Tulokset 1:st 12:een 12:sta
    Morjens.
    Eli semmonen tilanne, olen menossa tehd ajokoet A2:lle omalla enduro pyrll, ja paperissa lukee n. 7kw. Mutta ajokortti-infon mukaan pyr pit olla vhintn 20kw.
    Onko edes mahdollista suorita koe mun omalla pyrll sitten kuin se nyt tiedenkin on yli 20kw mutta paperissa ei. Miten tarkkaa ne ovat? Tai onko sitten pakko yritt lyd joku laina pyr jostain?

Kiitoksia.
    Mit ne vastasi siell, jossa se ajokoe otetaan vastaan?
    Voihan sit kysy, mutta pitisin sit pient suurempana ihmeen, jos tuo kelpaisi. Kun kerran pykliss lukee tuo 20kW minimivaatimus ja rekisteriotteen mukaan pyr ei sit tyt, niin viranomainen (tutkinnon vastaanottaja) tekisi ilmiselvn virheen, jonka jlkeen ajokortin laillisuus ja ptevyys voitaisiin kiist ajoneuvorekisterin tietojen perusteella.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mit ne vastasi siell, jossa se ajokoe otetaan vastaan?
    En olen kysynyt viel mitn, mutta ehk sit sitten kannatais tehd ennen..
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jsen
    Aivan takuulla lainapyrhommia. Valitettavasti.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Honda RS250R * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Voihan sit kysy, mutta pitisin sit pient suurempana ihmeen, jos tuo kelpaisi. Kun kerran pykliss lukee tuo 20kW minimivaatimus ja rekisteriotteen mukaan pyr ei sit tyt, niin viranomainen (tutkinnon vastaanottaja) tekisi ilmiselvn virheen, jonka jlkeen ajokortin laillisuus ja ptevyys voitaisiin kiist ajoneuvorekisterin tietojen perusteella.
    Joo, sen olen mys hieman huolissani. Ehk minun kannataa soita ennen nimettmn ja ei ottaa sit riski.. kiitos
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    joo, eikhn se sitten on ainoa oikea... kiitos
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Rekisteriotteesta tarkastetaan tiedot ennen ksittelykoetta, joten nin se menee.
    3x HD, 2x Savage
    Min olen aina ihmetellyt noita tehovaatimuksia ajokokeessa.
    Koe kuitenkin suoritetaan lhes aina ja ainakin posin keskusta-alueella, jolloin tehoja ei kytet juuri lainkaan. Vaativampaa olisi, jos kortti perustuisi pyrn massaan. Piikkipyrt sitten erikseen.
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
    Saattaa olla Trafin oma juttu tuo. Puhun siis tuosta 20 kW minimist koska ilmeisesti jo yli 125 cc on lain mukaan automaattisesti A2. Vaikkei edes olisi teholtaan yli 11 kW.

Ja vastaavasti jos A2 tehopainohde on parempi kuin 0,2kW/kg, se olisi sitten jo A, vaikkei tehoa ole enemp kuin 35kW.

Mutta se mink Trafi vaatii niin se vaatii.

Ajokorttilaki.
    Eiks Kouvolan suunnalla osattu luovia niss ajokorttiasioissa?
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita ett on huippukuski.
  12.  
    Lainaa Aakku kirjoitti Katso viesti
    Min olen aina ihmetellyt noita tehovaatimuksia ajokokeessa.
    Koe kuitenkin suoritetaan lhes aina ja ainakin posin keskusta-alueella, jolloin tehoja ei kytet juuri lainkaan.
    Ajatus on varmaan siin, ett pit osata olevansa sinut tehojen kanssa eik lhde lapasesta ekassa mutkassa. Kun tarkastus tehdn rekisteriotteesta, niin se on yht tyhjn kanssa. Aika paljon A2 kortteja on ajettu pyrill joista on rajoitukset poistettu, eik kukaan ole huomannut.
    3x HD, 2x Savage