Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Ootteko onnistuneesti käyttäny kyseistä pulikkaa vikakoodien lukemiseen ja livedatan seuraamiseen kännykällä? Millä sovelluksella? Taitaa suurimpaan osaan tarvita adapterijohdon koska missään pyörissä ei taida olla obd2 liitintä. Vai liekö uudemmissa?

    Omaan Bemariin ois saatavana GS-911 ja Motoscan mutta jos ensin kokeilis vaikeamman kautta
    Suzuki Solifer R -88, Honda Monkey -96, Kawasaki KMX 125 -93, Honda VF 750C -96, Suzuki TL1000S -97, BMW K1200S -05
  2. #2
    Lainaa IsoTwin kirjoitti Katso viesti
    Taitaa suurimpaan osaan tarvita adapterijohdon koska missään pyörissä ei taida olla obd2 liitintä.
    Triumpheissa ainakin on ihan normi OBD2-pistoke. Siinä toimii ihan mikä vain normaali OBD-lukija. Itse käytän TuneEcua ja OBDLinkin mokkulaa. Sillä saa paljon muutakin, kuten huoltotoimenpiteitä ja ruiskukarttoja editoitua ja ladattua. Sama softa käy tuohon minun Ducatiinkin, mutta adapterijohdon kanssa. Tuksussa on jokin Fiatin kolmenapainen liitin.

    Joo Bemariin ei taida olla tuosta apuja...
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  3.  
  4. #3
    Itsellä ei onnistunut datan lukeminen ilman kunnollista pulikkaa/mokkulaa koska sama elm327 joka toimi Triumphissa ei toiminut Bemarissa. Motoscannilla ja autoon tarkoitetulla "markanmokkulalla" pääsi kyllä tutkimaan pyörää, muttei voinut tehnyt mitään muutoksia/huoltoja. Motoscan alkoi toimimaan kunnolla vain OBD-Linkin mokkulalla.

    Ääni sille, että hommaat Motoscannin, adapterin ja OBD-Linkin mokkulan.

    Toki jos joku tietää halvemman tavan niin sillä sitten.

    Editoitu tekstiä luettavampaan muotoon, koska kännykän tekstinsyöttö haluaa korjata kaikki vielä paskemmaksi kuin mitä pystyn itse runoilemaan.
    Viimeksi muokannut: Jussiboy; 02.05.2022 klo 10:27. Syy: Editointi
    R1200R