Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Olis tarkotus lähtä viron maille loppuviikosta ja mietiskelin saisko sieltä halvalla mp renkaita 🤔 Kenelläkään tietoa?
    Spräääää
  2. #2
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Aika samat hinnat itse renkaissa (koska internet), mutta vaihtotyö on edullista.

    Itse oon johonkin ruuvauksiin, joita en oo itse jaksanut tehdä käyttänyt tällaista mestaa Tallinnan Nõmmella: https://www.streetmoto.ee/

    Tekevät hommat hyvin ja sukkelasti. Jos siellä on partajehu tiskin takana (niinku yleensä on), hoituu homma myös suomeksi. Kannattaa olla muutama päivä etupeltoon yhteydessä, niillä ei ihan hirmuisesti oo kumeja hyllyssä, mutta tilaamalla tulee nopeasti.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #3
    Renkaanhinnat ei taida paljo tällä välillä muuttua. Globalisaatio.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    http://www.rehvipost.ee/

    Tuolta löytyy todella hyvin kaikenlaista rengasta suoraan hyllystä, hinnoista en osaa sanoa sen tarkemmin miten vertautuu Suomeen, mutta kaiketi ihan kilpailukykyiset hinnat. Nettisivulta näet myös suoraan onko varastossa (laos olemas) vai tilaustuote.
    Suomea tuolla puhutaan heikosti, mutta jos ei Viro taivu niin Englanniksi saa kyllä palvelua.
    Samassa oistteessa on siis prätkätarvikeliike www.biker24.ee

    Mä teen noiden kanssa omalla firmalla yhteistyötä ja aina on kyllä kaikki toiminut erittäin hienosti.
  5.  
  6. #5
    Joskus kun lähetin pyörän Unkariin rekalla kyselin renkaita sieltä suunnasta. Tarjous tuli yhdestä paikasta, mutta harmittavasti sellaisella viiveellä, että oli jo uudet gummit alla. Silloin noin viisi vuotta sitten hinta oli merkittävästi edullisempi. Varmaan työkin olisi ollut suht edullista. Renkaiden iästä ei nyt osaa sanoa mitään, mutta jos ostaa uuden mallin renkaat nin tuskin on vanhasta varastosta. Nykytilanteesta ei ole tietoa eikä tietoa kuinka etelään pitää mennä säästääkseen.

    Hämärä muistikuva on, että joku teki bisnestä ostamalla Tsekeistä Nokian talvirenkaita ja myymällä Suomessa.