Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 76:een 76:sta
  1. #61
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Sain kuvaajalta luvan linkata kansion - kuvia KymiRingiltä ilmaiseksi käyttöön, muistakaa mainita kuvaaja jos käytätte kuvia somejulkaisuissanne

    Kiitos myös mun puolesta kun moni tägäsi MotOrg ry:n instatilin, niin pääsin jakamaan tunnelmia Ajoharjoitteluviikonlopusta! Jatkakaa samaan malliin ja käyttäkää myös tägiä #motorgry julkaisuissanne
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  2. #62
    MotOrg ry:n hallituksen sihteeri, tapahtumavastaava, tiedotus ja sosiaalinen media Hannibaali:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Feb 2019
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Sain kuvaajalta luvan linkata kansion - kuvia KymiRingiltä ilmaiseksi käyttöön, muistakaa mainita kuvaaja jos käytätte kuvia somejulkaisuissanne

    Kiitos myös mun puolesta kun moni tägäsi MotOrg ry:n instatilin, niin pääsin jakamaan tunnelmia Ajoharjoitteluviikonlopusta! Jatkakaa samaan malliin ja käyttäkää myös tägiä #motorgry julkaisuissanne
    Mulla ei skulannu tuo linkki
    Minä ja monsteri on yhtä kuin, rullaava katastrofi.

    Ennen oli Ducati Monster695.
    Nykyään kaaosta luodaan Ducati Monster1200:lla.
    Vessavastaava.
  3. #63
    MotOrg ry:n hallituksen sihteeri, tapahtumavastaava, tiedotus ja sosiaalinen media Hannibaali:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Feb 2019
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos kivasta viikonlopusta. Ihana et sunnuntaina pääsi leikkimään paremmin
    Minä ja monsteri on yhtä kuin, rullaava katastrofi.

    Ennen oli Ducati Monster695.
    Nykyään kaaosta luodaan Ducati Monster1200:lla.
    Vessavastaava.
  4. #64
    Lainaa Hannibaali kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei skulannu tuo linkki
    ^sun pitää ensin mennä facebookiin kirjautuneena, sitten skulaa.

    Hienoja kuvia, kiitos!
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  5. #65
    MotOrg ry:n hallituksen sihteeri, tapahtumavastaava, tiedotus ja sosiaalinen media Hannibaali:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Feb 2019
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    ^sun pitää ensin mennä facebookiin kirjautuneena, sitten skulaa.

    Hienoja kuvia, kiitos!
    Täytyypi koklaa. Sanoi et oli vanhentunut linkki.
    Olen muutenkin aika huono näiden it-asioiden kanssa
    Minä ja monsteri on yhtä kuin, rullaava katastrofi.

    Ennen oli Ducati Monster695.
    Nykyään kaaosta luodaan Ducati Monster1200:lla.
    Vessavastaava.
  6. #66
    ISO kiitos minunkin puolesta järjestävälle taholle. Tätähän on saatava lisää.

    Olen ihan märkäkorva vielä näissä hommissa, mutta rata-ajo kiinnostaa kovasti. Ikuisena oppilaana tykkään opiskella uusia juttuja ja kyllähän tästä videosta on jo monta havaintoa omasta ajosta tullut tehtyä...




    Aina kun kuvittelee menevänsä kovaa, katson tämän suosikkini Aleix Espargaron videon. Pysyy jalat mukavasti maan pinnalla.

    https://www.youtube.com/watch?v=EUZEvVe5QMs
    Viimeksi muokannut: Tero Puranen; 12.07.2022 klo 15:01.
    https://www.instagram.com/puranentero/?hl=fi

    "Jos kukaan ei auta ketään, niin hommat ei oikein etene." @Timppa

    Mutkiin mennään 2006 Yamaha R6R:llä.

    Ex-Suzuki GSXR 1000 K4. Seuraa IG #tuhatkuutiotapelkkääriemua
  7. #67
    Hieno sunnuntai ringillä vaikka viimeinen veto jäi väliin paikalliskuuron takia!
    Kiitos taas hienosta seurasta ja erityiskiitos järjestäjille joustavuudesta!

    ps. Facepalm tunnareita ei ole eikä tule joten toivottavasti jotain kuvia päivästä tippuu myös muualle.

    pss. Keskihitaan hitaimpana taisin juuri ja juuri päästä johonkin 2:45 - 2:50 väliin mutta onneksi pyörä ei kiihdy mihinkään niin nopeammat vain suhahteli ohi suorilla ja en ollut tulppana radalla.
    Suzuki GSX1250FA
  8. #68
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Vauhtiselfie Kymiltä. Kameran kiinteästä kotelosta murtui pinta irti

    Jäi vikan setin enkat ikuistamatta, nyyh. Halukkaille on radanvarsiääniä parisen tuntia.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #69
    Hyvä viikonloppu junnun kanssa radalla.

    Lauantaina satoi, joten omat ajot jäi siihen kun ajoin junnun perässä kaksi päivän viimeistä settiä hitaassa ryhmässä. Oli muuten ihan mielettömän hienoa ajaa juniorin perässä 😀
    Sunnuntaina junnu ihmetteli ajolinjoja vielä enemmän ja alettiin sitten etsiä apuja ja myös saatiin - kiitos AT2 kouluttajalle joka tuli jeesaamaan. Sillä lähtikin seuraavalla setillä vielä 6 sekuntia kierrosajasta, mutta mikä parasta epävarmuus ajolinjoista loppui.

    Oma ajossa kahden vuoden tauko lukuunottamatta viikon kahta sadepäivää Alastarolla jossa tuli huomattua, että kahdessa vuodessa Las Palmasin jarrumerkki oli siirtynyt vauhtioikean apeksiin ja kierrosaika oli sitten sen mukainen. Eka kerta Kymillä ja ei hajuakaan ajolinjoista ja rehellisesti sanottuna ei juuri mistään muustakaan. Onneksi minäkin sain apuja, joten ajo lähti joten kuten sujumaan. Yksin ei olisi ajosta tullut yhtään mitään, aika ei olisi yksinkertaisesti riittänyt.

    Noiden lisäksi jeesiä tuli vielä moneen muuhun pienempäänkin asiaan viikonlopun aikana.

    Tiivistettynä, mistään ei olisi tullut mitään ellemme olisi saaneet apuja, joten isot kiitokset kaikille jotka jaksoi jeesata!
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  10. #70
    Kiitos hienosta päivästä! Tuli pääsuoralla jopa todettua triplen olevan nopeusrajoitettu lukemaan 259. Toivottavasti saavat asiat järjestykseen ja ratapäiviä järjestettäisi tuonne jatkossa vähän tiuhemmin
    Speed Triple 1200RS
  11. #71
    Ajokuvaa keskihitaasta. Antakee anteeksi jos vaihtaminen sattuu silmiin ja korviin.

    16.20 Lauantai

    6min kohdalla sain edestä lähteneen Monsterin kiinni.

    09.40 Sunnuntai

    Ah, tuo aamun aukeaminen auringonpaisteeseen, oli niin hienoa sateisen lauantain jälkeen.
    Alku Aprilian perässä ajoa, ihan kuin sinä olis enempi potkua kun Honddassa. 7 min kohdalla Knaku ohittaa Bemarilla väliin. Ryhmä on tässä kohtaa hiukan jonoutunut. 10:40 valkosen R6:n perässä ajoa. 13:20 tallikaverin Yamaha? Hetken lopussa joku musta-oranssi pyörä.

    11.00 Sunnuntai

    600 Suzuki alussa. 4:50 Taas Yamahan ja nyt ah niin kauniin K4:n perässä ajelua, pääsuoralla pienen vaihdemissin alleviivaama hidastelu, kun tonnisen voima puhuu, mutta sitten yllättävän kivasti pääsin ohi mutkassa. Oma K4 löytää kyllä tiensä vielä radalle, vuosikymmen on vaan epäselvä. Yamahan perässä ajelua, 9:10 vihreä Kawa ja Knaku ohittaa taas. Tässä kohtaa vaikken ihan pysyny perässä niin tykkään saaneeni optimiajan alle 2.30 vetoavun suomana.

    12.20 Sunnuntai

    Missään ei näy ketään. 5:30 kohdasta viikonlopun paras kierros ajallisesti. (2:31, vaikka kovasti jossain kohtaa luulin menneen alle tuon) Lopussa hetki valkoisen GSXF:n perässä ajoa.

    13.40 Sunnuntai

    MV päästi alussa ohi, oliko jo oireilua? Liikaa tunnetta Italialaisella, oletan että pyörä jo kunnossa. 600 Suzukin perässä ajoa. Loppupätkä yksin, mihin kaikki hävis.

    15.00 Sunnuntai

    Punavalkosen R6R:n perässä alotellaan. Pilvisyys alko tässä kohtaa kertoa suuntaa illalle. 5:00 jono kiinni. Ohitus taas GSXF:stä. 11:00 saan taas hetkeksi sinisen Kingin kiinni.
    Testi
  12. #72
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti

    11.00 Sunnuntai

    600 Suzuki alussa. 4:50 Taas Yamahan ja nyt ah niin kauniin K4:n perässä ajelua, pääsuoralla pienen vaihdemissin alleviivaama hidastelu, kun tonnisen voima puhuu, mutta sitten yllättävän kivasti pääsin ohi mutkassa. Oma K4 löytää kyllä tiensä vielä radalle, vuosikymmen on vaan epäselvä. Yamahan perässä ajelua, 9:10 vihreä Kawa ja Knaku ohittaa taas. Tässä kohtaa vaikken ihan pysyny perässä niin tykkään saaneeni optimiajan alle 2.30 vetoavun suomana.
    K4:n omistaja kiittää kohteliaisuudesta. Yritän olla pilaamatta pyörää ja ajaa ennustettavasti radalla. Olin sunnuntaina ensimmäistä kertaa ko. ryhmässä ja ohitukset hermostuttivat eniten; säikähdänkö niitä ja onko ne sellaisia "äkkinäisiä". Eivät olleet, jengi ohitti todella sujuvasti. Kiitos niistä.

    Josta muuten tulikin mieleen, että olin ihan fiiliksissä, kun se nuori junnu veti minusta ohi sillä pienellä pyörällä. Mulla oli varmasti voimaa enemmän, mutta junnu näytti että "sen minkä tehoissa hävis, sen ajotekniikalla voitti."

    Oli ihan mielenkiintoista katsoa omaa ajoa tästä vinkkelistä, kiitos siitäkin. Miten tuon kameran kääntyminen on toteutettu? Aika tyylikäs.
    https://www.instagram.com/puranentero/?hl=fi

    "Jos kukaan ei auta ketään, niin hommat ei oikein etene." @Timppa

    Mutkiin mennään 2006 Yamaha R6R:llä.

    Ex-Suzuki GSXR 1000 K4. Seuraa IG #tuhatkuutiotapelkkääriemua
  13. #73
    Tallikaveri Yamahalla kiittää myös videoista! Opettavaista katsoa omaa ajoa näin kuvattuna ja huomaa kyllä kuinka paljon on vielä opittavaa Mutta sitä vartenhan me käydäänkin harjoittelemassa?

    Itsellä oli myös ensimmäinen kerta tässä ryhmässä ja hieman mietitytti aluksi että onko sitä tien tukkona koko ajan, mutta viikonlopun jälkeen jälkeen jäi kyllä fiilis että taisin sopia sekaan ihan hyvin, vaikka enemmän tulinkin ohitetuksi kuin ohittajana itse. Hieno viikonloppu kaikin puolin, kiitos järjestäjille ja kuvaajille!
  14. #74
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti

    Punavalkosen R6R:n perässä alotellaan. Pilvisyys alko tässä kohtaa kertoa suuntaa illalle. 5:00 jono kiinni. Ohitus taas GSXF:stä. 11:00 saan taas hetkeksi sinisen Kingin kiinni.
    Ohituskokemuksia tarjoileva GSXF kuittaa.
    Kiitos videoista ja varikko läpistä!

    Super jäykkää menoa itsellä kyllä mutta eiköhän se tuosta toistojen myötä ala taipumaan.
    Suzuki GSX1250FA
  15. #75
    Tässä vielä kymiringiltä ajolinjoja.
    Aikas monenlaisia.
    Mukavaa, kun on vielä paljon reenattavaa, saattaa aikakin vielä parantua.
    Lienee tuo kameramieskin samaa mieltä.

    https://youtu.be/BLs1nuEdgX8

    Lähetetty minun SM-A405FN laitteesta Tapatalkilla
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  16.  
  17. #76
    Kesä meni jo, mutta nyt aikaa ihmetellä kesän videoita ja opetella videoiden tekoa/julkaisua.
    Tässä meikäläisen ensimmäinen Kymiring keikka 9.7.2022 radan about kokonaan kuivuttua.

    Part 1 https://youtu.be/fUl5G8xhqZY

    Harmittavasti oli vaan toi lauantai bookattu ja siitähän meni iso osa sadetta pidellessä.
    Se vähän mitä ehti ajaa kuivalla oli aika hakemista, mutta silti aah niin hauskaa.

    EDIT: Pistetään nyt toinenkin - eri porukkaa kuvissa mukana.
    Part 2 https://youtu.be/7KEA4jnu-Gs
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123