRC 2012
  8. #8
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Woozie kirjoitti Katso viesti
    Bongattu siivet Helsingissä.

    Orgin ex-PJ Zapsterilla saattaa olla pizzaiset näppinsä pelissä
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  9.  
  10. #9
    Lainaa Luztolen kirjoitti Katso viesti
    That is a lot of stickers on the car. Which kind of begs me to ask, does this kind of change raise technical issue with car registration? I’m thinking of getting a vinyl pattern on my car next week.
    No...If it does, change car registration company
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää