Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
  1. #31
    Itsellä vastaavat luvut, Rinta-Jouppi vs MP liike 4000€ vs 5400€..
  2. #32
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Lässytys seis!

    Mikä Ducati?
    Kerros vasta kun kaupat tehty
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  3. #33
    Tarjosin omaa dukea R.J:lle. Tarjosivat näin syksyllä 7000€ jonka pikku neuvottelulla nous 7200€. pyörä 2018 ja ajettu 22tkm. En ihan vielä lähteny tekemään kauppoja.
    Aprilia RSV 1000 R Factory
    Suzuki DL 650 V-strom
  4. #34
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Kerros vasta kun kaupat tehty
    Monater 1200S 2014
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  5. #35
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Monater 1200S 2014
    Jaahas… ruoto suoraksi sitten. Siihen erinomainen valinta.

    Mä taisin tehdä eilen kaupat 2019 480 Betasta…
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #36
    Keväällä kysyin Rinta-Joupilta paljon maksasivat pyörästä ni summa oli 3k vähemmän mitä mp-liike tarjosi suoralla ostolla. Välitysmyynnillä tuli 33% enemmän rahaa itselleni kuin Rinta-Joupin tarjous oli.
  7. #37
    Kumpi Ranta-Juoppo on ketjun aiheena?
    Näitähän on:
    Rinta-Joupin autoliike
    J.Rinta-Jouppi Oy

    No jompaan kumpaan itse kokeeksi tarjosin pyörää vaihdossa ja tarjous oli niin ala-arvoinen, etten viittinyt edes vastata.

    No eihän tollasella vanhalla pyörällä mitään myyntiarvoa ole, eikä vaihtoautokaan ollut kallis. Silti olisin kuvitellut, että antamalla jotain vaihdossa joutusi maksamaan vähemmän kuin suoralla kaupalla. Tollasilla isoilla liikkeillä on varmasti kanavat, joilla pääsevät sellaisistakin ajoneuvoista eroon ilman tappiota, joita eivät itse ota myyntiin.
  8. #38
    Mitä noita katellut, niin aika kovaa hinta luokkaa pitää noiden myymissä pyörissä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  9. #39
    Pitävät kovaa hintaa ja tarjoavat naurettavia summia.

    Elokuussa kysyin mitä he tarjoaisivat 2021 vuosimallin Bmw S1000rr:stä jolla on ajettu 16800 km. Sain kirjallisen tarjouksen 21 k€. EN kommentoinut ennen kuin tuli whatsapilla kyselyä että miltä tarjous näytti. Totesin että ei aiheuta liikehdintää täällä päässä ja pidetään lakanan alla niin kauan että taas kiinnostaa.

    Eihän se hullu ole tietty joka tarjoaa sen kummemin kuin sekään joka pyytää, mutta kait nyt joku järki pitäisi olla.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  10. #40
    Pari pyörää myynyt jupille ihan ok hinnalla, mutta viimeksi kun kysyin vaihtoa niin olisi pitänyt laittaa väliä 6,6 rahaa, mutta toisaalla vain 3 rahaa saman hintaluokan pyörään
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  11. #41
    Juuri möin s1000xr:n J. Rinta-Jouppi Oy:lle. Sain 100€ vaille sen mistä haaveilin.
    Erittäin tyytyväinen olin kaupankäyntiin.
    Näköjään pyytävät pyörällä 190€ enemmän mitä itse olisin hinnoitellut. (Tämähän on minulle ihansama, ei se minun enää ole)
    Käytettyihin moottoripyöriin erikoistunut liike teki reilu 20% alemman tarjouksen.
    En pahoittanut siitä mieltäni, voin tarjota kalustoani myös heille jatkossa jos sellaiseen on tarvetta.
    "Oikea" moottoripyöräliike ei halunnut ostaa suorilla, ja kun pyysin hinta-arviota vaihturina uuteen niin eivät viitsineet vastata.
    Freude am Fahren.
  12. #42
    Toissa keväänä laitoin Ducatin nettimotoon, kun näytti kova kuhina olevan markkinoilla. R-J soitti, tinkasi satasia ja tehtiin kaupat. Maksoivat liikaa, pyytivät liikaa ja meni syksyllä persnetolla kaupaksi. Liekö terävöittäneet sen jälkeen toimintaa. Yleensähän liikkeeseen myyminen on ollut se epätoivoisin viimeinen oljenkorsi kun rahaa pitää saada.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  13. #43
    Rinta-Jouppeja on kaksi eri firmaa. Toisesta ostin viime vuonna auton, toisesta pyörän. Molemmista vain positiivista kommentoitavaa.
    .
  14. #44
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Se on sun mielipide.
    Joka olikin näköjään väärä. Niitä onkin enemmän.
    .
  15.  
  16. #45
    [QUOTE=speedheadshot;6758288]Niin on ja ne on kaikki samaa firmaa... Mutta mitäs luulet mitähän liikettä tässä ketjussa tarkoitetaan?[QUOTE]

    Vakaata faktaa vai EssonBaarin mielipide?

    Tuolta just ostin pyörän, hyvä kauppa.
    .
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12