Tulokset 1:st 6:een 6:sta
    Ajattelin jakaa ilosanomaa tmn loistavan ilmaisen reitinsuunnittelutykalun olemassa olosta.
    Olen nit GPX editoreita kokeillut muutamaa erilaista, ja tm GPX Studio on kyll heittmll helpoin ja selkein.

Itse en kaipaa muuta kun helpon tavan naksutella reittipisteit kartalle ja exportin GPX fileeksi. Ainoa parannus mit tuohon voisi toivoa on MML peruskarttapohja, mutta OpenStreetMapsin kartat on ihan kelpo aineistoa, niist saa ainakin osittain selv tien laadustakin (pllyste/sora).

Onko viel parempia olemassa? Vinkkej otetaan vastaan.
    Saako tuosta ITN-tiedostoa ladattuna?
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Saako tuosta ITN-tiedostoa ladattuna?
    Ei nkjn, mutta netist lytyy mm. GPX -> ITN converttereita joilla tiedoston muljautus eri fromaattiin onnistuu.
    Ei tullu tst viel Kurvigerin syrjyttj.
    Honda GL1800 -06
    Mulle on kyll thn asti kynyt yleens niin ett ajatus reissussa muuttuu ja etukteen laadittu ajosuunnitelma vaihtuu. Pari reissua on tullut tehty niin ett olen pyytnyt navia nkemn jollekin vlille vhn enemmn kilsoja, se on sitten taivutellut reitin sopivasti mutkille. On toiminut yllttvn hyvin.

Tietty jos porukoissa ajelee niin silloin suunnitelma ja siin pitytyminen toimii varmaan kokonaisuutena paremmin.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6.  
    Parin minuutin testin perusteella ei mene mulla jatkoon. En ainakaan huomannut profiileita ja tkkimll pisteit reititt sujuvasti puomien lpi ja polkuja pitkin...haluaisin ett reititt oletusarvoisesti laillisia ja ajettavia reittej.

Samantpainen ja helppo: http://brouter.de/brouter-web/#map=5...0.063/standard

Tuota kytn itse jonkin verran lhinn kurapyrreittien tekemiseen

Profiilina esim moped ja tkkimisi pikkuteille (tai gravel bike, jolloin mennn puomien ohi poluille jos fillarilenkki kyseess)

Osm kartoilla reititt, mutta selaimeen saa nkymn mys kapsin maastokartan joko pelkstn tai layeriksi limittin himmenten, mys satellittinkymnkin.

Tosi nopea ja helppo, ja muutama pikavalinta entisestn lis kytettvyytt. Toki osm karttapohjan virheet vhn sotkevat reitityksi.