Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Kiinnostaisi kuulla, onko minkälaisia kokemuksia Michelin Pilot Road 4 GT renkaista? Ja myös, mistä renkaista hyvää kokemusta FJR:n alla jos ei edellä mainituista? Ensi kaudeksi renkaat menossa vaihtoon.
  2. #2
    eiköhän 5gt ole ainakin minusta parempi ..... varmaan jo kolmena vuonna olleet sarja kestää aina kesän
    saa vaihdot sopivasti talvihuoltoon saa kesäpäivät vain mopoilla.......
  3. #3
    Olen ajanut FJR:llä kolmet PR 4 GT ja yhdet Road 5 GT-renkaat, nyt vaihdoin ensi kesäksi takaisin PR 4 GT:t.
    Viitoset on hyvät renkaat mutta kulutuskestävyys on selkeästi heikompi kuin nelosilla, nelosilla ajoin 12000-15000km kun viitosilla pääsin samanlaisella ajolla 10000km. Eivät ole niin paljoa paremmat kuin neloset, siksi vaihto takaisin.
  4. #4
    Okei, kiitos jo nyt vastauksistanne. Arvostan juuri tällaisia oikeaan kokemukseen perustuvia kommentteja.
  5. #5
    Myös mulla on hyviä kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen myös kuullut, että 5 GT ei olisi niin kestävä ja onhan se toisaalta vähän kalliimpikin.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  6. #6
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Myös mulla on hyviä kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen myös kuullut, että 5 GT ei olisi niin kestävä ja onhan se toisaalta vähän kalliimpikin.
    Hyvä kuulla, just laitoin 4GT:n alle.
    FJR -17
  7. #7
    Minullakin on hyviä kokemuksia PR4 GT-renkaista. Kestävät ja toimivat muutenkin. Olen myös kuullut, ettei Road 5 GT olisi ihan yhtä kestävä mutta muuten kyllä parempi. Mielenkiinnosta otin Road 5 GT renkaat testiin viime kesänä. Aika näyttää miten pitkään niillä ajelee. Pyöränä Kawa ZZR 1400.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  8. #8
    Lainaa FJR-Eero kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisi kuulla, onko minkälaisia kokemuksia Michelin Pilot Road 4 GT renkaista? Ja myös, mistä renkaista hyvää kokemusta FJR:n alla jos ei edellä mainituista? Ensi kaudeksi renkaat menossa vaihtoon.
    Pilot Road 4GT on hyvä rengas Yammussa.
    En edes muista kuinka monta 4 GT rengassarjaa moisia olen ajellut.
    Mutta omasta mielestäni Road 5 GT vie nykyään voiton tuosta Pilot Road 4 GT:sta.
    Road 5 GT on parempi ja vakaampi ja kestääkin pidempään kuin 4 GT, jos osaa asettaa juuri oikeat ja sopivat rengaspaineet.
    Aika lailla noiden kahden välillä siis loppukädessä makuasioita.
    Mutta valitset kumman tahansa niin molemmat on hyviä Yammun alle.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  9. #9
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Pilot Road 4GT on hyvä rengas Yammussa.
    En edes muista kuinka monta 4 GT rengassarjaa moisia olen ajellut.
    Mutta omasta mielestäni Road 5 GT vie nykyään voiton tuosta Pilot Road 4 GT:sta.
    Road 5 GT on parempi ja vakaampi ja kestääkin pidempään kuin 4 GT, jos osaa asettaa juuri oikeat ja sopivat rengaspaineet.
    Aika lailla noiden kahden välillä siis loppukädessä makuasioita.
    Mutta valitset kumman tahansa niin molemmat on hyviä Yammun alle.
    Itsekin pähkäilen kanssa saman asian edessä kuin FJR-Eero. Mutta kun sinulla on kokemusta molemmista renkaista, niin oletko huomannut eroja märkäpitävyydessä? Millaisia rengaspaineita olet käyttänyt? Pyöräni on Jammu FJR.
  10. #10
    Mulla on sellanen kokemus että 5gt antaa pehmeemmän kyydin ja kuluu pyöreämpänä kuin 4gt johon tulee selvät kantit samoilla kilometreillä....... sit koitin välissä normi 5 joista häipy ne pehmet sivut vaikka keskellä oli hyvin pintaa........erityisesti etumaisesta tuli aika villi...... viimeksi olleet paineet 18 asteisessa kumissa edessä 2.8 takana 3
  11. #11
    Lainaa Triton kirjoitti Katso viesti
    Itsekin pähkäilen kanssa saman asian edessä kuin FJR-Eero. Mutta kun sinulla on kokemusta molemmista renkaista, niin oletko huomannut eroja märkäpitävyydessä? Millaisia rengaspaineita olet käyttänyt? Pyöräni on Jammu FJR.
    Road 5 GT parempi vesipito omalla ajotavalla omassa FJR:ssa.
    Paineet kuormituksesta riippuen edessä 2,8-3,1 ja takana 2,9-3,1.
    Tarkastan paineet ajokaudella viikon välein tallissa renkaat kylminä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  12. #12
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Myös mulla on hyviä kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen myös kuullut, että 5 GT ei olisi niin kestävä ja onhan se toisaalta vähän kalliimpikin.
    Vain vähän kalliimpi, 285,-€ sarja
  13. #13
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Road 5 GT parempi vesipito omalla ajotavalla omassa FJR:ssa.
    Paineet kuormituksesta riippuen edessä 2,8-3,1 ja takana 2,9-3,1.
    Tarkastan paineet ajokaudella viikon välein tallissa renkaat kylminä.
    OK. Kiitos vastauksesta. Kiitos myös muille rengaspulmaan kommentteja ja vastauksia antaneille.
    Nyt sitten vaan netistä tutkimaan rengastarjouksia.
  14. #14
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #15
  16. #16
    Mukava huomata, miten olette jakaneet kokemuksianne. Minä taidan päätyä valitsemaan Pilot Road GT 4:set. Kaikille kiitos osallistumisesta. -Eero ja FJR -07
  17. #17
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Olen ajanut FJR:llä kolmet PR 4 GT ja yhdet Road 5 GT-renkaat, nyt vaihdoin ensi kesäksi takaisin PR 4 GT:t.
    Viitoset on hyvät renkaat mutta kulutuskestävyys on selkeästi heikompi kuin nelosilla, nelosilla ajoin 12000-15000km kun viitosilla pääsin samanlaisella ajolla 10000km. Eivät ole niin paljoa paremmat kuin neloset, siksi vaihto takaisin.
    Aikalailla samanlainen palaute minultaki. Ajellut kadulla ja radalla sekä PR4 että Road 5:lla ... Road 5 pitää kylmällä kelillä ja varsinkin märällä hyvin, mutta kuumalla kelillä sulaa alle samantien ja kuluu ihan silmissä. Pilot Road 4 kesti saakelin hyvin ratapommitustakin ja käyttölämpötila oli sen verran korkeampi kuin Road 5:ssa ettei radallakaan silput lennelly.

    Noista kahdesta ehdottomasti otan ton nykyisen Road 5:n jälkeen Pilot Road 4:n jos niitä siin vaihees enää saa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  18.  
  19. #18
    Lainaa FJR-Eero kirjoitti Katso viesti
    Mukava huomata, miten olette jakaneet kokemuksianne. Minä taidan päätyä valitsemaan Pilot Road GT 4:set. Kaikille kiitos osallistumisesta. -Eero ja FJR -07
    Ja sitten kun päätät ne hankkia ja jos sattuu olemaan Motonet lähellä, niin kannattaa vertailla. Itse käytin vuosia verkkokauppoja,( mm.MP-Renkaat.store) tällä kertaa vertailussa voiton vei yllättäen pienellä hintaerolla ja hankinnan helppoudella Roihupellon Motonet!