Tulokset 1:st 18:een 18:sta
    Kiinnostaisi kuulla, onko minklaisia kokemuksia Michelin Pilot Road 4 GT renkaista? Ja mys, mist renkaista hyv kokemusta FJR:n alla jos ei edell mainituista? Ensi kaudeksi renkaat menossa vaihtoon.
    eikhn 5gt ole ainakin minusta parempi ..... varmaan jo kolmena vuonna olleet sarja kest aina kesn
    saa vaihdot sopivasti talvihuoltoon saa kespivt vain mopoilla.......
    Olen ajanut FJR:ll kolmet PR 4 GT ja yhdet Road 5 GT-renkaat, nyt vaihdoin ensi kesksi takaisin PR 4 GT:t.
    Viitoset on hyvt renkaat mutta kulutuskestvyys on selkesti heikompi kuin nelosilla, nelosilla ajoin 12000-15000km kun viitosilla psin samanlaisella ajolla 10000km. Eivt ole niin paljoa paremmat kuin neloset, siksi vaihto takaisin.
    Okei, kiitos jo nyt vastauksistanne. Arvostan juuri tllaisia oikeaan kokemukseen perustuvia kommentteja.
    Mys mulla on hyvi kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen mys kuullut, ett 5 GT ei olisi niin kestv ja onhan se toisaalta vhn kalliimpikin.
    ------------------------------------------------------------
    Yamaha FJR1300A -13 ja BMW F650GS -01
    Hahntennjoch, 25. syyskuuta 2005
    ------------------------------------------------------------
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Mys mulla on hyvi kokemuksia Pilot Road 4 GT renkaista. Luottorengas, ollut jo 8 paria alla. Olen mys kuullut, ett 5 GT ei olisi niin kestv ja onhan se toisaalta vhn kalliimpikin.
    Hyv kuulla, just laitoin 4GT:n alle.
    FJR -14
    Motorg ry, hallituksen jsen moderointivastaava itl:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi May 2015
    MotOrg ry jsen
    Minullakin on hyvi kokemuksia PR4 GT-renkaista. Kestvt ja toimivat muutenkin. Olen mys kuullut, ettei Road 5 GT olisi ihan yht kestv mutta muuten kyll parempi. Mielenkiinnosta otin Road 5 GT renkaat testiin viime kesn. Aika nytt miten pitkn niill ajelee. Pyrn Kawa ZZR 1400.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa FJR-Eero kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisi kuulla, onko minklaisia kokemuksia Michelin Pilot Road 4 GT renkaista? Ja mys, mist renkaista hyv kokemusta FJR:n alla jos ei edell mainituista? Ensi kaudeksi renkaat menossa vaihtoon.
    Pilot Road 4GT on hyv rengas Yammussa.
    En edes muista kuinka monta 4 GT rengassarjaa moisia olen ajellut.
    Mutta omasta mielestni Road 5 GT vie nykyn voiton tuosta Pilot Road 4 GT:sta.
    Road 5 GT on parempi ja vakaampi ja kestkin pidempn kuin 4 GT, jos osaa asettaa juuri oikeat ja sopivat rengaspaineet.
    Aika lailla noiden kahden vlill siis loppukdess makuasioita.
    Mutta valitset kumman tahansa niin molemmat on hyvi Yammun alle.
    Jotain, jossain, silloin tllin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Pilot Road 4GT on hyv rengas Yammussa.
    En edes muista kuinka monta 4 GT rengassarjaa moisia olen ajellut.
    Mutta omasta mielestni Road 5 GT vie nykyn voiton tuosta Pilot Road 4 GT:sta.
    Road 5 GT on parempi ja vakaampi ja kestkin pidempn kuin 4 GT, jos osaa asettaa juuri oikeat ja sopivat rengaspaineet.
    Aika lailla noiden kahden vlill siis loppukdess makuasioita.
    Mutta valitset kumman tahansa niin molemmat on hyvi Yammun alle.
    Itsekin phkilen kanssa saman asian edess kuin FJR-Eero. Mutta kun sinulla on kokemusta molemmista renkaista, niin oletko huomannut eroja mrkpitvyydess? Millaisia rengaspaineita olet kyttnyt? Pyrni on Jammu FJR.
    Mulla on sellanen kokemus ett 5gt antaa pehmeemmn kyydin ja kuluu pyrempn kuin 4gt johon tulee selvt kantit samoilla kilometreill....... sit koitin vliss normi 5 joista hipy ne pehmet sivut vaikka keskell oli hyvin pintaa........erityisesti etumaisesta tuli aika villi...... viimeksi olleet paineet 18 asteisessa kumissa edess 2.8 takana 3
    Lainaa Triton kirjoitti Katso viesti
    Itsekin phkilen kanssa saman asian edess kuin FJR-Eero. Mutta kun sinulla on kokemusta molemmista renkaista, niin oletko huomannut eroja mrkpitvyydess? Millaisia rengaspaineita olet kyttnyt? Pyrni on Jammu FJR.
    Road 5 GT parempi vesipito omalla ajotavalla omassa FJR:ssa.
    Paineet kuormituksesta riippuen edess 2,8-3,1 ja takana 2,9-3,1.
    Tarkastan paineet ajokaudella viikon vlein tallissa renkaat kylmin.
    Jotain, jossain, silloin tllin!
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Vain vhn kalliimpi, 285,- sarja
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Road 5 GT parempi vesipito omalla ajotavalla omassa FJR:ssa.
    Paineet kuormituksesta riippuen edess 2,8-3,1 ja takana 2,9-3,1.
    Tarkastan paineet ajokaudella viikon vlein tallissa renkaat kylmin.
    OK. Kiitos vastauksesta. Kiitos mys muille rengaspulmaan kommentteja ja vastauksia antaneille.
    Nyt sitten vaan netist tutkimaan rengastarjouksia.
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jsen
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Mukava huomata, miten olette jakaneet kokemuksianne. Min taidan pty valitsemaan Pilot Road GT 4:set. Kaikille kiitos osallistumisesta. -Eero ja FJR -07
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Olen ajanut FJR:ll kolmet PR 4 GT ja yhdet Road 5 GT-renkaat, nyt vaihdoin ensi kesksi takaisin PR 4 GT:t.
    Viitoset on hyvt renkaat mutta kulutuskestvyys on selkesti heikompi kuin nelosilla, nelosilla ajoin 12000-15000km kun viitosilla psin samanlaisella ajolla 10000km. Eivt ole niin paljoa paremmat kuin neloset, siksi vaihto takaisin.
    Aikalailla samanlainen palaute minultaki. Ajellut kadulla ja radalla sek PR4 ett Road 5:lla ... Road 5 pit kylmll kelill ja varsinkin mrll hyvin, mutta kuumalla kelill sulaa alle samantien ja kuluu ihan silmiss. Pilot Road 4 kesti saakelin hyvin ratapommitustakin ja kyttlmptila oli sen verran korkeampi kuin Road 5:ssa ettei radallakaan silput lennelly.

Noista kahdesta ehdottomasti otan ton nykyisen Road 5:n jlkeen Pilot Road 4:n jos niit siin vaihees en saa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  18.  
    Lainaa FJR-Eero kirjoitti Katso viesti
    Mukava huomata, miten olette jakaneet kokemuksianne. Min taidan pty valitsemaan Pilot Road GT 4:set. Kaikille kiitos osallistumisesta. -Eero ja FJR -07
    Ja sitten kun ptt ne hankkia ja jos sattuu olemaan Motonet lhell, niin kannattaa vertailla. Itse kytin vuosia verkkokauppoja,( mm.MP-Renkaat.store) tll kertaa vertailussa voiton vei ylltten pienell hintaerolla ja hankinnan helppoudella Roihupellon Motonet!