Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
  1. #1
    Olen koeistunut Biketeamissa H2 SX-SE:n ja pyörä on ilman madallusta hieman liian korkea, ainoastaan varpaat ylettyy tonttiin.

    Olen madalluttanut mun K1300S pyörät Lustracingin (www.lustracing.com) osilla. Kun katselin heidän sivujaan niin SX-SE:n vuosimalleihin 2018-2020 on koiranluut saatavilla muttei 2021-2022 malleihin. Myöskään SX-SE+ pyöriin ei ole heillä olemassa madallussarjaa. Tämä on varsin harmillista sillä Espoon Rinta-joupilla on myynnissa 2021 SX-SE+.

    Yksi vaihtoehto myös on hankkia matalampi jakkara mutta en usko että tämä yksinään riittää kun haluan ylettyä jaloilla tukevasti tonttiin. En ole vielä ehtinyt selvitellä noita matalampia jakkaroita. Onko niiden kanssa oltava tarkkana, elikä onko jakkara tilattava vuosimallin mukaan ja onko SE/SE+:n välillä eroja?

    Varsinainen kysymys on siis onko kukaan madalluttanut 2021-2022 SE:tä tai 2018-2022 SE+ pyörää? Uuteen mulla ei ole varaa ja tällä hetkellä Nettimotossa näyttäisi olevan lähinnä 2018 pyöriä myytävänä lukuunottamatta tuota Rinta-joupin pyörää.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #2
    Madaltavan satulan saa ihan alkuperäisenä lisävarusteena Kawasakilta, madaltaa 15 mm istumakorkeutta.

    SX SE Plus-mallin madallus voi puuttua tarvikevalmustajien valikoimasta sen sähköalustan vuoksi?

    Lustracingin lowering-kitiä myydään jossain (esim. Amazon) "2018 onwards" eli 2018 mallit ja siitä eteenpäin. Ehkä varminta olisi laittaa Lustracingille viestiä ja tiedustella sopivuutta uudempiin malleihin. Ja tietysti varmistaa vielä sen pyörän jonka on mahdollisesti ostamassa tarkka valmistusvuosi, noi kauppiaat kun tuppaa ilmoittamaan vuosimallin rekisteröintipäivän mukaan.

    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #3
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Madaltavan satulan saa ihan alkuperäisenä lisävarusteena Kawasakilta, madaltaa 15 mm istumakorkeutta.

    SX SE Plus-mallin madallus voi puuttua tarvikevalmustajien valikoimasta sen sähköalustan vuoksi?
    Kawalta tosiaan löytyy noita matalampia jakkaroita, esim. linkistä: https://www.kawasaki.fi/fi/accessori...1heXlwKWl1bDV4

    Mitäköhän eroa noilla jakkaroilla on? Mietin myös sitä vaihtoehtoa, että jos jakkara ei riipu vuosimallista niin vois tilata etukäteen tollasen ja sitten vaihtaa sen koeajopyörään koeajon ajaksi.

    Joo, voihan se sähköalusta olla syynä ettei ainakaan Lustracingilla ole SE+:aan koiranluita. Toisaalta mun nykyisessä K1300S:ssä on myös sähköalusta ja vahdatin sen madalluskitin miettimättä asiaa yhtään. Hyvin on toiminut.

    Pitääpä ottaa yhteyttä Lustracingiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  4. #4
    https://brocksperformance.com/window...nd-z-h2-20-21/

    Brocksin säädettävät, väittävät käyvän kaikkiin malleihin???
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  5. #5
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    https://brocksperformance.com/window...nd-z-h2-20-21/

    Brocksin säädettävät, väittävät käyvän kaikkiin malleihin???
    Toi vois olla hyvä sillä Lustracingin koiranluut madaltaa "vain" 20-25mm.

    Oon nyt vertaillu mun prätkien istumakorkeuksia toisiinsa madalletulla alustalla ja jakkaralla, ja kyllähän toi H2 on niistä kaikkein korkein.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  6. #6
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    https://brocksperformance.com/window...nd-z-h2-20-21/

    Brocksin säädettävät, väittävät käyvän kaikkiin malleihin???
    Mäkin tsekkasin noita Brock'sin palikoita, mutta aattelin, että oisko ne tehty enemmän varttimailin vetoja varten? Etupään madallus on ainakin samalla tekijällä sitä varten....
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  7. #7
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Mäkin tsekkasin noita Brock'sin palikoita, mutta aattelin, että oisko ne tehty enemmän varttimailin vetoja varten? Etupään madallus on ainakin samalla tekijällä sitä varten....

    Kyllä se taitaa olla niin että jos löydän sopivan H2:n niin teen kaupat siitä. Voi olla että Lustracingin luiden sijaan on otettava nuo Brocksin palikat. Menee sitten ehkä sivujalkatukikin vaihtoon
    mutta noitahan löytyy säädettävinä Brocksilta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  8. #8
    Kato sitten vaan ettei maavara mene liian pieneksi/epäkäytännölliseksi. Jousitus on perussäädöissä mukavuuspainoitteisen pehmeä.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  9. #9
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Kato sitten vaan ettei maavara mene liian pieneksi/epäkäytännölliseksi. Jousitus on perussäädöissä mukavuuspainoitteisen pehmeä.
    Joo, tuo on varmastikin syytä ottaa huomioon. Jos perussäätö on pehmeä niin ilmeisesti pyörä painuu alaspain jonkin verran kuskin painosta johtuen mikä tietenkin helpottaa tilannetta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #10
    Jousitus on perussäädöissään alkujoustoltaan pehmeä, ainakin -18 malli. Mopo painuu selkeästi alemmas kun käy kyytiin.
    Jousitus on sellainen mukava. Ei kuitenkaan ole minulla yksin ajaessa pohjannut, Ahvenistolla tosin otti ne tappien "kulumisraudat" kiinni. Painumia en ole mitannut.
    Takalaukkukeskusteluun sen verran, että mulla oli ostettaessa kiinni Givin teline ja iso Kawasakin takalaukku jossa selkänoapehmusteet. Otin laukun telineineen pois koska koin sen tarpeettomaksi. Ulkonäkö koheni mielestäni samalla. Laitan tilapäisesti takaisin jos tulee tarve, laukussa toimiva jarruvalo.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  11. #11
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Jousitus on perussäädöissään alkujoustoltaan pehmeä, ainakin -18 malli. Mopo painuu selkeästi alemmas kun käy kyytiin.
    Jousitus on sellainen mukava. Ei kuitenkaan ole minulla yksin ajaessa pohjannut, Ahvenistolla tosin otti ne tappien "kulumisraudat" kiinni. Painumia en ole mitannut.
    Takalaukkukeskusteluun sen verran, että mulla oli ostettaessa kiinni Givin teline ja iso Kawasakin takalaukku jossa selkänoapehmusteet. Otin laukun telineineen pois koska koin sen tarpeettomaksi. Ulkonäkö koheni mielestäni samalla. Laitan tilapäisesti takaisin jos tulee tarve, laukussa toimiva jarruvalo.
    Ok, kiitos tiedosta jousituksen suhteen. Jos päädyn noihin Brocksin kilkkeisiin niin kannattaa madalluttaa sopivasti, ei siis liikaa. Nyt ollaan menossa kotilolla pariksi viikoksi saksaan joten sen jälkeen jatkuu mopoprojekti. H2:a jonkin verran Nettimotossa joten toivottavasti sieltä löytyy sopiva yksilö.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  12. #12
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    https://brocksperformance.com/window...nd-z-h2-20-21/

    Brocksin säädettävät, väittävät käyvän kaikkiin malleihin???
    Nyt kotona parin viikon kotiloreissun jälkeen.

    Olin yhteydessä Brocksiin ja sain vastauksen että nuo säädettävät koiranluut sopii myös sähköalustan kanssa. En tiedä miksei Lustracingin osat toimi sähköalustan kanssa. Olin yhteydessä pari viikkoa sitten myös sinne mutten ole saanut vastausta. Nyt sitten alkaa sopivan pyörän etsintä, kovinkaan montaa ei ole Nettimotossa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  13. #13
    Ruotsista lisää valikoimaa? Vajaa 30 äsäksää nytkin esim. Blocktissa:
    https://www.blocket.se/annonser/hela...saki%20h2%20sx

    Sieltähän osa noista kauppiaistakin niitä tuo...kruunun kurssi ei ole nyt ihan paras mahdollinen, mutta valikoimaa aika hyvin.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  14. #14
    Tuli tänään tehtyä kaupat Biketeamin H2 SX:stä joten nyt täytyy päättää toi madallussarja. Myyjät eivät oikein suositelleet tota Brocksin sarjaa joten pitää kysellä Lustracingin sarjaa. Tossa mun H2:ssa ei siis ole sähköistä alustaa. Ei tuo korkeus nyt niin hirveän paha ongelma ollutkaan kun ajoin Biketeamin vuokra H2:lla. Turhaan jännitin etukäteen korkeutta. Biketeamin Tommi lupasi sitten mukaan matalan jakkaran.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  15. #15
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Ruotsista lisää valikoimaa? Vajaa 30 äsäksää nytkin esim. Blocktissa:
    https://www.blocket.se/annonser/hela...saki%20h2%20sx

    Sieltähän osa noista kauppiaistakin niitä tuo...kruunun kurssi ei ole nyt ihan paras mahdollinen, mutta valikoimaa aika hyvin.
    Juttelin Biketeamin Tommin kanssa Motoredistä ja tuontipyöristä. Hän kertoi, että joku oli tarjoamassa tuontipyörää, jossa ei huoltokirjaa. Hän ei ottanut sitten pyörää vaihdossa. Tarkkana varmaankin kannattaa olla kun ostaa tuontipyörää. Kattelin noita yo. linkin pyöriä. Aika edullisia olivat Suomen hintoihin verrattuna ja Tommi sanoi, ettei naapurimaassa ole autoveroa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  16. #16
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Kawalta tosiaan löytyy noita matalampia jakkaroita, esim. linkistä: https://www.kawasaki.fi/fi/accessori...1heXlwKWl1bDV4

    Mitäköhän eroa noilla jakkaroilla on? Mietin myös sitä vaihtoehtoa, että jos jakkara ei riipu vuosimallista niin vois tilata etukäteen tollasen ja sitten vaihtaa sen koeajopyörään koeajon ajaksi.

    Joo, voihan se sähköalusta olla syynä ettei ainakaan Lustracingilla ole SE+:aan koiranluita. Toisaalta mun nykyisessä K1300S:ssä on myös sähköalusta ja vahdatin sen madalluskitin miettimättä asiaa yhtään. Hyvin on toiminut.

    Pitääpä ottaa yhteyttä Lustracingiin.
    Tilasin biketeamilta tuon "ergofit" jakkaran,madaltaa 1,5cm,on minulla ensi viikolla kokeilussa.
    Oltiin 3-vkoa Alppeja kiertämässä puolison kanssa heinäkuussa ja muuta huomioitavaa -merkkistä ei tullut kun että kuorma päällä muutamassa tiukassa serpossa etupää meinasi luistaa hiukan alla,tosin meillä tavaraa todella paljon mukana(3-laukkua ,tuo givin kawasakin takalaukku 47 litranen) tulee aika kauas taka-akselin taakse ja vipuvartta tulee,pyrittiin pitämään sitten tuo takalaukun paino mahdollisimman pienenenä.Muutoin samin säätöjen jälkeen toimi kun unelma tuolla reissussa ja baanallakin kerkesi liikenteen rytmiin tauoilta hyvin
    Takajousitus ei kanna kuormaa täydessä lastissa(kuski 85kg,puoliso jotain 60kg ja kamat päälle),pohjasi muutamassa kohtaa vaikka säädöt tapissa,pyöräänhän on saatavana Öhlinsin takaiskari kaikilla säädöillä.Ohjausiskarin asennutin ja minusta rauhoitti tuolla pienissä nopeuksissa ohjautuvuutta vs.ilman iskaria,on yllättävän kevyt vs busaan joita ollut vuodesta 2003 lähtien ja nyt syksyllä 2021 hommasin tämän kulkineen.Muutaman päivän sain /pystyin käymään yksin ajamassa muutamat passot ja voin sanoa että on paras pyörä siihen tarkoitukseen,voima riitti mutkasta lähtemiseen ylämäkeen
  17. #17
    Sain Biketeamilta kaupan päälliseksi tuon matalan satulan. Haen pyöräni biketeamilta kunhan tuo matala jakkara tulee. Laukkuja en vielä hommannu kun tänä vuonna en tee mitään pidempiä reissuja mutta voisin hommata ton takalaukun. Mikäköhän on givin tuotekoodi telineelle? Mikäs toi ohjausiskari oikein on? Selvitettävää vielä ton H2:n osalta on. Nyt miettiny miten sais navin helpoiten kiinni.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  18. #18
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Sain Biketeamilta kaupan päälliseksi tuon matalan satulan. Haen pyöräni biketeamilta kunhan tuo matala jakkara tulee. Laukkuja en vielä hommannu kun tänä vuonna en tee mitään pidempiä reissuja mutta voisin hommata ton takalaukun. Mikäköhän on givin tuotekoodi telineelle? Mikäs toi ohjausiskari oikein on? Selvitettävää vielä ton H2:n osalta on. Nyt miettiny miten sais navin helpoiten kiinni.
    Itse tilasin Biketeamilta tuon Givin telineen ja laukun sekä tuon navin asennustelineen,tulee kiinni noihin tankin kiinnityspultteihin,navina minulla Garminin zumon zt,telineessä myös navin virransyöttö,minusta hyvä paikka naville ja toimii myös tuon sw-motechin tankkilaukun kanssa

    tuossa vielä noi biketeamin koodit:
    322-4123FZ Givi Specific Monorack arms H2 SX
    322-M7 Givi Monokey M7 muovitaso
    999940577660 COVER TOPCASE 47L2
    999940899 TOPCASE 47L2 ONEKEY S 2015MY
    999940494 BACKRESTPAD WO LOGO
    999940656 ALUMINIUM COVER, BLACK
    999940528 KIT-ACCESSORY,ONE KEY
    100LUU0004 INTERIOR BAG SET
    999941242 GPS-teline (säädettävä) H2 SX
    Viimeksi muokannut: racebusa; 01.08.2022 klo 09:33.
  19. #19
    Lainaa racebusa kirjoitti Katso viesti
    Itse tilasin Biketeamilta tuon Givin telineen ja laukun sekä tuon navin asennustelineen,tulee kiinni noihin tankin kiinnityspultteihin,navina minulla Garminin zumon zt,telineessä myös navin virransyöttö,minusta hyvä paikka naville ja toimii myös tuon sw-motechin tankkilaukun kanssa

    tuossa vielä noi biketeamin koodit:
    322-4123FZ Givi Specific Monorack arms H2 SX
    322-M7 Givi Monokey M7 muovitaso
    999940577660 COVER TOPCASE 47L2
    999940899 TOPCASE 47L2 ONEKEY S 2015MY
    999940494 BACKRESTPAD WO LOGO
    999940656 ALUMINIUM COVER, BLACK
    999940528 KIT-ACCESSORY,ONE KEY
    100LUU0004 INTERIOR BAG SET
    999941242 GPS-teline (säädettävä) H2 SX
    OK, kiitos paljon noista numeroista. Täytyy tarkistaa sopiiko toi teline -22 malliin. Jostakin katselin noita takatelineitä ja niissä ei ollut -22 mallia.

    Mulla navina vielä vanha Zumo 595 joten tarkistettava saako siihen jotakin adapterilevyä. Mites sulla on virransyöttö naville? Netistä löysin muutaman sivun, jossa 595:n telineeseen ioi laitettu piuhanpäähän tupakansytytin liitin mutta kun tarvitsen sähköä myös lämmitettävälle välitakille niin navin virransyöttö pitäis vetää akulle saakka.

    Alustan madallus ei vielä onnistu kun -22 malliin ei ole saatavilla madallussarjaa. Tarkistin asian Lustracingiltä, Mizulta ja Brocksilta. Vähän harmittavaa joten pitää tyytä toistaiseksi matalampaan jakkaraan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #20
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    OK, kiitos paljon noista numeroista. Täytyy tarkistaa sopiiko toi teline -22 malliin. Jostakin katselin noita takatelineitä ja niissä ei ollut -22 mallia.

    Mulla navina vielä vanha Zumo 595 joten tarkistettava saako siihen jotakin adapterilevyä. Mites sulla on virransyöttö naville? Netistä löysin muutaman sivun, jossa 595:n telineeseen ioi laitettu piuhanpäähän tupakansytytin liitin mutta kun tarvitsen sähköä myös lämmitettävälle välitakille niin navin virransyöttö pitäis vetää akulle saakka.

    Alustan madallus ei vielä onnistu kun -22 malliin ei ole saatavilla madallussarjaa. Tarkistin asian Lustracingiltä, Mizulta ja Brocksilta. Vähän harmittavaa joten pitää tyytä toistaiseksi matalampaan jakkaraan.
    Telineenä tosiaan tuon kawan oma teline johon voi sitten eri navien kiinnityksiä ruuvailla, tuossa Garminissa on noi virransyöttönastat tuossa kiinnitys alustassa johon näyttö "klikataan" kiinni, virta tulee sulakkeen perästä akulta suoraan.Lisäksi tuossa asennustelineessä kallistusmahdollisuudet.
    Navi.jpg
    navi1.jpg
  21. #21
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Sain Biketeamilta kaupan päälliseksi tuon matalan satulan. Haen pyöräni biketeamilta kunhan tuo matala jakkara tulee. Laukkuja en vielä hommannu kun tänä vuonna en tee mitään pidempiä reissuja mutta voisin hommata ton takalaukun. Mikäköhän on givin tuotekoodi telineelle? Mikäs toi ohjausiskari oikein on? Selvitettävää vielä ton H2:n osalta on. Nyt miettiny miten sais navin helpoiten kiinni.
    H2 SX:ään et tarvitse ohjausiskaria. Mun mielipide. Ei Suomessa voi ajaa niin kovaa että tarttis. Toimii hyvin vielä 160 km/h ja tuulessa ilmankin vaikka millä tiellä.

    Mulla on nää Giviltä + WL901 weightless top box joka on tyylikäs ja super hyvä ja toimii myös selkänojana

    Tuote: GIV-4123FZ, Givi Monorack Takateline
    Yksikköhinta: 156.00 (Sisältää arvonlisäveron 24.00)
    Määrä: 1
    Hinta: 156.00

    Tuote: GIV-M7, Givi Monokey-Laukkutaso (Fz/Sr-Telineille)
    Yksikköhinta: 50.00 (Sisältää arvonlisäveron 24.00)
    Määrä: 1
    Hinta: 50.00

    Garmin Mini2 mulla on tuulilasissa 12V ulostulosta konsolista, ei mitään akulle vietyjä johdoituksia tarvii.
    Navi on vaan kuulokkeissa kännykästä (Cardo 2X). Sekin toimii loistavasti, en tarvitse näkyvää karttaa. Myös tulppien kanssa yli 120 km/h nopeuksissakin.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  22. #22
    BTW keskustelun vois pitää tuossa H2 SX keskustelussa niin ois helpompi vastatava.

    Ja se Givin räkki ei ole plug-n-play vaikka niin väittävätkin. Mulla meni pienessä krapulassa asentaessa 4h vaikka ajattelin että helppo homma. Pahemmin ei tarvinnu purkaa mutta kilven valon johdot piti katkasta ja kolvata uusiksi, sillä vain vilkkuihin oli liittimet. Ja siellä oli pari vittumaista kiinnistysruuvia ankalle, jota ei ollu Givin räjäytyskuvassa - en tiedä oliko sitten eroa 2018 vs 2020.

    Mutta homma hoitui ja siisti lopputulos.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  23. #23
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti

    Alustan madallus ei vielä onnistu kun -22 malliin ei ole saatavilla madallussarjaa. Tarkistin asian Lustracingiltä, Mizulta ja Brocksilta. Vähän harmittavaa joten pitää tyytä toistaiseksi matalampaan jakkaraan.
    Katselin Webike'sta itselleni jalkatappi/kicksisarjaa hookakkoseen niin siellä näyttikin olevan todella paljon kaikenlaista kikkaretta näihin ylipainelaiitteisiin. Takapään madallussarjoja mm. Beet Japan valmistajalta.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  24. #24
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Katselin Webike'sta itselleni jalkatappi/kicksisarjaa hookakkoseen niin siellä näyttikin olevan todella paljon kaikenlaista kikkaretta näihin ylipainelaiitteisiin. Takapään madallussarjoja mm. Beet Japan valmistajalta.
    Kiitos vinkistä. Lähetin Webikelle kyselyn heidän madallussarjasta. Olen kysellyt madallussarjaa Lustracingiltä, Mizulta ja Brocksilta. Lustracing ei vastannu mun kyselyihiin sittenkään kun pyörän malli oli selvillä. Muilla ei vielä koiranluita -22 pyöriin.

    Viikon verran olen nyt ajellu H2:lla ja todella hyvältä tuntuu. Prkele kun mopoa saa tankata koko ajan ja ens viikolla mennään sitten pajalle ekaan huoltoon.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #25
    Webikestä ei ole kuulunut vielä mitään. Lustracingin sivuilta huomasin että 2022 malliin on tulossa koiranluut. Otin taas yhteyttä sinne mutten ole saanut vastausta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  26. #26
    Soitin tänään Lustracingiin ja myyjä kertoi, että nyt heillä on vihdoinkin koiranluut vm. 2022 H2 SX pyörään joten panin saman tien tilauksen sisään. 20mm:n madallus helpottaa hieman mun tilannetta.

    Yritin tänään sitten ottaa yhteyttä Motovilleen muttei tietenkään vastaa puhelimeen. Kävin sitten vanhassa osoitteessa mutta siellä on joku autopaja ja uudessa osoitteessa ei ollut mitään kylttiä joten onkohan Ville vielä hommissa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  27. #27
    mulla olis myynnissä öhlärinjousi sarja...
    jäi ylimääräiseks,kun vaihdoin keulaputket..

    koin samaa kun reissasin ja kuormaa tuli päälle ihan kivasti.


    https://www.nettivaraosa.com/moottor...ikkeet/3080316
  28.  
  29. #28
    kattelin asiaa ja tuollainenhan on helppo tehdä itsekkin ja hintaa tulee n.50€

    joudun tekemään samanlaisen,kun keula on nyt -15 mm alhaalla ja rupeaa voblaamaan n200km/h kohdalla