Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ajattelin jakaa ilosanomaa tämän loistavan ilmaisen reitinsuunnittelutyökalun olemassa olosta.
    Olen näitä GPX editoreita kokeillut muutamaa erilaista, ja tämä GPX Studio on kyllä heittämällä helpoin ja selkein.

    Itse en kaipaa muuta kun helpon tavan naksutella reittipisteitä kartalle ja exportin GPX fileeksi. Ainoa parannus mitä tuohon voisi toivoa on MML peruskarttapohja, mutta OpenStreetMapsin kartat on ihan kelpo aineistoa, niistä saa ainakin osittain selvää tien laadustakin (päällyste/sora).

    Onko vielä parempia olemassa? Vinkkejä otetaan vastaan.
  2. #2
    Saako tuosta ITN-tiedostoa ladattuna?
  3. #3
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Saako tuosta ITN-tiedostoa ladattuna?
    Ei näköjään, mutta netistä löytyy mm. GPX -> ITN converttereita joilla tiedoston muljautus eri fromaattiin onnistuu.
  4. #4
    Ei tullu tästä vielä Kurvigerin syrjäyttäjää.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  5. #5
    Mulle on kyllä tähän asti käynyt yleensä niin että ajatus reissussa muuttuu ja etukäteen laadittu ajosuunnitelma vaihtuu. Pari reissua on tullut tehtyä niin että olen pyytänyt navia änkeämään jollekin välille vähän enemmän kilsoja, se on sitten taivutellut reitin sopivasti mutkille. On toiminut yllättävän hyvin.

    Tietty jos porukoissa ajelee niin silloin suunnitelma ja siinä pitäytyminen toimii varmaan kokonaisuutena paremmin.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6.  
  7. #6
    Parin minuutin testin perusteella ei mene mulla jatkoon. En ainakaan huomannut profiileita ja tökkimällä pisteitä reitittää sujuvasti puomien läpi ja polkuja pitkin...haluaisin että reitittää oletusarvoisesti laillisia ja ajettavia reittejä.


    Samantpainen ja helppo: http://brouter.de/brouter-web/#map=5...0.063/standard

    Tuota käytän itse jonkin verran lähinnä kurapyöräreittien tekemiseen

    Profiilina esim moped ja tökkimisiä pikkuteille (tai gravel bike, jolloin mennään puomien ohi poluille jos fillarilenkki kyseessä)

    Osm kartoilla reitittää, mutta selaimeen saa nökymään myös kapsin maastokartan joko pelkästään tai layeriksi limittäin himmentäen, myös satellittinäkymänäkin.

    Tosi nopea ja helppo, ja muutama pikavalinta entisestään lisää käytettävyyttä. Toki osm karttapohjan virheet vähän sotkevat reitityksiä.