Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Voi olla, että välikausia riittää loputtomasti, mikäli ajamisen kiksejä etsii jokin pyörämallin ominaisuuksista, eikä ajamisesta itsestään.

    Vaikeaa kuvitella, että lajin piirissä pidempään olleelle, mikään pyörä voi tuoda itsessään syytä ajamiseen, ellei itse ajaminen kiinnosta.

    Ihan toinen juttu on toki, mikäli jonkun tietyn moottoripyörän rakentelu on sitä mieleistä. Silloin tarkka merkki ja malli saattaa olla hyvinkin ratkaiseva.

    Mikäli itse ajaminen tökkii ja sillä saralla ei löydä mieleistä osa-aluetta ( rata, matka, kruisailu, enska, adve jne ) tuskin mikään pyörä itsessään aiheuttaa ajamisen iloa.

    Mikäli se omin osa-alue on selvillä, niin silloin itseä miellyttävän pyörän valitseminen on huomattavasti helpompaa ja toisaalta vähemmän tärkeätä.
    Itse olen tullut siihen tulokseen, että ei ole yhtä pyörää, mikä täyttäisi kaikki erityyppiset ajohalut. Sporttinakusta vasta luovuin kun totesin, että mielenkiinto kaahaukseen on hiipunut ja monet mutkatiet alkavat olla heikossa hapessa. Pyörän hauskuus alkoi siitä, mihin Suomen nopeusrajoitukset loppuivat. Hiljaa ajaminen oli lähinnä tuskaista.

    Rento cruisaus on yllättävän mukavaa, mitä en olisi uskonut muutama vuosi sitten ja teininä revittelin sorateitä enduropiikillä. Isona tuolla 690:lla voi revitellä vielä paljon paremmin ja on vähintään yhtä hauskaa. Pitkän matkan teko ei ole koskaan oikein kiinnostanut.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  2. #32
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen tullut siihen tulokseen, että ei ole yhtä pyörää, mikä täyttäisi kaikki erityyppiset ajohalut.
    100% samaa mieltä!
  3. #33
    Nyt näyttää siltä, että se käteensopiva, sopivan hintainen pyörä tulee haettua tänään kotio. Illalla tai huomenna lisää, jos näin tosiaan käy.

    Edit: Siirtyy haku käytännön syistä sunnuntaille.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.05.2022 klo 12:52.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  4. #34
    Hienoa. Muista raportoida tänne minkä ostit niin kerrotaan sitten porukassa sinulle että se on aivan epäsopiva mihinkään
  5. #35
    On se ainakin epäsopiva sinne mihin nämä aiemmat sopivat. Tuli nimittäin kuitenkin ostettua ihan asvalttipyörä. Koeajo ratkaisi, etukäteen ajattelin, että ei ole tehoa tarpeeksi, mutta käytännössä yllätyin siitä miten ripeä voi olla 75hv vehje. Mielestäni perstuntumalta liikkuu paremmin kuin aiemmista pyöristä esim. Shiver tai XR1200 HD, vaikka noissa on tehoa enemmän. Faktoista en tiedä. Mulle riittää kuitenkin.

    Eli alle tulee Moto-Guzzi Bellagio.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  6. #36
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti

    Eli alle tulee Moto-Guzzi Bellagio.
    Jee, pop ja rock

    Pyörä ostetaan itselle.
  7.  
  8. #37
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Voi olla, että välikausia riittää loputtomasti, mikäli ajamisen kiksejä etsii jokin pyörämallin ominaisuuksista, eikä ajamisesta itsestään.

    Vaikeaa kuvitella, että lajin piirissä pidempään olleelle, mikään pyörä voi tuoda itsessään syytä ajamiseen, ellei itse ajaminen kiinnosta.

    Ihan toinen juttu on toki, mikäli jonkun tietyn moottoripyörän rakentelu on sitä mieleistä. Silloin tarkka merkki ja malli saattaa olla hyvinkin ratkaiseva.

    Mikäli itse ajaminen tökkii ja sillä saralla ei löydä mieleistä osa-aluetta ( rata, matka, kruisailu, enska, adve jne ) tuskin mikään pyörä itsessään aiheuttaa ajamisen iloa.

    Mikäli se omin osa-alue on selvillä, niin silloin itseä miellyttävän pyörän valitseminen on huomattavasti helpompaa ja toisaalta vähemmän tärkeätä.
    Tähän on sanottava, että kyllä mulle se pyörä nimenomaan on tärkeä. Siis se, että se on sopiva, miellyttää silmää ja liikkuu ainakin sinne moottoritienopeuksiin tarpeeksi rivakasti.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12