Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
    Lainaa Kaimaani kirjoitti Katso viesti
    Scheisse! Luulin että olisivat jo oppineet tekemään kestäviä mp-kardaaneja. Eikai niiden autoissakaan ole moisia ongelmia. Pyörä menossa perjantaina chekkiin, pitääpä katsoa tuokin.
    Niin luulis. Jo muinaisessa K100-sarjassa oli vastaava ongelma . Ainakin siinä yksinivelisessä.
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
    Mun GS oli BT huollossa heinäkuussa. Ei kukaan maininnut tällaista. Ja muualta näin juttuja vasta myöhemmin.
    Maahantuojan näkemyshän on, että BMW valmistus, materiaalit ja suunnittelu edustavat alan huippua. Jos heillä olisi tässä sanansijaa, niin mitään ei tehtäisi. Tai ainakin se rajoitetaan ensiomistajiin, joka maahantuojan kirjoissa on ainoa palvelua ansaitseva ryhmä. Joo...useampi käytettynä ostettu biimeri nurkissa. En siis ole parasta A-ryhmää.
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Mun GS oli BT huollossa heinäkuussa. Ei kukaan maininnut tällaista.
    Mun GSA oli huollossa Juhannuksen jälkeisellä viikolla. Olin lukenut tästä kardaaniasiasta muistaakseni ADVRiderin forumilta, eli olin tietoinen asiasta. Mutta en ehtinyt huollon tiskillä suutani aiheesta avaamaan, kun todettiin että tällanenkin homma tulee nyt tehtäväksi. Ja tosiaan jo etukäteen lievästi pahoiteltiin/varoiteltiin ajanmenosta kun oli ensimmäinen tällanen homma minkä tekivät.
    Eli ei pahaa sanaa sanottavana.

-jp-
    Iloa elämään: BMW R1200GSA Rallye & R1200GSA Triple Black
    No onpa monenlaista kokemusta, kuitenkin aihe joka pitäisi valmistajankin ottaa tosissaan. Isoa Gessua tässä harkinnut, pitää näköjään tuokin muistaa tarkistella/kysyä myyjältä. Itselläni kyllä on tapana ottaa auki joku paikka mikä vähänkin arveluttaa. No en sentään moottoria ole vielä availlut aivan varmuuden vuoksi. Ehkäpä senkin vielä tulen tekemään.
    Saakohan tämän teetettyä, vaikka ei huollata pyörää samalla?
    Lainaa hd_janne kirjoitti Katso viesti
    Saakohan tämän teetettyä, vaikka ei huollata pyörää samalla?
    Kampanja ei ole millään tavalla sidottu siihen, että tuoko asiakas rahaa taloon.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kampanja ei ole millään tavalla sidottu siihen, että tuoko asiakas rahaa taloon.
    Juurikin näin, mutta tuppaa nämä suomen bwn takaisinkutsut poiketa miten muualla maailmassa toimitaan ja ikävä kyllä huononpaan suuntaan.

Onkohan kellekään tullut varsinaista kutsua korjaukseen/tarkistukseen ilman huoltoja
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Sen verran tarkennusta, että ainakaan lehtijutun mukaan tämä ei ole takaisinkutsu (recall) vaan huoltokampanja (service action). Ehkä siitäkin johtuen on eroja, miten homma hoidetaan eri maissa (lainsäädäntö, maahantuojien suhtautuminen jne.). Jälleenmyyjille nämä eivät taida olla kultakaivoksia missään.
    Jep, huoltokampanjat tehdään vain asiakasvalituksen perusteella.
  9.  
    Mulla vuoti toinen etuputken stefa ja oli sen takuuvaihdossa kun myös tarkistivat kardaanian ja porasivet reiän tunneliin. Kardaani ei täyttänyt jotain speksejä menee nyt seuraavassa huollossa vaihtoon.
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12