Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tarttis uusia keväällä gixeriin uudet tulpat. Oon käyttäny ngk iridium tulppia. Mistä sais edullisesti?
    GSX-R 1000 K9
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...ektrodilla-17/

    Tai sitten etsiskelet googlella/ ebaylla/ motonetillä jollain muulla:

    NGK-CR9EIA-9
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Rock Autosta olen joskus itse tilannut. Olen ostanut myös Motonetistä.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  4. #4
    Ebaysta ja Amazonista tilaillessa kannattaa varoa piraatteja. https://www.ngkntk.com/newsroom/blog/emea/fake-or-not/

    Pari vuotta sitten ostin neljän setin jenkkikauppiaalta hieman alle kolmellakympillä, paketti tuli Kiinasta. Ebayn ja Paypalin kautta sitten vääntö päälle, ebay vaati palauttamaan tuotteen vaikka olivat feikkejä. Palautuspostit muistaakseni 32 euroa, joista Paypal korvasi 30 euroa. Tulppien hintakin palautui tilille ja ehkä puoli vuotta myöhemmin myös ne tulpat palautui lunastettavaksi viidenkympin palautusposteineen koska vastaanottajaa ei tavoitettu. Jäi hakematta
    Lajin halpuus viehättää.
  5. #5
    Tässä pari viikkoa sitten kun tarvitsin setin NGK:n iridiumeja, niin Motonet oli käytännössä järkevin ostopaikka. Katselin myös ebay:n ja jotain satunnaisia nettikauppoja pitkin Eurooppaa, mutta ei ollut missään niin paljoa edullisempaa, että olisi kannattanut lähetyskulujen kanssa.

    Tuo feikkien mahdollisuus kannattaa tosiaan pitää mielessä kun penkoo netistä myyjiä.
    Arttu
  6.  
  7. #6
    Motonetistä ite ostin elokuussa.
    Ja varo piraatteja. Niitä on reilusti liikkeellä.
    Braaaaap