Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12
Tulokset 31:st 37:een 37:sta
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Voi olla, ett vlikausia riitt loputtomasti, mikli ajamisen kiksej etsii jokin pyrmallin ominaisuuksista, eik ajamisesta itsestn.

Vaikeaa kuvitella, ett lajin piiriss pidempn olleelle, mikn pyr voi tuoda itsessn syyt ajamiseen, ellei itse ajaminen kiinnosta.

Ihan toinen juttu on toki, mikli jonkun tietyn moottoripyrn rakentelu on sit mieleist. Silloin tarkka merkki ja malli saattaa olla hyvinkin ratkaiseva.

Mikli itse ajaminen tkkii ja sill saralla ei lyd mieleist osa-aluetta ( rata, matka, kruisailu, enska, adve jne ) tuskin mikn pyr itsessn aiheuttaa ajamisen iloa.

Mikli se omin osa-alue on selvill, niin silloin itse miellyttvn pyrn valitseminen on huomattavasti helpompaa ja toisaalta vhemmn trket.
    Itse olen tullut siihen tulokseen, ett ei ole yht pyr, mik tyttisi kaikki erityyppiset ajohalut. Sporttinakusta vasta luovuin kun totesin, ett mielenkiinto kaahaukseen on hiipunut ja monet mutkatiet alkavat olla heikossa hapessa. Pyrn hauskuus alkoi siit, mihin Suomen nopeusrajoitukset loppuivat. Hiljaa ajaminen oli lhinn tuskaista.

Rento cruisaus on yllttvn mukavaa, mit en olisi uskonut muutama vuosi sitten ja teinin revittelin sorateit enduropiikill. Isona tuolla 690:lla voi revitell viel paljon paremmin ja on vhintn yht hauskaa. Pitkn matkan teko ei ole koskaan oikein kiinnostanut.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen tullut siihen tulokseen, ett ei ole yht pyr, mik tyttisi kaikki erityyppiset ajohalut.
    100% samaa mielt!
    Nyt nytt silt, ett se kteensopiva, sopivan hintainen pyr tulee haettua tnn kotio. Illalla tai huomenna lis, jos nin tosiaan ky.

Edit: Siirtyy haku kytnnn syist sunnuntaille.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.05.2022 klo 12:52.
    Entiset moottoripyrt: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
    Hienoa. Muista raportoida tnne mink ostit niin kerrotaan sitten porukassa sinulle ett se on aivan epsopiva mihinkn
    On se ainakin epsopiva sinne mihin nm aiemmat sopivat. Tuli nimittin kuitenkin ostettua ihan asvalttipyr. Koeajo ratkaisi, etukteen ajattelin, ett ei ole tehoa tarpeeksi, mutta kytnnss ylltyin siit miten ripe voi olla 75hv vehje. Mielestni perstuntumalta liikkuu paremmin kuin aiemmista pyrist esim. Shiver tai XR1200 HD, vaikka noissa on tehoa enemmn. Faktoista en tied. Mulle riitt kuitenkin.

Eli alle tulee Moto-Guzzi Bellagio.
    Entiset moottoripyrt: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti

Eli alle tulee Moto-Guzzi Bellagio.
    Jee, pop ja rock

Pyr ostetaan itselle.
  7.  
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Voi olla, ett vlikausia riitt loputtomasti, mikli ajamisen kiksej etsii jokin pyrmallin ominaisuuksista, eik ajamisesta itsestn.

Vaikeaa kuvitella, ett lajin piiriss pidempn olleelle, mikn pyr voi tuoda itsessn syyt ajamiseen, ellei itse ajaminen kiinnosta.

Ihan toinen juttu on toki, mikli jonkun tietyn moottoripyrn rakentelu on sit mieleist. Silloin tarkka merkki ja malli saattaa olla hyvinkin ratkaiseva.

Mikli itse ajaminen tkkii ja sill saralla ei lyd mieleist osa-aluetta ( rata, matka, kruisailu, enska, adve jne ) tuskin mikn pyr itsessn aiheuttaa ajamisen iloa.

Mikli se omin osa-alue on selvill, niin silloin itse miellyttvn pyrn valitseminen on huomattavasti helpompaa ja toisaalta vhemmn trket.
    Thn on sanottava, ett kyll mulle se pyr nimenomaan on trke. Siis se, ett se on sopiva, miellytt silm ja liikkuu ainakin sinne moottoritienopeuksiin tarpeeksi rivakasti.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12