Tulokset 1:st 11:een 11:sta
    Nyt kun pyr laitetaan samalla kertaa talviteloille ja valmistellaan keskautta varten, niin hyv olisi kiinnitt huomiota sellaisiin paikkoihin koneessa, jotka mahdollisesti vikaantuessaan jttvt vlille. Perushuollot toki tehdn joka tapauksessa, hihnat, tulpat, ljyt, ym ja tmn lisksi polttoaineensuodatin ja kytkin menee nyt vaihtoon. Mutta koska aikomuksena on ensi kesn ajaa muutakin kuin nurkkapyrityst, niin mitk osat noin 45.000 km ajetusta pyrst kannattaa vaihtaa minimoidakseen hinausautokyydin riskin? Vai onko sellaisia? Itselle tulee mieleen bensapumppu, jnnitteensdin ja sytkpuola: ovatko kulutusosia vai herran hallussa, kestk 50 tkm vai 100 tkm? Ei nyt ihan vain leikilln viitsisi satasten osia vaihtaa, mutta jos ovat sellaisia, jotka joka tapauksessa menevt vaihtoon seuraavien aikojen saatossa, niin mieluummin tekee suosiolla nyt Onko asiasta enemmn tietvill edes valistunutta arvausta, ett tm tai tuo osa kest suurin piirtein X kilometri/tuntia/vuotta?

Tss tapauksessa pyr on Monster 1000 S, mutta sama voimalinja lienee ppiirteissn ainakin aikansa Multistradassa.
    Ducati Monster 1000 S.i.e
    Hops.

Vhn menee asian vierest, ku mulla oli yhen kesn S4R monsteri. Siin matkan katkaisi jnnitteen sdin aikalailla +40tkm. Juurisyy siin kai on regulaattorin sijoitus huonosti tuulettuvassa paikassa penkin alla. Porukka on kai siirrellyt niit ilmavampiin paikkoihin.

-Ile-
    Minulla oli aikaisemmin ST3 ja Monster 1000 ie.
    Mainitsemillasi perushuolloilla ainakin itse uskaltaisin hyvin lhte reissuun.
    Molemmilla pyrill kyty Euroopassa ilman murheita.
    ST:ss kilometrej oli reilut 60tkm ja Monsterissakin yli 50tkm.
    Ainut mik keskeytti matkan oli bensan loppuminen Monsterilla. Tankilla psi aika tarkkaan 230km.
    BMW R1200GSA MY09
    Lainaa ileumi kirjoitti Katso viesti
    Hops.

Vhn menee asian vierest, ku mulla oli yhen kesn S4R monsteri. Siin matkan katkaisi jnnitteen sdin aikalailla +40tkm. Juurisyy siin kai on regulaattorin sijoitus huonosti tuulettuvassa paikassa penkin alla. Porukka on kai siirrellyt niit ilmavampiin paikkoihin.

-Ile-
    Joo tuota olen kuullut muualtakin. Miten tuo muuten oireili? Kerrasta koneet seis ja homma siin vai toimiko jhdyttyn tovin?
    Ducati Monster 1000 S.i.e
    Kyllp se oli kerrasta ruumis. Uuden tilasin Briteist Electrexilt. VFR-800 Hondassa tms. kytetn noita samoja regulaattoreita.
    asentamalla sellainen usb tpseli jossa on jnnitemittari josta nkee latausjnnitteen. Sill huomaa latauksen ongelmat ajoissa. ja ainakin niin, ett jos lataus hajoaa niin sen voi huomata ja vhent valoja yms ja pst viel jonkun matkaa. jollain kaasaripyrll jossa pelkk sytk voi pst pitkllekkin.
    we cannot tolerate zero tolerance!
    Moro

Mulla SS1000DS:ll jnyt matkanteko kahdesti: yksi kerta johtui hajonneesta bensapumpusta (mink huomioitkin), toinen hajonneesta ECU:sta. Tuolloin kone kvi vain yhdell sylinterill, juurisyyt ei koskaan selvinnyt - voi olla, ett johtui esim. sytytyspuolasta. Nmkin tapahtui kahtena ensimmisen ajokautena, sen jlkeen ei ole mitn huomionarvoisia vikoja ollut. Kohta alkaa kymmenes kes, ajettu n. 70k. Kestv kone tuo on kun muistaa pit huolta.
    Lainaa Orkk1s kirjoitti Katso viesti
    Mulla SS1000DS:ll jnyt matkanteko kahdesti: yksi kerta johtui hajonneesta bensapumpusta (mink huomioitkin), toinen hajonneesta ECU:sta. Tuolloin kone kvi vain yhdell sylinterill, juurisyyt ei koskaan selvinnyt - voi olla, ett johtui esim. sytytyspuolasta..
    Viime kesn trmsin vakiokorjaamolla erseen ST4:een josta oli ECU-hajonnut. Ilmeisesti pyr oli yritetty kynnist mkistartilla akun ollessa kaput.

Asentajan mukaan mitn ruiskulla varustettua menopeli ei kannata mkistartilla kynnistell. Halvemmalla selvi ostamalla suosiolla uuden akun. Muistaakseni jnnitepiikki oli ollut syyp mik krytti ECU:n.
    Honda CB 125T > Cagiva Freccia C12R > Kawasaki GPZ 500R > Suzuki GS 450 > Kawasaki GPz 750 > Kawasaki GPZ 500S > Suzuki RF900R > Suzuki DL650 > Triumph Thunderbird 900 Sport > Honda VFR 800 VTEC > Yamaha BT 1100 > Suzuki GSF 650 Bandit > Ducati ST4s
    Lainaa Rupsu kirjoitti Katso viesti
    Viime kesn trmsin vakiokorjaamolla erseen ST4:een josta oli ECU-hajonnut. Ilmeisesti pyr oli yritetty kynnist mkistartilla akun ollessa kaput.

Asentajan mukaan mitn ruiskulla varustettua menopeli ei kannata mkistartilla kynnistell. Halvemmalla selvi ostamalla suosiolla uuden akun. Muistaakseni jnnitepiikki oli ollut syyp mik krytti ECU:n.
    Mielenkiintoista, tytyy pit mieless. En ole kuullut ennen, olisi kiinnostavaa tiet miksi mkistartti voi aiheuttaa tuollaista ruiskukoneissa. Jos tt lukee shkinsinri tai joku muuten asiaan vihkiytynyt, valaiskaa ihmeess.

Mulla pystysylinteri putosi pois pelist moottoritiell, ei kynnistyksen yhteydess.
    Motorg ry, hallituksen jsen moderointivastaava itl:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi May 2015
    MotOrg ry jsen
    Mielenkiintoista, tytyy pit mieless. En ole kuullut ennen, olisi kiinnostavaa tiet miksi mkistartti voi aiheuttaa tuollaista ruiskukoneissa. Jos tt lukee shkinsinri tai joku muuten asiaan vihkiytynyt, valaiskaa ihmeess.
    Liian korkea jnnite murhaa elektroniikan aika helposti. Tosin pyrn akku toimiin aika hyvin jnnitepiikkien tasaajana, jos on edes jotenkin kunnossa. En kyll oikein usko sit, ett mkistartti yksinn olisi syyp ECUn krhtmiseen, jos lataus ja kaikki muut pyrn shkt on kunnossa. Moottoripyriss ja yleenskin ajoneuvoissa elektroniikka yms. pitisi kyll olla aika hyvin suojattu "kyttjn virheit" vastaan. Tietty jos lataussdin on rikki niin lie mahdollista, ett sielt psee pyrn virtapiiriin liian korkeaa vaihtojnnitett, joka voi aiheuttaa harmeja. Mutta sama ilmi luultavasti tapahtuisi mys normaalisti startatessa eik pelkstn mkilhdss.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  11.  
    Viime kesn kun Corsenerolla kytin pyr ecun sdss nii kattelin ku siin pydll oli vino pino ducatin ecuja. Japi sanoi ett nist magneti marellin ecuista menee vanhemmuuttaan puolien ohjain skksi. Sit odotellesa
    Hypermotard 1100