Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Moro,

    Mulla on shure merkkiset, tosi kalliit (600€) langattomat korvanapit, mutta ne ottaa resonanssia kypärän kuoresta eli ovat käyttökelvottomat. Onko kokemuksia napeista, joissa aktiivinen taustamelun vaimennus, ja jotka toimis kypärän sisällä? Googlettamalla tuli sellainen fiilis, että sellaisia ei taida olla olemassa.
  2. #2
    Bosen napit ei toimi kypärän sisällä myöskään,
    Vene
  3.  
  4. #3
    Airpods prot toimii minulla erittäin hyvin. Ehdoton edellytys on modata kypärän poskipaloja niin ettei pehmuste paina mitään osaa korvasta tai kuulokkeista. Mun Neotekissä poskipalojen modaus onnistui helposti. Nyt kuulokkeita voi pitää korvissa ilman mitään ongelmia. Kuulokkeet pysyvät paikallaan eikä niiden pito tunnu epämukavalta. Podcasteja tai musiikkia voi kuunnella hyvin kohtuullisella volyymillä.

    Mun RT bemu täysillä katteilla ole onneksi kovin meluisa muutenkaan, mutta kutosvaihteen puute on tehnyt motarinopeuksilla ajosta pidemmän päälle rasittavaa. Airpodseilla edes Dominatorin möykkä motarilla ole enää kuin täysin siedettävää pörinää.

    Jostain syystä mitkään korvatulpat eivät ole minulla toimineet. Kaikista on tullut epämiellyttävä resonanssi tms hälyääni, joka helpottaa vain jos koko ajan haukottelee. Tuo on ollut hyvin ärsyttävää koska voin tarvittaessa vaikka nukkua korvatulpat korvissa.

    Pari haittapuolta: intercom tai puhelut tuskin toimivat, eikä vierellä ajavaa autoa enää kuule niim selvästi. Mutta peilejä on pakko vahdata muutenkin. Kypärähuppua pidän siltä varalta ettei napit putoa kypärää riisuttaessa.

    Pari vuotta sitten kokeilin tyttären airpodseja, silloin ongelma oli sirinä. Silloin en vielä tajunnut säätää poskipaloja. Ilmeisesti uusien versioiden softa on paremmin tehtävän tasalla, koska enää mistään surinoista ei ole tietoakaan.

    Luonnollisesti äkilliset turbulenssin paukkeet jäävät vaimentumatta mutta se on pieni detalji.