Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 100:een 100:sta
  1. #91
    Lainaa JuuhaM kirjoitti Katso viesti
    Noin 2500km jälkeen katselin takarengasta ja huomasin että hieman tasaiseksi jo kulunut keskeltä, pienet ylimääräiset kantit tuntuu renkaassa. Ei vielä sellaista että ajossa huomaisi muttei tämä Road 6 mitenkään erityisen hyvin vaikuta kestävän keskeltä kulumista. Mittasin urasta mahdollisimman keskeltä rengasta 5,7mm kun lähempänä reunaa 6,3mm, olettaen että kaikki urat uutena yhtä syviä niin noin 0,6mm enemmän kulunut keskeltä. Ehkä koskee kaikkia renkaita mutta Road 6 hinnalla voi vähän vaatiakin huippu-ominaisuuksia.
    Millaisilla paineilla ajelet ja millaisessa ympäristössä?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #92
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Millaisilla paineilla ajelet ja millaisessa ympäristössä?
    Takana 2.9 suosituksen mukaan, en tiedä voisko auttaa vähän nostaa painetta? Tuo 2.9 kuulostaa jo suht korkealta.

    Suoraa tietä täällä kyllä riittää mutta vaihtoehtona olisi melkein olla ajamatta sitten jos suoraa tietä haluaa välttää, vaikka pyrkiikin suosimaan mutkaisia vaihtoehtoja.
    Yamaha MT-09 Tracer
  3. #93
    Lainaa JuuhaM kirjoitti Katso viesti
    Takana 2.9 suosituksen mukaan, en tiedä voisko auttaa vähän nostaa painetta? Tuo 2.9 kuulostaa jo suht korkealta.

    Suoraa tietä täällä kyllä riittää mutta vaihtoehtona olisi melkein olla ajamatta sitten jos suoraa tietä haluaa välttää, vaikka pyrkiikin suosimaan mutkaisia vaihtoehtoja.
    Nostai paineet 3,0 tai 3,1 ja kokeile muutama sata kilsaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #94
    Lainaa JuuhaM kirjoitti Katso viesti
    Takana 2.9 suosituksen mukaan, en tiedä voisko auttaa vähän nostaa painetta? Tuo 2.9 kuulostaa jo suht korkealta.

    Suoraa tietä täällä kyllä riittää mutta vaihtoehtona olisi melkein olla ajamatta sitten jos suoraa tietä haluaa välttää, vaikka pyrkiikin suosimaan mutkaisia vaihtoehtoja.
    Suorat tiet ne renkaan keskeltä kuluttaa, ei siinä 0,1barin painekikkailut mitään auta.
  5. #95
    motarikaahailu on myrkkyä. juurikin viimeinen lautallehosuminen teki äkäseen vielä ihan laillisesta pallerosta kulmikkaan. ärsyttää mutta semmoista se vaan välillä on. renkaat on kuin jarrupalat- säännöllisesti ne pitää uusia, ei niihin kiinnytä muuten kuin samaa merkkiä suosimalla.
  6. #96
    Renkaan kestoikä paranee kun pitää kierrokset aina alle 5000.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  7. #97
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Renkaan kestoikä paranee kun pitää kierrokset aina alle 5000.
    Kerran 80-luvulla autoilija tuli kyselemään että "mitenkäs kauan tuollasen pyörän takarengas oikein kestää", kaveri totesi, "15 sekunnista 15000km:iin"....
  8. #98
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Renkaan kestoikä paranee kun pitää kierrokset aina alle 5000.
    Eipä niillä kierroksilla paljoo väliä oo. Renkaan kestoikä paranee kun koskee asfalttiin tasaista tahtia koko renkaan leveydeltä eikä vaa sillä keskimmäisellä 3 sentillä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #99
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Eipä niillä kierroksilla paljoo väliä oo. Renkaan kestoikä paranee kun koskee asfalttiin tasaista tahtia koko renkaan leveydeltä eikä vaa sillä keskimmäisellä 3 sentillä.
    Itse olen kyllä huomannut kumin hupenevan nimenomaan silloin kun viljelee yläkierroksia. Alakierroksilla sekä kumin että bensan kulutus on aika vaatimatonta (mutta niin on huvikin).
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  10.  
  11. #100
    Minulla kesäkuusta lähtien Road 6 GT Yamaha MT07:llä. Paineet Yamahan suosituksen mukaan edessä 2,3, takana 2,5. Edellinen Road 6 normaali kesti noin 15'000.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234