Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Hep,

    En tiedä, onko tämä oikea paikka, joten ylläpitäjä dellaatkoon veks, jos ei. Etsimme yhteistyökumppaneita nuorelle kuskille ja tämä tuntuu todella kiusalliselta.

    Joona on vasta kaksi vuotta sitten lajin aloittanut nyt 16v täyttänyt ratamopoilija. Tähän on siksi vaikea laittaa alle mitään valtavaa tuloslistaa nuorena saavutetuista mestaruuksista, koska niistä ei ole ajettu. Ainoa järkevä lienee yhden kauden ajamisen jälkeen saatu 3. ja 2. sija jokkiksessa kaikkien aikojen nuorimpana kuskina.

    Viime kausi meni stokkia (ainoastaan Kymi ja Alastaro) ja sieltä hyvä mainita aika-ajojen toinen sija Kymillä. Kisa päättyi haikkariin. Mitään valtavaa kisamenestystä ei siis ole tähän mennessä, mutta kuskin kierrosajat ovat aivan älyttömiä.

    Nyt on takana treenit Espanjassa. Cartagena ja Almeria. Cartagenassa 1:39.1 ja Almeriassa Joona oli nopein stokkikuski ihan älyttömällä ajalla 1:42.4. Edellä kuussatkuista vaan Italian ja Australian mestarit sporteillaan. Muut tonnareita. Siellä kävi moni kuikuilemassa, että kuka poika se on.

    Vauhtia siis riittää, mutta kassan pohja häämöttää.

    Olen itse musiikin ja äänimainonnan ammattilainen. Olen säveltänyt kasan elokuvia, tv-sarjoja ja tehnyt tuhat tunnaria ja mainosta eri firmoille. Lähde kumppaniksi Joonalle, niin voin auttaa omalla osaamisellani ehkä teikäläistä.

    Terkuin
    Juri Seppä
    040-561 2645
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Hep,

    En tiedä, onko tämä oikea paikka, joten ylläpitäjä dellaatkoon veks, jos ei. Etsimme yhteistyökumppaneita nuorelle kuskille ja tämä tuntuu todella kiusalliselta.

    Joona on vasta kaksi vuotta sitten lajin aloittanut nyt 16v täyttänyt ratamopoilija. Tähän on siksi vaikea laittaa alle mitään valtavaa tuloslistaa nuorena saavutetuista mestaruuksista, koska niistä ei ole ajettu. Ainoa järkevä lienee yhden kauden ajamisen jälkeen saatu 3. ja 2. sija jokkiksessa kaikkien aikojen nuorimpana kuskina.

    Viime kausi meni stokkia (ainoastaan Kymi ja Alastaro) ja sieltä hyvä mainita aika-ajojen toinen sija Kymillä. Kisa päättyi haikkariin. Mitään valtavaa kisamenestystä ei siis ole tähän mennessä, mutta kuskin kierrosajat ovat aivan älyttömiä.

    Nyt on takana treenit Espanjassa. Cartagena ja Almeria. Cartagenassa 1:39.1 ja Almeriassa Joona oli nopein stokkikuski ihan älyttömällä ajalla 1:42.4. Edellä kuussatkuista vaan Italian ja Australian mestarit sporteillaan. Muut tonnareita. Siellä kävi moni kuikuilemassa, että kuka poika se on.

    Vauhtia siis riittää, mutta kassan pohja häämöttää.

    Olen itse musiikin ja äänimainonnan ammattilainen. Olen säveltänyt kasan elokuvia, tv-sarjoja ja tehnyt tuhat tunnaria ja mainosta eri firmoille. Lähde kumppaniksi Joonalle, niin voin auttaa omalla osaamisellani ehkä teikäläistä.

    Terkuin
    Juri Seppä
    040-561 2645
    Noin ihan yleisenä vinkkinä sponssien hakuun:

    1) Nyt se leuka pois sieltä rinnasta ja loppuu se nöyristely. Nykymaailmassa toimii todennäköisesti paremmin, kun on itseluottamusta ja selvä tähtäin mihin ollaan menossa.
    2) Selkeä suunnitelma mitä olette seuraavan 1-3 vuoden aikana tekemässä.
    3) Ota oma osaaminen käyttöön ja tee esittelypätkä (videota/ kuvaa / musiikkia / haastattelu) kuskista sponsseja varten.
    4) Selkeä suunnitelma, että mitä se potenttiaalinen sponssi sijoittamallaan rahasummalla saa. Jos muuta ei ole tarjota kuin hyvä mieli ja kauden jälkeen saunailta niin sekin voi riittää rakkaudesta lajiin lähteville.
    5) Kun suunnitelma ja esittelyt kasassa niin sitten vaan lista kaikista mahdollisista tahoista, jotka voisivat olla edes etäisesti kiinnostuneita ja myyntityötä tekemään.
    Superbike #7
  3. #3
    Tere,

    RR ei oikein täytä oman duunipaikan sponsorointikriteereitä joten varsinaisen kysymyksen kanssa en pysty auttamaan mutta siitä huolimatta tai juuri siksi..

    Oletteko funtsineet jotain helppoa reittiä pienille tukisummille? Näpyttelen tätä viestiä TPR t-paidassa jonka ostin kymiringin kalustovaurioiden jälkeen. Tästä taisi vitonen mennä postille ja jos nyt paidan hinta teille olisi vaikka toisen vitosen niin karkeasti 30% rahoista meni muualle kuin uuteen fillariin - toki paita on ollut ihan hyvä.

    Jos kaupassa olisi myynnissä esim kympillä tai kahdella vaikka sähköpostiin lähetettävä kuva kuluneista jarrupaloista (täysin vastikkeeton keruu taitaa kysyä lupaa) niin suattaisin hyvinkin napata tarjoukseen.

    Parasta etäseuraajalle olisi jos tekisitte säännöllisesti laadukasta somea ja julkaisujen lopussa olisi linkki minkä kautta pystyisi parilla klikkauksella heittämään jonkun pienen tuen jos nyt sillä sekunnilla tuntuu siltä. Tätä toivoisin myös Joonan pyörää taannoin testanneelta jamahakuskilta jos sattuu tätä lukemaan.

    Jottei mene ihan tyhjän jauhamiseksi: jos tosissaan kokeilette jotain yo ehdotusten suuntaista ja myynnillä ei saa edes yhtä uutta etusta (sovitaan vaikka elokuun loppuun mennessä) ni mä maksan sen mitä etusesta jää puuttumaan. Jos joku toinen lähtee kimppaan niin "takuutuotoksi" laitetaan takanen ja jos kolmas niin molemmat. Pitää olla tavan ihmisten saatavilla olevat jammit ja sillä hinnalla millä te joudutte/saatte niitä muutenkin ostaa.

    Eihän näillä vielä mm-sarjaa kierretä, mutta..
  4. #4
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Vinkkinä semmoinen, että harva yritys tukee nykyään ketään rakkaudesta lajiin. Jollain pitää erottua ja jotain pitää tukijan saada vastineeksi. Esimerkiksi somenäkyvyys on nykyään firmoille kovaa vastinetta, sitä tarjoamalla voi irrota euroja. Kun näin nuori ja lupaava kuski on kyseessä, niin semmoiset firmat jotka myy nuorille jotain ovat hyvä kohteita. Paljon nuoria seuraajia esim. Instassa on hyvä kortti.

    Toinen toimiva lähtökohta on tarjota firman työntekijöille jotain vastineeksi tuesta. Tarra pyörän kyljessä ei vaan riitä. Joskus aikanaan itse järjestettiin tukijoille tiimiliput kisoihin ja varikolle vähän ruokaa, juomaa, kalustoesittelyä, kuskien haastattelua jne. Aika pienellä rahalla ja vaivalla saa firmalle järjestettyä "elämyspäivän" mistä tukija on valmis maksamaan isonkin summan, koska työntekijöiden hyvinvointi. Toki tällöin tarvii ainakin sen päättävän henkilön olla kiinnostunut lajista.

    Sponsoreista pitää pitää huolta ja osa saadusta rahasta pitää "palauttaa" takaisin jotta homma toimii.. Kun tukija on vastineeksi saanut jotain merkittävää on helppo mennä kysymään tukea myös seuraavaksi vuodeksi.

    Itse ainakin sanon asioidasseni yrityksessä tulleeni sen ansiosta, jos olen nähnyt niiden sponssaavan jotain kuskia. Se on myös yritykselle paras palaute jos heidän sponsorointi tuo heille uusia asiakkaita.

    Itse olen vuosittain pistänyt pienen summan muutamalle kuskille ostamalla tarran, paidan tms ihan kannatuksen vuoksi. Melkein olen sitä pitänyt rajana, että kuski Itse kauppaa niitä, silloin hommasta jää paljon henkilökohtaisempi kokemus. Eihän noilla mitään kausibudjetteja kerätä, varsinkaan paitakaupalla, mutta jotain täytettä kassaan niilläkin voi saada.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  5. #5
    Kiitos kaikille kolmelle vastauksesta. Tilanne on vaan niin uusi ja harrastuksen aloittamisesta vasta pari vuotta, että vaikea suhtautua tähän asiaan ja on todella kiusallista kysyä mitään apuja tekemiseen. Ei anna luonne periksi.

    Kehittyminen on tapahtunut niin helvetin älyttömän nopsasti ja pyytämättä. Tarkoitus oli vaan vähän kokeilla.

    Tässä tarina, miten homma lähti käyntiin: Annoin tyttärelle ajo-opetusta ajokorttia varten vuonna 2019 kesällä. Katseltiin netistä, että missä olisi joku tapahtuma, missä pistäytyä. Matkaa max 200km, että ehtii saman päivän aikana takaisin. Saa pidemmän ajomatkan ajettavakseen. Netistä löytyi sitten moottoripyörien SM-osakilpailu Alastarossa. Sinne siis! Koko homma näytti AIVAN sairaalta. Ei kukaan voi ajaa noin. Ei tossa oo mitään järkeä ja kaikki pelaavat hengellään. Siltä näytti lajia tuntemattomalle. Noh... Joona sekos siihen näkymään aivan täysin. Tuli järkyttävä pakko päästä kokeilemaan.

    Loppu lyhyesti... Oli pakko hankkia piikki ja homma johti Orgin päiville syksyllä. Siitä sitten Orgin opetusryhmään, jossa Tiia opetti Joonaa. Siitä aivan älyttömän valtava ja merkittävä kiitos! Siitä sit vuoden aikana Kotarin 390RC, joka ei toiminut ollenkaan pojalle ja sit kuussatkuun, joka osui käteen heti. Yhtäkkiä hommat lähtivät rullaamaan. Ilman Track Punkin Samia ja Jenniä mikään tästä ei olis tapahtunut. Sattumalta törmättiin ja pyydettiin apuja ja he ottivat Joonan siipiensä alle. Mulla ei oman historiani takia oo mitään tietoa moottorilaitteista. Pimputan jotain helvetin pianoa.

    Tällä hetkellä mopo kulkee kuitenkin aivan helvetin älytöntä vauhtia euroopan radoilla. Suunnitelmat epäselvät johtuen edellä mainituista jutuista. Maaliskuussa Valenciaan ajamaan racecampille. Jos siellä vielä kulkee, ni pitää miettiä tarkemmin.

    Valtava menestys maailman sarjoissa on ihan kaukainen vitsi, vähän ku Popedasta tulis uus Bon Jovi. Olen realisti.

    Silti kovasti yritän etsiä yhteistyökumppaneita, joille voisin tarjota omaa osaamistani mainonnan puolella.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  6. #6
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Valtava menestys maailman sarjoissa on ihan kaukainen vitsi, vähän ku Popedasta tulis uus Bon Jovi. Olen realisti.
    Pikemminkin pessimisti jos multa kysytään. Kuitenki jannun kehitys on ollu huikeeta ja vauhti ihan yhtä huikeeta. Iän puolestakin tilanne on ideaalinen (joka on hiton harvinaista Suomen laeista johtuen) että jannu pääsee olemaan suht samalla viivalla muiden Euroopan jannujen kanssa.

    Rahoitustahan tuo vaatii ihan älyttömästi, mutta eipä se Mika Kallio tai hänen isäkään varmaan 14-vuotiaana uskonu Mikan ajavan 125cc MM-tittelistä jonain vuonna. Mutta pessimismiä tuo tilanne ei missään nimessä vaadi, päinvastoin realismia JA optimismia.

    Mitä tukemiseen tulee, ni oma lompakko on niin kuiva että vuoden lopussa pari kymppiä voi johonkin "lahjoittaa" mutta se on vaa hiukkanen tosta tarvittavasta rahamäärästä. Mut tosiaan sometuotannolla minäki alottaisin, se on ylivoimaisesti helpoin, halvin ja tehokkain tapa tavoittaa nuoret ihmiset. Ja jos oikeesti haluu erottua joukosta ni hyvin editoidut videot erottuu vielä tänä päivänäki joukosta selkeästi paremmin ku 100 twitter-päivitystä tai parikymmentä valokuvaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #7
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Olen itse musiikin ja äänimainonnan ammattilainen. Olen säveltänyt kasan elokuvia, tv-sarjoja ja tehnyt tuhat tunnaria ja mainosta eri firmoille.
    Englanninkielisiä youtubevideoita jossa motorsporttia, musiikkia ja vähän TnA.
    Toimii aina.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #8
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Valtava menestys maailman sarjoissa on ihan kaukainen vitsi, vähän ku Popedasta tulis uus Bon Jovi. Olen realisti.
    Rataharrastelijoiden yksi suurimmista itse itselleen luoduista esteistä on ymmärryksen puute siitä, mitä kierrosaikaan tarvitaan. Ja siitä syntyy mielikuva että nopeahkokin kierrosaika on jotain maagista ja tavoittamatonta, tai "älytöntä".
    Sama ongelma toimii myös MM-kilpatasolla. Esim Marques ja Vinales, toisella on lanttu kunnossa, toisella ei, toinen on moninkertainen mestari, toinen ei.
    Eli kannattaa varoa mitä kuvittelee, kaikki kuvitelmat kun tuppaavat ohjaamaan ihmisen toimintaa tiettyyn suuntaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #9
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Vinkkinä semmoinen, että harva yritys tukee nykyään ketään rakkaudesta lajiin. Jollain pitää erottua ja jotain pitää tukijan saada vastineeksi. Esimerkiksi somenäkyvyys on nykyään firmoille kovaa vastinetta, sitä tarjoamalla voi irrota euroja. Kun näin nuori ja lupaava kuski on kyseessä, niin semmoiset firmat jotka myy nuorille jotain ovat hyvä kohteita. Paljon nuoria seuraajia esim. Instassa on hyvä kortti.

    Toinen toimiva lähtökohta on tarjota firman työntekijöille jotain vastineeksi tuesta. Tarra pyörän kyljessä ei vaan riitä. Joskus aikanaan itse järjestettiin tukijoille tiimiliput kisoihin ja varikolle vähän ruokaa, juomaa, kalustoesittelyä, kuskien haastattelua jne. Aika pienellä rahalla ja vaivalla saa firmalle järjestettyä "elämyspäivän" mistä tukija on valmis maksamaan isonkin summan, koska työntekijöiden hyvinvointi. Toki tällöin tarvii ainakin sen päättävän henkilön olla kiinnostunut lajista.

    Sponsoreista pitää pitää huolta ja osa saadusta rahasta pitää "palauttaa" takaisin jotta homma toimii.. Kun tukija on vastineeksi saanut jotain merkittävää on helppo mennä kysymään tukea myös seuraavaksi vuodeksi.

    Itse ainakin sanon asioidasseni yrityksessä tulleeni sen ansiosta, jos olen nähnyt niiden sponssaavan jotain kuskia. Se on myös yritykselle paras palaute jos heidän sponsorointi tuo heille uusia asiakkaita.

    Itse olen vuosittain pistänyt pienen summan muutamalle kuskille ostamalla tarran, paidan tms ihan kannatuksen vuoksi. Melkein olen sitä pitänyt rajana, että kuski Itse kauppaa niitä, silloin hommasta jää paljon henkilökohtaisempi kokemus. Eihän noilla mitään kausibudjetteja kerätä, varsinkaan paitakaupalla, mutta jotain täytettä kassaan niilläkin voi saada.
    Virkistyspäivät saa vähennettyä verotuksessa ja sponsorointituen mainostuskuluina, mikäli yrityksellä on riittävästi näkyvyyttä.
    Youtube-videoiden alkuun yrityksen logo ja pyörään tarra pitäis riittää.

    Scuuballa hyvä pointti tossa asennoitumisessa. Turha nöyristely pois ja asettaa selkeät tavoitteet tulevaisuuteen. Niin ne muutkin on huipulle päässeet.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  10. #10
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Pimputan jotain helvetin pianoa.



    Veikkaan, että iso kiinnostava asia on tosiaan tulevaisuuden suunnitelmat. Jos jotain konkreettista olisi esittää, mihin yritetään osallistua (koko sm-sarja 2022, PM 2023 jne.), niin se auttaa hahmottamaan mihin on osallistumassa.

    Eihän niiden tavoitteiden tarvitse toteutua, mutta ovat kuitenkin tärkeitä.

    Kuskiesittely ja perusidean kertominen lajista ovat varmasti myös tärkeitä infoja kertoa.

    Joillekin asiakkaille kauden budjetti on hyvä kertoa. Jos kausi viedään läpi 15k€:lla, niin paljonko sponsorin suunnittelema 1500€ on kokonaissummassa.
    Braaaaap
  11. #11
    Erilaisia youtube rr-videoita kuluttavana henkilönä komppaisin tätä optiota. Näissä kotimaan kinkereissä ei juuri videotuotannolla juhlita, joten itse pitää tehdä jotain, jos näkyvyyttä haluaa. Onboard kuvaa, haastatteluja, kalustoesittelyä ja muuta pohdintaa. Toki kilpailua sielläkin on ja kaikille ei miljoonayleisöä riitä, mutta mietinnän arvoinen juttu.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  12. #12
    Kiitos tosi paljon kaikille! Paljon hyviä ideoita, kuinka ja miten voisi alkaa lähestymään eri tahoja. Videoita ja tietoja löytyy ainakin täältä: https://www.facebook.com/Joona-Seppä-33-100212708554194

    (Jos en osannut liimata oikein, ni Facessa Joona Seppä#33.)

    Track Punkin jengi on kyllä Suomen huippuja noiden moto-visuaalien kanssa, siinä ei probleemaa. Niitä voidaan tuottaa paljonkin. Suunnitelmat tulevasta kaudesta ovat vielä vähän työn alla. Näihin palataan, ku saadaan suuntaviivat kasaan.

    Kauteen 2023 lienee sitten tarkemmat suunnitelmat, jos kaikki menee nyt kivasti ja kuski pysyy kuosissa ja innostuneena.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  13. #13
    Käytiin Punkin kanssa Espanjassa treenaamassa useamman kerran tässä kevään aikana Cartagenaa, Almeriaa, Valenciaa. Joonan vauhti herätti sen verran huomiota ja kyselyitä paikallisilla radoilla, että homma johti lopulta soppariin Almerialaisen MDR-Competicion-tiimin kanssa.

    Kutsuivat pojan testaamaan tiiminsä pyörää ja kun testit menivät hyvin ja jengi oli super-mukavia, niin siitä sitten mutkien kautta hierottiin järkevä sopimus kisailemisesta tulevalla kaudella Espanjassa.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  14. #14
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Tulikin tämä bongattua. Kova setti
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  15. #15
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Käytiin Punkin kanssa Espanjassa treenaamassa useamman kerran tässä kevään aikana Cartagenaa, Almeriaa, Valenciaa. Joonan vauhti herätti sen verran huomiota ja kyselyitä paikallisilla radoilla, että homma johti lopulta soppariin Almerialaisen MDR-Competicion-tiimin kanssa.

    Kutsuivat pojan testaamaan tiiminsä pyörää ja kun testit menivät hyvin ja jengi oli super-mukavia, niin siitä sitten mutkien kautta hierottiin järkevä sopimus kisailemisesta tulevalla kaudella Espanjassa.
    No niin, sillä tavalla.

    Toivotaan, että tiimi osoittautuu reiluksi, eikä varkaaksi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #16
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No niin, sillä tavalla. Toivotaan, että tiimi osoittautuu reiluksi, eikä varkaaksi.
    Juu, homma käyty läpi tosi vakavasti läpi Nässi jne apuna. Ei osoittaudu varkaaksi, ei. Reilu porukka.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  17. #17
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Käytiin Punkin kanssa Espanjassa treenaamassa useamman kerran tässä kevään aikana Cartagenaa, Almeriaa, Valenciaa. Joonan vauhti herätti sen verran huomiota ja kyselyitä paikallisilla radoilla, että homma johti lopulta soppariin Almerialaisen MDR-Competicion-tiimin kanssa.

    Kutsuivat pojan testaamaan tiiminsä pyörää ja kun testit menivät hyvin ja jengi oli super-mukavia, niin siitä sitten mutkien kautta hierottiin järkevä sopimus kisailemisesta tulevalla kaudella Espanjassa.
    Hienoa! Onnea ja tsemppiä tulevaan kauteen.
  18. #18
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Käytiin Punkin kanssa Espanjassa treenaamassa useamman kerran tässä kevään aikana Cartagenaa, Almeriaa, Valenciaa. Joonan vauhti herätti sen verran huomiota ja kyselyitä paikallisilla radoilla, että homma johti lopulta soppariin Almerialaisen MDR-Competicion-tiimin kanssa.

    Kutsuivat pojan testaamaan tiiminsä pyörää ja kun testit menivät hyvin ja jengi oli super-mukavia, niin siitä sitten mutkien kautta hierottiin järkevä sopimus kisailemisesta tulevalla kaudella Espanjassa.
    Kova uutinen

    Isosti onnea tulevaan kauteen.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  19. #19
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Juu, homma käyty läpi tosi vakavasti läpi Nässi jne apuna. Ei osoittaudu varkaaksi, ei. Reilu porukka.
    Hyvä hyvä. Sullahan ei ollut niin kokemusta, jotta jeesi haiden maailmassa on tarpeen.

    Ehjää kautta toivoen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #20
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Käytiin Punkin kanssa Espanjassa treenaamassa useamman kerran tässä kevään aikana Cartagenaa, Almeriaa, Valenciaa. Joonan vauhti herätti sen verran huomiota ja kyselyitä paikallisilla radoilla, että homma johti lopulta soppariin Almerialaisen MDR-Competicion-tiimin kanssa.

    Kutsuivat pojan testaamaan tiiminsä pyörää ja kun testit menivät hyvin ja jengi oli super-mukavia, niin siitä sitten mutkien kautta hierottiin järkevä sopimus kisailemisesta tulevalla kaudella Espanjassa.
    Loistava homma, isot onnittelut. Nyt ehkä uskaltaa jo vähän henkseleitä paukutella?
    Superbike #7
  21. #21
    Kannatti lähteä reenaamaan. Onkohan orgin päivillä myös näitä scoutteja kyttäämässä tekijämiehiä
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  22. #22
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Kannatti lähteä reenaamaan. Onkohan orgin päivillä myös näitä scoutteja kyttäämässä tekijämiehiä
    Kovin on vähän noita ulkomaaneläviä siellä näkynyt, mutta kotimaisia kisatiimejä jonkin verran.
    Superbike #7
  23. #23
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kovin on vähän noita ulkomaaneläviä siellä näkynyt, mutta kotimaisia kisatiimejä jonkin verran.
    Mie en ilmaseks lähe... 100 kiloa plus kulut, niin harkitaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #24
    Hei, hieno juttu!

    Ja jos suinkin on aikaa, niin kisoista olisi kiva lukea täällä.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  25. #25
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Hei, hieno juttu!

    Ja jos suinkin on aikaa, niin kisoista olisi kiva lukea täällä.
    Ja videoita ku niitä ei kukaan jaa ikinä mihinkään ku on kaikkialla niin super salaista paitsi motogp:ssä
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  26. #26
    https://www.facebook.com/Joona-Seppä-33-100212708554194. Tuolta löytyy ainakin yks video Cartagenasta, ku oli kamera persiissä. Käykää ihmeessä vähän kannustamassa junnua facepookis. Leuka kohti rintaa ja pettymyksiä, mutta voihan näistä jotain hyvääkin seurata ihan kasvatuksen ja elämän kannalta.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  27. #27
    Tosi iso kiitos kaikille tsempaajille! Päivittelen, kun tilanne etenee ja tulee kevään testejä ja sitten heinäkuusta eteen päin kisoja.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  28. #28
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://www.facebook.com/Joona-Seppä-33-100212708554194. Tuolta löytyy ainakin yks video Cartagenasta, ku oli kamera persiissä. Käykää ihmeessä vähän kannustamassa junnua facepookis. Leuka kohti rintaa ja pettymyksiä, mutta voihan näistä jotain hyvääkin seurata ihan kasvatuksen ja elämän kannalta.
    Hyvän näköstä tekemistä pyörän päällä. Ei turhaa höntyilyä ja liikkuminen tapahtuu hienosti oikeeseen aikaan. Kyl näistä saa olla jo ylpee ilman leuan etsiytymistä rintaan.
    Superbike #7
  29.  
  30. #29
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Hyvän näköstä tekemistä pyörän päällä. Ei turhaa höntyilyä ja liikkuminen tapahtuu hienosti oikeeseen aikaan. Kyl näistä saa olla jo ylpee ilman leuan etsiytymistä rintaan.
    Nää oon tällaisia, mitä en itse ihan täysin ymmärrä. Vähitellen kuitenkin jotain oppinut itsekin tästä hommasta, vaikka pitäydyn irti kaikesta siihen liittyvästä analysoinnista. Ajaminen näyttää kuulemma terveeltä ja kehittyy silti koko ajan hirveetä vauhtia. Toivotaan, että jatkuu samanlaisena. Ja jos ei, ni sit muihin harrasteisiin. Ei tässä elämästä sentään ole kyse.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.